Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
mutta tavis naisista halua, syy? Tai mistä on sellaista tullut? Eilen ainakin sen kuulin ja muutenkin kuulen usein vaikka näin jutut itse ihan toisinpäin

"Jaa"
No vakavaa = perhe. Ja kuka haluaisi perheen naisen kanssa, joka levittelee tavaraansa kaikille muillekin miehille? Ok, löytyy varmaan niitäkin miehiä, mutta useimmat eivät halua.

Oletko sinä esim. mielestäsi ihana vaimo omalle miehellesi?

Venakko Milanna
Eilen kun kuulin täältä että yks halua minusta saada vain yhden jutun:D kyllä oli sellainen ei helvetti olo, että miten naiset ajattelee strippareista.

Niin ja itse kyllä tunnen monta onnistunutta perhettä, jotka naiset strippaa, löytyy vaan heillä ihailijat jotka eivät voi elää ilman:), must tuntu taas että miehet enemmän halua jotain sellaista kun tavallista

"Jaa"
Niin ja itse kyllä tunnen monta onnistunutta perhettä, jotka naiset strippaa, löytyy vaan heillä ihailijat jotka eivät voi elää ilman:), must tuntu taas että miehet enemmän halua jotain sellaista kun tavallista
Onko sinun miehesi iloinen siitä, että kuljet niin paljon asiakkaidesi kanssa? Ja että sinulla on paljon "ihailijoita"? Onko se miehesi toive?

Venakko Milanna
[QUOTE="Jaa";22514658]Onko sinun miehesi iloinen siitä, että kuljet niin paljon asiakkaidesi kanssa? Ja että sinulla on paljon "ihailijoita"? Onko se miehesi toive?[/QUOTE]

tämä on jo mun valinta enkä oikein kulje asiakkaiden kaa

"Jaa"
Niin että onko miehesi iloinen tilanteesta ja tyytyväinen?

Minä en olisi, enkä haluaisi vaimoksi stripparia. Kyllähän niitä viihteenä katsoo, mutta en haluaisi jakaa vaimoa maailman kaikille miehille.

Kepsis
yleensä en milannan tekstejä kauheemmin lue kun ne on turhan vaikeaselkoisia, liikaa tulkinnan varaa jää mitä hän ajaa takaa monasti. Toisekseen tuntuu että se tykkää siitä että se saa työnsä puolesta jatkuvaa huomiota täälläkin, joillekkin se on elämän ehto että on huomion keskipiste jokapaikassa, mammat paheksuu ja miehet kuolaa jne. Ihminen se on siinä missä muutkin, mitään ihmeellistä.

eiköhän ne stripparinaisetkin ole ihan "tavisnaisia" , joilla ihan silloin vapaalla ollessaan on ihan samanmoiset mahdollisuudet löytää kumppani kuin kirjastotädillä tai sairaanhoitajalla.

siis jos mies ihastuu siihen NAISEEN,ei siihen ammattipersoonaan naisessa,niin mikäs siinä .

Useimmat miehet varmaan haluavat vaimokseen naisen, joka ei esiinny alasti kenelle tahansa joka maksaa siitä tarpeeksi. Naisen, jonka ammatin voi sanoa ääneen päiväkodin & koulun vanhempainilloissa ilman, että puolet porukasta saa yskänkohtauksen. Naisen, jonka kehtaa esitellä suvun vanhuksillekin ihan omana itsenään, ammattia myöten. Vaikkei ammatti sinänsä ihmistä mitenkään pahenna.

Mäkin tiedän onnellisen (?) perheen jossa vaimo on strippari, mutta niin on kyllä mieskin :)

"Jaa"
yleensä en milannan tekstejä kauheemmin lue kun ne on turhan vaikeaselkoisia, liikaa tulkinnan varaa jää mitä hän ajaa takaa monasti. Toisekseen tuntuu että se tykkää siitä että se saa työnsä puolesta jatkuvaa huomiota täälläkin, joillekkin se on elämän ehto että on huomion keskipiste jokapaikassa, mammat paheksuu ja miehet kuolaa jne. Ihminen se on siinä missä muutkin, mitään ihmeellistä.
No kerrohan säkin miehenä, olisiko strippari vaimon ammattina mukava ajatus.

