Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Koita sinä edes ymmärtää että sinä et saa idioottien päätä kääntymään sen suhteen että ne yhdistää strippauksen huoraamiseen, ääliöitä on ja aina tulee olemaan, ei niihin järkipuhe tehoa, varsinkaan kun suurin osa niistä haluaa vaan aiheuttaa pahaa mieltä ja sanovat mitä vaan siinä onnistuakseen.

muutama käsite olisi muutenkin ihan hyvä kairata näiden joidenkin pönttöjen päähän, esim. Huora ottaa maksun seksistä, lutka antaa ilmaiseksi, voi olla monimutkaista käsittää mutta elämä on.
En jaksanut lukea ketjua tätä pidemmälle, mutta näinhän se menee..

siniset silmät
se on yksinäinen, ei sillä vaimoa ole ja tunnen siitä ihmisenä, sekä en mä naimisin nyt hei mee=)mut tänään tavataan puhutaan
Ei ole nyt vaimoa, mutta aikaisemminhan sanoit että joku täys hullu ex löytyy eli huono kokemus naisista ja nyt hakee susta piristystä ja "laastaria" paikkaamaan sieluun jäänyt reikä. Vähän mukavia viestejä ja lupauksia niin joku kerta ku oot ryyppäämässä huomaat että olet sen sängyssä ja mies sai haluamansa.
Ja ihan niinkuin epäilinkin niin vanhempi mies kyseessä ja nuorempi nainen joka myös parisuhde kriisissä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516965]Kyse ei ole tässä tapauksessa pelkästään strippauksesta, vaan erittäin huonosta itsetunnosta, typeryydestä, itsekeskeisyydestä, frigiditeetistä ja kiittämättömyydestä. Jollekin köyhälle reppanalle voisit kelvatakin.[/QUOTE]
Köyhätkö reppanoita? Sitten olet itsekin reppana.

Leukistinen aksolotli
Mun mies tekee välillä niin, että ottaa multa netin pois. Jonkun mielestä se ois ihan hullua määräilyä, mutta mulle tulee siitä turvallinen olo. Jos mua on kiusattu täällä tai mun mieli on pahana, niin mies lopettaa sen sillä tavalla. Ja jos mulla ois joku tommonen kosiskelija, niin mies varmaan tutustuisi siihen ja tavattais sitä vaan niin, että mieskin on paikalla. Ihan, koska mies haluaa mua suojella.

Sunkin mies rakastaa sua varmasti tosi paljon, mutta se ei tajua, että sen pitäisi alkaa vaatimaan, eikä aina saisi sanoo että ihan sama.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja siniset silmät;22517178:
Ei ole nyt vaimoa, mutta aikaisemminhan sanoit että joku täys hullu ex löytyy eli huono kokemus naisista ja nyt hakee susta piristystä ja "laastaria" paikkaamaan sieluun jäänyt reikä. Vähän mukavia viestejä ja lupauksia niin joku kerta ku oot ryyppäämässä huomaat että olet sen sängyssä ja mies sai haluamansa.
Ja ihan niinkuin epäilinkin niin vanhempi mies kyseessä ja nuorempi nainen joka myös parisuhde kriisissä.
Ei se mulle tekee ikinä pahaa, vaikka sammun tai mitä vaan:). Eikä se ole paaaljon vanhempi kun joku luule pikkuseen yli 10v, niin ja ei mua koske ilman lupa

"vieras"
Mun mies tekee välillä niin, että ottaa multa netin pois. Jonkun mielestä se ois ihan hullua määräilyä, mutta mulle tulee siitä turvallinen olo. Jos mua on kiusattu täällä tai mun mieli on pahana, niin mies lopettaa sen sillä tavalla. Ja jos mulla ois joku tommonen kosiskelija, niin mies varmaan tutustuisi siihen ja tavattais sitä vaan niin, että mieskin on paikalla. Ihan, koska mies haluaa mua suojella.

Sunkin mies rakastaa sua varmasti tosi paljon, mutta se ei tajua, että sen pitäisi alkaa vaatimaan, eikä aina saisi sanoo että ihan sama.
Pystytkö asettamaan itse itsellesi rajoja?

Venakko Milanna

Mut tässä tapauksessa se kyllä luota ettei tapahtu mitään. Juu meillä on kriisi mä voin uhkailla vaikka kuinka paljon ja jopa voi mielessäkin käydä vaikka mitä, mutta en mitään ylimääräistä mee tekemään vaikka on se kyllä hyvää mulle en voi muuta sanoa

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22517249]Mistä sinä tiedät mitä sinulle tehdään, kun olet sammunut?[/QUOTE]

mä herään saman tien, sekä luotan sille 100% ettei vaan tee mitään, mä kun tunnen siitä ja kuulin ennenkin hänestä, nyt vast itse kunnolla tutustuin

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22517240]Pystytkö asettamaan itse itsellesi rajoja?[/QUOTE]

Yleensä pystyn, mutta tuntuu turvalliselta, että on muitakin rajoja, kuin itse asettamani. Että rajat pysyvät minusta huolimatta aina samalla paikallaan. Kaikki ei ole kuin minä, mutta jos on ihan holtiton, niin tarvitsee kyllä rajoja. Se on rakkautta.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22517331]täähän menee mielenkiintoseksi, on tainnu tultua Pretty woman aika usein katsottua?... :)[/QUOTE]

Pretty woman oli maksullinen;), niin ja kyllä muuten oli:)

"vieras"
Joka baari ilta saan kuulla kuinka erityinen olen ja kuinka ennen ei olla tunnettu näin ja , ja ja.... enkä mä edes esitele itseäni, kunhan olen vaan. Silti tiedän tasan tarkkaan mitä nämä miehet haluaa. Varmasti moni strippari on perheellinen ja rakastettu vaimokin. Kovin usein vaan kuulee ihan niiden miesten suusta kommentteja jotka vahvistavat sitä ettei omaa naista haluta jakaa muiden kans, halveksitaan tyrkkyjä ja näitä joka miehelle visertäviä västäräkkejä.
Mikä on stripparin työn tarkoitus? se että onnistuu työssään ja saa asiakkaat aina palaamaan, ei ole mitään tekemistä avioliiton tai paerheenperustamisen ja elämän jakamisen kanssa.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22517342]Mikä on venakolle miljönääri... oletko kurkannut miehen pankkitiliä? Nykypäivänä saa velkarahalla vaikka minkälaista luksusta.[/QUOTE]

no en paljasta yhtään, mut on sillä aika paljon niitä ja oikea linna, autot että ai ai, niin kuin voi sanoa jokaiselle naiselle kun se näkee tulee orgasmi:D

"harmaa"
Miten sunlaiseltas pystyis haluamaan mitään vakavaa,tai voihan sitä haluta,mut sä et voi antaan mitään sellaista.
Ja ku kaikki stripparit kert on samanlaisii (sekin kuultu sun suusta )niin juttuhan on finito heti kättelys.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä