Venakko Milanna
ei se aina kännissäEi kännisten miesten puheita kannata uskoa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta pihalle.
ei se aina kännissäEi kännisten miesten puheita kannata uskoa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta pihalle.
No tuota noin..mistäs syystä se sinä niitä tavaroita heittelet ja huudat?Se luule niin, koska x-vaimo oli hakkaja, hakannut hänet ja mä olen sellainen rauhallinen no on monta muuta mut en halua täällä palstalla puhua muiden ongelmat
Ei aina??? Usein kuitenkin?ei se aina kännissä
Voi rakas,kun sinä saisit hänet suostuttelemaan SUT hoitoonMä tunne siitä naista kenen kaa se oli, en ymmärrä miten se vielä ei ole suljetulla, se on täysin hullu, se maksasi sille kaikki psykiatrit ja hoidot että vaan tästä tulee ihminen, mut tuskin tästä jotai tulee ikinä:/
se on se huono itsetunto, lukekaa siitä vähän niin ymmärrätte!Mä en edes viiti alkaa sanomaan mielipidettä asiaan,mutta sitä ihmettelen että MIKSI milanna tekee aina ja kokoajan tänne tälläisiä aloituksia missä tiedetään että hän ei kovinkaan mukavia kommentteja saa? Haluaako tahalleen ärsyttää ihmisiä,tuoda itsensä kokoajan näkyville vai mikä siinä on?
Tietysti jos ei ole ketään muuta kenelle puhua ja purkaa niin sitten se on aika ikävempi juttu oikeestikkin.
No kuule mä en ainakaan uskoosi sekuntiakaan miestä joka baarissa polvistuu sen eteen vähän väliä jne. Pitääsin tuollaasta touhua aivan naurettavana ja käskin äijän painua hevonkuuseen siitä pelleilemästä.ei se aina kännissä
Sitähän tässä on yritetty sulle sanoa, että mies kyllä katsoo stripparia ja voi pitää hauskaakin tän kanssa, mutta ei halua vaimoa joka strippaa.No mut se katsoi mua vaikka strippari olen. Sillä on niin paljon rahaa että mihin mä sen työ teen. Mut se ei myöskään halua että kotona olen vaan jotain teen mistä oikeasti tykkään vaikka jos se ala kinosta niin olen paikan pomo...
Niin mut se vaan selitti ja selitti niin kuin mä naimisin meen, se vaan yrittää
:wave: Kukas se siellä?!En halua olla tekemisissä strippareiden kanssa tässä elämässä, etten kyllästyisi heihin ennen kuolemaani, jonka jälkeen pääsen pastafarien taivaaseen oluttulivuorineen ja stripparitehtaineen. Minulle etäisyyden ottaminen strippareihin on siis järkevä sijoitus tulevaisuuteen.
Ei kai ne lapset viattomat olleet paikalla silloin,kun tämä nuori rouva pillastui ja heitteli niitä tavaroita???No tuota noin..mistäs syystä se sinä niitä tavaroita heittelet ja huudat?
Sillon ku sulla menee hermot,ton miehen ex hakkasi samassa tilanteessa.Tajuatko et siin on melkoinen yhtälö...ehkä se mies saa sinut heittelemään sit tavaroita?Ehkä.
Ja ettet haluu puhua muiden ongelmista,älä ny narraa..
dingdingding!No just toi ei halua että enää tanssi se halua että mulla olisi joku muu bisness ja se perustaa kuulema mulle mitä haluan:snotty:
kyllä kauhea
Huh mä tuntenut jos siitä ennen siitä kauan, se vaan halusi näyttää kaikille että halua vain minut. Jos joku tavis polvistu mulle mä vaan sanon itsekin että menee sä........No kuule mä en ainakaan uskoosi sekuntiakaan miestä joka baarissa polvistuu sen eteen vähän väliä jne. Pitääsin tuollaasta touhua aivan naurettavana ja käskin äijän painua hevonkuuseen siitä pelleilemästä.
Kyllä sä harrastat vaikka et siinä perinteisessä mielessä. Olet objektina ja kiihottajana.miten se voi olla prostituoitu jos me emme harrasta seksiä?
Nykyinen miehesi on tän lisäksi myös masentunut...se on vaan mustasukkainen
Vai että sinä jo tiedät, millainen hänen ex-vaimo on ollut. Ihan vaan miehen puheista päätellen. Entäs jos se hakkaaja olikin tämä mies?Se luule niin, koska x-vaimo oli hakkaja, hakannut hänet ja mä olen sellainen rauhallinen no on monta muuta mut en halua täällä palstalla puhua muiden ongelmat
Sähän oot sanonu et pidät strippaamisesta.No mut se katsoi mua vaikka strippari olen. Sillä on niin paljon rahaa että mihin mä sen työ teen. Mut se ei myöskään halua että kotona olen vaan jotain teen mistä oikeasti tykkään vaikka jos se ala kinosta niin olen paikan pomo...
Niin mut se vaan selitti ja selitti niin kuin mä naimisin meen, se vaan yrittää
Mä tunnen nykyään siitä koska olin joskus melkein kaveri sen hullun naisen kaa, kenen mieli vaihtui joka sekunti ja joka voi lyödä kenet vaan jos edes jotain kuulosta hänen korvaan väärältäVai että sinä jo tiedät, millainen hänen ex-vaimo on ollut. Ihan vaan miehen puheista päätellen. Entäs jos se hakkaaja olikin tämä mies?
Voi että mikä pahvi!
No kyllä sais paskaaset naurut osakseen joku tuttukin mies joka tuolla tavalla rupiaas pelleilemään!Huh mä tuntenut jos siitä ennen siitä kauan, se vaan halusi näyttää kaikille että halua vain minut. Jos joku tavis polvistu mulle mä vaan sanon itsekin että menee sä........
Kuulostaa ihan sinulta.Mä tunnen nykyään siitä koska olin joskus melkein kaveri sen hullun naisen kaa, kenen mieli vaihtui joka sekunti ja joka voi lyödä kenet vaan jos edes jotain kuulosta hänen korvaan väärältä
Sori mut eikö noi jatkuvat mielen vaihtumiset ja väkivaltaan turvautuminen kuulosta susta mitenkään tutuilta?Mä tunnen nykyään siitä koska olin joskus melkein kaveri sen hullun naisen kaa, kenen mieli vaihtui joka sekunti ja joka voi lyödä kenet vaan jos edes jotain kuulosta hänen korvaan väärältä
Niin, tässähän on vastaus sun avaukseesi.......No just toi ei halua että enää tanssi se halua että mulla olisi joku muu bisness ja se perustaa kuulema mulle mitä haluan:snotty:
kyllä kauhea
Voi kulta kuka, mut mä miesten psyyke tunne parhaiten, sen takia töissäkin olen hyvääNo kyllä sais paskaaset naurut osakseen joku tuttukin mies joka tuolla tavalla rupiaas pelleilemään!
Mun on pakko sanoa, että sä olet kyllä melkoosen sinisilmäänen. Huomaa ettei sulla ole miehesi lisäksi ollut muita miehiä kun et osaa tuon vertaa miettiä tuon miljonäärin käytöstä. Pikkuusen nyt realismia peliin niin säästyt monelta murheelta.