Miesten keskinäinen arvostus lähtee liikkeelle siitä, että hauskaa voi pitää kenen kanssa tahansa mutta vaimot on pyhiä. Siksi on noloa esitellä kavereille vaimonaan naista jonka status tässä mielessä poikkeaa normista.

Mies joutuis koko ajan miettimään mielessään, ajattelevatko kaverit että ko. jantterin vaimo on jakorasia (vaikkei olisikaan). Joka tapauksessa on varmaa, että mies tietäisi että kaverien vaimot supisivat naisesta pahaa näiden selän takana.

"Anne"
Monen mielestä strippari=prostituoitu.
Sanohan se jo Kapasiteettiyksikkökin: "huomio ei kukaan voi tehä huorasta vaimoo
se on ku suolasta janoon ei toimi niin millään"

Venakko Milanna
Eilen oikeasti vieläkin jäin miettimään kun yks tuttu ketä tavanut yks palstalainen kirjoitti mulle aika pahasti. Ensiks se oli aina siitä mieltä että mikäs siinä jos mä strippaan. Paitsi eilen siitä mieltä ettei se uskonut että joku halua vaimoksi stripparia. Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:

Kepsis
[QUOTE="Jaa";22514704]No kerrohan säkin miehenä, olisiko strippari vaimon ammattina mukava ajatus.[/QUOTE]

henk koht en pitäisi siitä, mutta tiedostan että niitäkin on joita se ei häiritse, tai eivät ainakaan myönnä että häiritsisi.

Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";22514707]Et kulje asiakkaiden kanssa? Eilen juuri kerroit, että esittelit sen miljönääriasiakkaasi äidillesi ja lapsillesi![/QUOTE]

Ei se asiakas oo:) mutta käy se nyt sielläkin ja esittelee muakin kaikille ja jopa sano että varma nyt hänelle kaikki kateellisia :D

Venakko Milanna
[QUOTE="Anne";22514709]Monen mielestä strippari=prostituoitu.
Sanohan se jo Kapasiteettiyksikkökin: "huomio ei kukaan voi tehä huorasta vaimoo
se on ku suolasta janoon ei toimi niin millään"[/QUOTE]

miten se voi olla prostituoitu jos me emme harrasta seksiä:D?

Eilen oikeasti vieläkin jäin miettimään kun yks tuttu ketä tavanut yks palstalainen kirjoitti mulle aika pahasti. Ensiks se oli aina siitä mieltä että mikäs siinä jos mä strippaan. Paitsi eilen siitä mieltä ettei se uskonut että joku halua vaimoksi stripparia. Mielenkiintoista kyllä sen takia kysyin, että miks sitten miehet valehtelee, jos ne ei halua:xmas:
no, ne miehet haluu persettä.
anteeks kun sanon suoraan,mutta se se on siellä suurin motiivi valehdella.on vain ja ainoastaan sinisilmäistä kuvitella muuta.
TOKI voi olla, että joku reppanamies ihan oikeasti kuvittelee sitten jopa rakastuneensakin, mutta eihän sillä ole mitään tekemistä "oikean rakkauden" kanssa.

Kepsis
miten se voi olla prostituoitu jos me emme harrasta seksiä:D?
Koita sinä edes ymmärtää että sinä et saa idioottien päätä kääntymään sen suhteen että ne yhdistää strippauksen huoraamiseen, ääliöitä on ja aina tulee olemaan, ei niihin järkipuhe tehoa, varsinkaan kun suurin osa niistä haluaa vaan aiheuttaa pahaa mieltä ja sanovat mitä vaan siinä onnistuakseen.

muutama käsite olisi muutenkin ihan hyvä kairata näiden joidenkin pönttöjen päähän, esim. Huora ottaa maksun seksistä, lutka antaa ilmaiseksi, voi olla monimutkaista käsittää mutta elämä on.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä