Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen oikeasti vieläkin jäin miettimään kun yks tuttu ketä tavanut yks palstalainen kirjoitti mulle aika pahasti. Ensiks se oli aina siitä mieltä että mikäs siinä jos mä strippaan. Paitsi eilen siitä mieltä ettei se uskonut että joku halua vaimoksi stripparia. Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:
Sano vaan ihan suoraan että minä ;)

Joo, me ollaan tavattu, ja sä olit ainakin silloin tosi mukava & kiltin oloinen. Nyt on alkanut tuntua siltä, että sulla menee liian lujaa.

Strippaaminen sellaisenaan on minusta ihan ok, jos se on vain työtä & rehellistä sellaista, mutta sä sekoitat työn ja huvin. Annat asiakkaille yhteystietosi, vietät aikaa heidän kanssaan, esittelet äidillesi asiakkaan, kutsut kotiisi....ja kohtelet miestäsi tosi huonosti minusta. SE on syy siihen, miksi sanoin sulle että sun toimintasi on mennyt halveksuttavaksi.

Ja miksiköhän miehet sanoo kaikenlaista? Jaa-a, varmaan saadakseen mitä haluavat. Sanovat sitä mitä ajattelevat naisen haluavan kuulla. Sitäpaitsi, millään vieraiden miesten sanomisilla ei pitäisi olla mitään merkitystä koska sä et ole sinkku vaan naimisissa oleva nainen, kahden tyttären äiti, heille esimerkki ja roolimalli.

---
miten se voi olla prostituoitu jos me emme harrasta seksiä:D?
prostituoitu = ihminen, joka myy seksuaalisia palvelujaan. Mies tai nainen, joka harjoittaa maksullisia tilapäisiä sukupuoliyhteyksiä tai muita seksuaalisia kontakteja heteroseksuaalisessa tai homoseksuaalisessa suhteessa; prostituution harjoittaja.

Mä kyllä miellän myös itsensä riisumisen ja esittelyn tähän kuuluvaksi.

"vieras"
Koita sinä edes ymmärtää että sinä et saa idioottien päätä kääntymään sen suhteen että ne yhdistää strippauksen huoraamiseen, ääliöitä on ja aina tulee olemaan, ei niihin järkipuhe tehoa, varsinkaan kun suurin osa niistä haluaa vaan aiheuttaa pahaa mieltä ja sanovat mitä vaan siinä onnistuakseen.

muutama käsite olisi muutenkin ihan hyvä kairata näiden joidenkin pönttöjen päähän, esim. Huora ottaa maksun seksistä, lutka antaa ilmaiseksi, voi olla monimutkaista käsittää mutta elämä on.
Mutta tällä palstallahan esim. toista naistakin sanotaan huoraksi, vaikkei maksua ottaisikaan :D

Venakko Milanna
hmm.....

no kun eilisestä taas alkaa puhua, niin mulla hyvää esimerkki joka ei siitä edes pyytä minulta, koska se sanoi suoraan vaikka miten se halua mut se hänestä tuntu väärältä, eikä se ole sellainen mies joka halua yhden yön jutun. Niin ja varmasti tämäkin kuulosta teidän mielestä valhelta. Mutta mun korvaan kuulosta pahalta ja omituiselta miten naiset arvosta strippareita, kun ne olisi joku roska, miks sitten miesten mielestä toisinpäin, jotkut jopa rakasta kun nainen on strippari, se heille heti tarkoittaa hyvää kroppa ja kaikki

kottari
no, ne miehet haluu persettä.
anteeks kun sanon suoraan,mutta se se on siellä suurin motiivi valehdella.on vain ja ainoastaan sinisilmäistä kuvitella muuta.
TOKI voi olla, että joku reppanamies ihan oikeasti kuvittelee sitten jopa rakastuneensakin, mutta eihän sillä ole mitään tekemistä "oikean rakkauden" kanssa.
Jotain tälläistä olin tulossa suoltamaan,joten PEESI.

[QUOTE="vieras";22514745]Mutta tällä palstallahan esim. toista naistakin sanotaan huoraksi, vaikkei maksua ottaisikaan :D[/QUOTE]

eikö täällä ole todettu myös, että huoriahan me kaikki ollaan ,kun annetaan miehen vaikka maksaa talolainaa tai ostaa kukkia. Kato mies kun ei muutu koskaan. Pillu se on aina mielessä, vielä 25 avioliittovuodenkin jälkeen se Corollan ovi avataan vaimolle vaan että jospa sitten iltasella sais ehkä vähän sitä römpsää vastineeksi .:xmas:

Venakko Milanna
Sano vaan ihan suoraan että minä ;)

Joo, me ollaan tavattu, ja sä olit ainakin silloin tosi mukava & kiltin oloinen. Nyt on alkanut tuntua siltä, että sulla menee liian lujaa.

Strippaaminen sellaisenaan on minusta ihan ok, jos se on vain työtä & rehellistä sellaista, mutta sä sekoitat työn ja huvin. Annat asiakkaille yhteystietosi, vietät aikaa heidän kanssaan, esittelet äidillesi asiakkaan, kutsut kotiisi....ja kohtelet miestäsi tosi huonosti minusta. SE on syy siihen, miksi sanoin sulle että sun toimintasi on mennyt halveksuttavaksi.

Ja miksiköhän miehet sanoo kaikenlaista? Jaa-a, varmaan saadakseen mitä haluavat. Sanovat sitä mitä ajattelevat naisen haluavan kuulla. Sitäpaitsi, millään vieraiden miesten sanomisilla ei pitäisi olla mitään merkitystä koska sä et ole sinkku vaan naimisissa oleva nainen, kahden tyttären äiti, heille esimerkki ja roolimalli.
En mä sen kaa tutustunut siellä missä töissä olen, mut se käy sielläkin mun kaa.

Juu menee lujasti, mut elämää on:)

Keittiönoita
Useimmat miehet varmaan haluavat vaimokseen naisen, joka ei esiinny alasti kenelle tahansa joka maksaa siitä tarpeeksi. Naisen, jonka ammatin voi sanoa ääneen päiväkodin & koulun vanhempainilloissa ilman, että puolet porukasta saa yskänkohtauksen. Naisen, jonka kehtaa esitellä suvun vanhuksillekin ihan omana itsenään, ammattia myöten. Vaikkei ammatti sinänsä ihmistä mitenkään pahenna.

Mäkin tiedän onnellisen (?) perheen jossa vaimo on strippari, mutta niin on kyllä mieskin :)
Mä lisäisin tähän vielä sen, että ei ehkä ole kovin mukava ajatus, että Nicopetterin koulu- tai tarhakavereiden isät tietävät, millainen pimpero Nicopetterin äidillä on. Äidin ammatti voi myös vaikuttaa siihen, miten muut lapset kohtelevat perheen lapsia.

Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";22514777]Kateellisia hänelle MISTÄ? Ihan oikeasti kerro.[/QUOTE]

No se on siitä mieltä että kun mä olen niin ihanaa ja mukava hänelle varmasti kaikki kateellisia että edes liikun sen kaa, vaikka en naimisin vielä mee:D. Mut yritä se kokoajan, nytkin niin huolissaan mun virtaputkitulehduksen takia että halua heitä omat bisnekset tulla mut hakemaan ja viedä yksityiselle. Mä sanoin hei haloo en mä kuolee sen takia, tee sä siellä töitä rauhassa:LOL:

Eilen oikeasti vieläkin jäin miettimään kun yks tuttu ketä tavanut yks palstalainen kirjoitti mulle aika pahasti. Ensiks se oli aina siitä mieltä että mikäs siinä jos mä strippaan. Paitsi eilen siitä mieltä ettei se uskonut että joku halua vaimoksi stripparia. Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:
Historia ei tunne yhtäkään tapausta, jossa mies olisi väittänyt haluavansa jotain vakavaa vain sen takia että saisi jotain muuta. Ei ei.

"vieras"
No se on siitä mieltä että kun mä olen niin ihanaa ja mukava hänelle varmasti kaikki kateellisia että edes liikun sen kaa, vaikka en naimisin vielä mee:D. Mut yritä se kokoajan, nytkin niin huolissaan mun virtaputkitulehduksen takia että halua heitä omat bisnekset tulla mut hakemaan ja viedä yksityiselle. Mä sanoin hei haloo en mä kuolee sen takia, tee sä siellä töitä rauhassa:LOL:
Kysypäs mieheltäsi saako tämä toinen mies tulla huolehtimaan sinusta ja viemään lääkärille :D

IhanaValo
No, sanonpa omasta puolestani vaan sen että oma mieheni ei kyllä arvostais tai kunnioittais minua jos hetkuttelisin, saatika riisuisin muiden miesten edessä, edes maksusta.
Ja mielestäni nuo arvostus ja kunnioitus kuuluvat parisuhteeseen, ja parisuhteella tarkoitan kahta ihmistä jotka rakastaa toisiaan.
Raha ei sais olla noin tärkeetä, että unohtaa oman perheensä sen takia. Kyllähän se varmaan helpottaa elämää mut miun mielestä kaikkea ei olekaan ihmisen tarpeen saada.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22514826]Kysypäs mieheltäsi saako tämä toinen mies tulla huolehtimaan sinusta ja viemään lääkärille :D[/QUOTE]

jaaa mun mies sitten mua tappaa :D hauska saa pitää mut se varma hänelle mee yli tai sitten tahallaan pitää kutsua sitten toista huolehtimaan minusta sitten mun mies onse mitä mä pyydän edes vähän, ettei mun tarvi eroa ota niin kun mä sille eilen sanoin:xmas:
voi kauhe mikä mies ongelmat mulla

"www"
hmm.....

no kun eilisestä taas alkaa puhua, niin mulla hyvää esimerkki joka ei siitä edes pyytä minulta, koska se sanoi suoraan vaikka miten se halua mut se hänestä tuntu väärältä, eikä se ole sellainen mies joka halua yhden yön jutun. Niin ja varmasti tämäkin kuulosta teidän mielestä valhelta. Mutta mun korvaan kuulosta pahalta ja omituiselta miten naiset arvosta strippareita, kun ne olisi joku roska, miks sitten miesten mielestä toisinpäin, jotkut jopa rakasta kun nainen on strippari, se heille heti tarkoittaa hyvää kroppa ja kaikki

Mä kyllä toivon, että mies rakastaisi muutoinkin kun hyvän kropan takia. Se hyvä kroppakin rupsahtaa todennäköisesti jossain vaiheessa... Loppuuko rakkaus sitten siihen?

[QUOTE="www";22514862]Mä kyllä toivon, että mies rakastaisi muutoinkin kun hyvän kropan takia. Se hyvä kroppakin rupsahtaa todennäköisesti jossain vaiheessa... Loppuuko rakkaus sitten siihen?[/QUOTE]
Silloin ostetaan uusi strippari. Problem solved.

Älä nyt vain naisia tästä ajatuksesta syytä!

Ihmisiä on moneen junaan. luulis sen tietävän.

Joku mies ei ole millään että vaimo on dtrippari, toinen mies tahtoo sen stripparin vaimokseen ja sitten tahtookin että hän lopettaa ne työt, joku mies ei voi kuvitellakaan mitään vakavia ajatuksia stripparista.

Ei siten, että miehet vaan asian hyväksyis ja naiset kateuksissaan ei................

Venakko Milanna
[QUOTE="www";22514862]Mä kyllä toivon, että mies rakastaisi muutoinkin kun hyvän kropan takia. Se hyvä kroppakin rupsahtaa todennäköisesti jossain vaiheessa... Loppuuko rakkaus sitten siihen?[/QUOTE]

No ei se puhui mitää kropasta mä sanoin miten miehet ajattelee :LOL: niin ja se pitää mua kauniina ja vielä enemmän että on mulla päässäkin jotain sekä olen kiltti unelmavaimo. Niin joo ihanaa unelmavaimo minä:LOL:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä