Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
mä en ainakin pettää, jos sen kyllä haluan niin sanon suoraan, koska mun mies nytkin kaikki tietä eikä ole vihainen kun suoraa olen, ei mulla ole syytä pettää, mut hauska pitää kyllä

"vieras"
[QUOTE="sama";22516193]Huhuu!! Eikö ketään??[/QUOTE]
No mulla on yksi (1) yhden yön pano takana, ja kuulun heihin, jotka ihmettelevät millainen mies haluaa juuri stripparin vaimokseen. Olenko siis jeesustelija joka harrastaa yhden yön juttuja?

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="hmm";22516205]Tiiätkö savanna.. Monet miehet voi käydä kattoo stripparii, mut eivät ikä päivänä sellasta vaimokseen tahtois. Mut en sano et kaikki niin ajattelee.. Mut aikamoinen yleistys et miehet haluu just stripparin.. Kuule, ehkä katella, tai sänkyyn.. mut varmaan poikkeuksiaki löytyy[/QUOTE]

Jotenkin kritisoin tämmöstä. Ne samat miehetkö, jotka ensin käy katsomassa stripparia ja ottaisi sen sänkyynkin, vaatii sitten itselleen vaimon, joka on siveä? Eikö sen halun pitäisi kohdistua juuri omaan puolisoon? Eikö puolisoksi pitäisi ottaa se, joka sytyttää, jota haluaa katsella ja jonka ottaisi sänkyynkin.

Venakko Milanna
No hei, ei se halua minulta mitään yhden yön juttu, en tiedä miten todistan sen, mutta se tosissaan mieti vakava ja halua, se on vaan siitä mieltä että mä sekoitin hänen päätä, ettei se voi ilman mua jos ei mua saa vaimoksi, mutta jos suostun mun ei tarvi mitään sellaista enää tehdä se tekee kaikki mun varten tai sitten se perusta mulle mitä haluan koska olen sellainen ihminen se sanoi että halua jotain tehdä ja ollaan me hänen kaa näköjään rahaa ahneita ja rakastetaan rahaa;)
no naimisin en mee, ei pelkoa

se kirjoittaa mulle kyllä koko ajan tekstiviestit, soittaa joka päivää kun on töissä ja ei, päivässä saan noin 10-20viestiä, niin todistan vaan ettei se kännissä vaan pla pla puhuu

esim tekstiviestit

,,hyvää yötä kultaseni,,

,,mietin sinua kaipaan sinua,,

,,oletko hereillä rakas,,

,,just kotona, pidän sinusta todella paljon,,

ja niin ja niin edelleen
niin eli mä luulen turhaa ajatella että kaikki vaan strippareista luule jotain pahaa, ei ne miehetkään tyhmiä ole

IhanaValo
mä en ainakin pettää, jos sen kyllä haluan niin sanon suoraan, koska mun mies nytkin kaikki tietä eikä ole vihainen kun suoraa olen, ei mulla ole syytä pettää, mut hauska pitää kyllä
Eikun miks et kerro sille "miljonäärille" että olet varattu/siulla on jo mies?
Ja toisekseen, haluaisitko että miehesi suuttuis noista jutuista/olis mustis? Senkö takia meet muiden miesten kanssa?

Ei ne miehet, vaan ne stirpparit :p

Mietipäs asiaa hetki tovi. Käännä asia toisin: entä, jos olisit miehesi ja miehesi sinä, mitä ajattelisit? Sinä pidät hauskaa kaikkien muiden kustannuksella.

Jotenkin kritisoin tämmöstä. Ne samat miehetkö, jotka ensin käy katsomassa stripparia ja ottaisi sen sänkyynkin, vaatii sitten itselleen vaimon, joka on siveä? Eikö sen halun pitäisi kohdistua juuri omaan puolisoon? Eikö puolisoksi pitäisi ottaa se, joka sytyttää, jota haluaa katsella ja jonka ottaisi sänkyynkin.
no, eiköhän stripparin ja siveän väliin mahdu aika laaja skaala naisia..
ihmeellistä kuvittelua taas ,että nainen on joko madonna tai huora.

nii
No tuota kaipa ne naisetkaan ei jokaista yhen yön panoo ottas miehekseen. Ja kyllä, pitäähän sen naisen sytyttää ja pitäähän sitä haluta sänkyynkin, ei siinä, täysin eri asia. Mut väitänpä, että jokaisen miehen haave ei ole saada stripparista vaimoa. Murto-osan korkeintaan.. Ja en puhunut ukkomiehistä vaan sinkuista. Et moni varmasti panis tai käy katsomas tms, mut sellaset naimisiin menot on sit asia erikseen et kuka siihen halutaan.

siniset silmät
No hei, ei se halua minulta mitään yhden yön juttu, en tiedä miten todistan sen, mutta se tosissaan mieti vakava ja halua, se on vaan siitä mieltä että mä sekoitin hänen päätä, ettei se voi ilman mua jos ei mua saa vaimoksi, mutta jos suostun mun ei tarvi mitään sellaista enää tehdä se tekee kaikki mun varten tai sitten se perusta mulle mitä haluan koska olen sellainen ihminen se sanoi että halua jotain tehdä ja ollaan me hänen kaa näköjään rahaa ahneita ja rakastetaan rahaa;)

se kirjoittaa mulle kyllä koko ajan tekstiviestit, soittaa joka päivää kun on töissä ja ei, päivässä saan noin 10-20viestiä, niin todistan vaan ettei se kännissä vaan pla pla puhuu

esim tekstiviestit

,,hyvää yötä kultaseni,,

ja niin ja niin edelleen
Noihan ei todista mitään noi tekstiviestit. Kai olet kuullut että moni mies lupaa jättää vaimonsakin sen toisen naisen takia ja viestittelee, ostaa lahjoja lepertelee ym. Mutta silti pysyy sen vaimonsa vierellä ellei vaimo älyä jättää.
Sanat on sanoja, tekstiviestit viestejä, voivat olla aivan merkityksettömiä...Kunhan vaan puhutaan.
Jos miehet haluaa vaimokseen stripparin niin kuinka monen kanssa sä oikeasti olet ollut naimisissa? Kato kun sulla ei ole oikeasti kokemusta muusta ku tästä lepertelystä ja lässytyksestä jota mieheltä saat. Jos oikeasti eroaisit miehestäsi voisi olla että tää miljonääri olisi siinä kohtaa kaukana.
Onko muuten niin, että tää sun miljonääris on vähän vanhempi sua? Tulee nimittäin äkkiä mieleen, että eronnut vanhempi mies, joka elänyt pitkään huonossa parisuhteessa hakee omaan elämäänsä "laastaria" ja piristystä nuoresta kauniista tytöstä. Ja tyttö taas on kovin imarreltu huomiosta ja haaveilee "prinsessa" elämästä rikkaan miehen kanssa.

"vieras"
On eri asia harrastaa strippiklubeja poikamiesvuosina ja ei sitten enää aviossa.
Toisaalta sinkkunainen voi hyvin olla stripparina, mutta jatkaako nainen vielä vaimona ja äitinä strippaamista, siinä on se iso kysymys - ja jatkaako mies strippiklubeilla käymistä. Minusta kumpikaan ei ole hyvä parisuhteessa. Ei työnä eikä huvina (paitsi jos se työ tai huvi jaetaan yhdessä!).

Venakko Milanna
no, eiköhän stripparin ja siveän väliin mahdu aika laaja skaala naisia..
ihmeellistä kuvittelua taas ,että nainen on joko madonna tai huora.
rikkaat yleensä halua jotain erikoista, tunnen yhtä rikasta joka ei jasanut vaimoa vaan halunut yhtä helsinkiläistä stripparia ja nyt he ovat 2v onnellisesti naimisissa, mies lopeti juominen, vaikka x vaimon kaa joi vaan

"vieras"
Savanna, minäkin olet tuollaisia viestejä miehiltä saanut, ihan viime aikoinakin, vaikka olen sinua 10v vanhempi. Yrittävät päästä panolle. Ja hei, olen ihan tavallinen nainen, en strippari tms! JOHTOPÄÄTÖS: Miehet tekee tuota siis aivan kaikille ja jatkuvasti.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja siniset silmät;22516505:
Noihan ei todista mitään noi tekstiviestit. Kai olet kuullut että moni mies lupaa jättää vaimonsakin sen toisen naisen takia ja viestittelee, ostaa lahjoja lepertelee ym. Mutta silti pysyy sen vaimonsa vierellä ellei vaimo älyä jättää.
Sanat on sanoja, tekstiviestit viestejä, voivat olla aivan merkityksettömiä...Kunhan vaan puhutaan.
Jos miehet haluaa vaimokseen stripparin niin kuinka monen kanssa sä oikeasti olet ollut naimisissa? Kato kun sulla ei ole oikeasti kokemusta muusta ku tästä lepertelystä ja lässytyksestä jota mieheltä saat. Jos oikeasti eroaisit miehestäsi voisi olla että tää miljonääri olisi siinä kohtaa kaukana.
Onko muuten niin, että tää sun miljonääris on vähän vanhempi sua? Tulee nimittäin äkkiä mieleen, että eronnut vanhempi mies, joka elänyt pitkään huonossa parisuhteessa hakee omaan elämäänsä "laastaria" ja piristystä nuoresta kauniista tytöstä. Ja tyttö taas on kovin imarreltu huomiosta ja haaveilee "prinsessa" elämästä rikkaan miehen kanssa.
se on yksinäinen, ei sillä vaimoa ole ja tunnen siitä ihmisenä, sekä en mä naimisin nyt hei mee=)mut tänään tavataan puhutaan

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516532]Savanna, minäkin olet tuollaisia viestejä miehiltä saanut, ihan viime aikoinakin, vaikka olen sinua 10v vanhempi. Yrittävät päästä panolle. Ja hei, olen ihan tavallinen nainen, en strippari tms! JOHTOPÄÄTÖS: Miehet tekee tuota siis aivan kaikille ja jatkuvasti.[/QUOTE]

se ei halua ees päästä, se sanoi suoraan että vaikka se halua se on väärin, koska päätökset teen vain minä. Voi että miten te haluatte kokoajan uskoa että meille strippareille kaikki valehtelee:D

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516548]Mitä mieltä miehesi on tästä miehestä ja tapaamisesta?[/QUOTE]

plaahh, ei mitään, se tiedä että en tee mitään

rikkaat yleensä halua jotain erikoista, tunnen yhtä rikasta joka ei jasanut vaimoa vaan halunut yhtä helsinkiläistä stripparia ja nyt he ovat 2v onnellisesti naimisissa, mies lopeti juominen, vaikka x vaimon kaa joi vaan
siis onko RIKKAAT sulle joku oma rotu ? jotenkin siis tuota... koitan pysyä perässä ajatuksen juoksussasi, mutta se on kyllä todella vaikeaa...
mä mietin, että onko sulla minkäänlaista kosketusta ns. normaaliin elämään ,tiedätkös .
mä tunnen yhden stirpparin jo vuosikymmenien ajan ja kyllä häneen verrattuna sun jutut on niin korkealentoisia ja .. omituisia. anteeksi,mutta tämä on mun mielipide !
no,ehkä mä palaan turvalliseen ajatukseen, että sä olet turkulainen Jelena, joka vähän tykkää vaan tylsinä hetkinä liikkeessään sohia muurahaispesää .ah mikä mielenrauha tulee ajatuksesta :xmas:

"vieras"

esim tekstiviestit

,,hyvää yötä kultaseni,,

ja niin ja niin edelleen
Siis mitä noidne viestien pitäis todistaa?
Sen et sä ilmeisesti olen erittäin mukana tuossa lääsäyksessä,ja petät aviomiestäsi?
Tai jos oot pyytäny lopettaan,niin nuo viestit kertoo vain sen ettei mies arvosta sun mielipiteitä pätkän vertaa.

Oletkohan ottanut huimioon et toi sun syrjähyppys ei kosketa vain sua ja sitä miestä,,,säälittää todella sun perhe..

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516572]Mutta tietää kaiken tästä miehestä ja että aiotte tavata?[/QUOTE]

en osaa valehdella ja kun se myös mun työpaikalle tulee, kun en jaksa kenen muun kaa istua kun olen kipeä

"vieras"
Oletko siis itse rakastunut tähän mieheen? Miksi kuvittelet noiden tekstareiden olevan aitoa rakkautta? Ehkä mies on rakastunut siihen naiseen, joka strippaa hänelle, ei siihen oikeaan ihmiseen stripparin ulkopuolella. Minusta sinä haet aivan liikaa huomiota sekä täällä että varmasti myös tosielämässä. Rakastaako oma miehesi sinua ja rakastatko sinä häntä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä