viiras
Niin, miksi et voi kertoa olevasi varattu??!!Tykkäisköhän se siusta vielä yhtä paljon jos kertoisitkin että siulla on jo mies ja olet varattu? Huijaat vaan sitäkin toista miestä.
Niin, miksi et voi kertoa olevasi varattu??!!Tykkäisköhän se siusta vielä yhtä paljon jos kertoisitkin että siulla on jo mies ja olet varattu? Huijaat vaan sitäkin toista miestä.
niin eli mä luulen turhaa ajatella että kaikki vaan strippareista luule jotain pahaa, ei ne miehetkään tyhmiä oleNo hei, ei se halua minulta mitään yhden yön juttu, en tiedä miten todistan sen, mutta se tosissaan mieti vakava ja halua, se on vaan siitä mieltä että mä sekoitin hänen päätä, ettei se voi ilman mua jos ei mua saa vaimoksi, mutta jos suostun mun ei tarvi mitään sellaista enää tehdä se tekee kaikki mun varten tai sitten se perusta mulle mitä haluan koska olen sellainen ihminen se sanoi että halua jotain tehdä ja ollaan me hänen kaa näköjään rahaa ahneita ja rakastetaan rahaa
no naimisin en mee, ei pelkoa
se kirjoittaa mulle kyllä koko ajan tekstiviestit, soittaa joka päivää kun on töissä ja ei, päivässä saan noin 10-20viestiä, niin todistan vaan ettei se kännissä vaan pla pla puhuu
esim tekstiviestit
,,hyvää yötä kultaseni,,
,,mietin sinua kaipaan sinua,,
,,oletko hereillä rakas,,
,,just kotona, pidän sinusta todella paljon,,
ja niin ja niin edelleen
Eikun miks et kerro sille "miljonäärille" että olet varattu/siulla on jo mies?mä en ainakin pettää, jos sen kyllä haluan niin sanon suoraan, koska mun mies nytkin kaikki tietä eikä ole vihainen kun suoraa olen, ei mulla ole syytä pettää, mut hauska pitää kyllä
se jo tietäEikun miks et kerro sille "miljonäärille" että olet varattu/siulla on jo mies?
Ja toisekseen, haluaisitko että miehesi suuttuis noista jutuista/olis mustis? Senkö takia meet muiden miesten kanssa?
no, eiköhän stripparin ja siveän väliin mahdu aika laaja skaala naisia..Jotenkin kritisoin tämmöstä. Ne samat miehetkö, jotka ensin käy katsomassa stripparia ja ottaisi sen sänkyynkin, vaatii sitten itselleen vaimon, joka on siveä? Eikö sen halun pitäisi kohdistua juuri omaan puolisoon? Eikö puolisoksi pitäisi ottaa se, joka sytyttää, jota haluaa katsella ja jonka ottaisi sänkyynkin.
No tuota kaipa ne naisetkaan ei jokaista yhen yön panoo ottas miehekseen. Ja kyllä, pitäähän sen naisen sytyttää ja pitäähän sitä haluta sänkyynkin, ei siinä, täysin eri asia. Mut väitänpä, että jokaisen miehen haave ei ole saada stripparista vaimoa. Murto-osan korkeintaan.. Ja en puhunut ukkomiehistä vaan sinkuista. Et moni varmasti panis tai käy katsomas tms, mut sellaset naimisiin menot on sit asia erikseen et kuka siihen halutaan.Jotenkin kritisoin tämmöstä. Ne samat miehetkö, jotka ensin käy katsomassa stripparia ja ottaisi sen sänkyynkin, vaatii sitten itselleen vaimon, joka on siveä? Eikö sen halun pitäisi kohdistua juuri omaan puolisoon? Eikö puolisoksi pitäisi ottaa se, joka sytyttää, jota haluaa katsella ja jonka ottaisi sänkyynkin.
Noihan ei todista mitään noi tekstiviestit. Kai olet kuullut että moni mies lupaa jättää vaimonsakin sen toisen naisen takia ja viestittelee, ostaa lahjoja lepertelee ym. Mutta silti pysyy sen vaimonsa vierellä ellei vaimo älyä jättää.No hei, ei se halua minulta mitään yhden yön juttu, en tiedä miten todistan sen, mutta se tosissaan mieti vakava ja halua, se on vaan siitä mieltä että mä sekoitin hänen päätä, ettei se voi ilman mua jos ei mua saa vaimoksi, mutta jos suostun mun ei tarvi mitään sellaista enää tehdä se tekee kaikki mun varten tai sitten se perusta mulle mitä haluan koska olen sellainen ihminen se sanoi että halua jotain tehdä ja ollaan me hänen kaa näköjään rahaa ahneita ja rakastetaan rahaa
se kirjoittaa mulle kyllä koko ajan tekstiviestit, soittaa joka päivää kun on töissä ja ei, päivässä saan noin 10-20viestiä, niin todistan vaan ettei se kännissä vaan pla pla puhuu
esim tekstiviestit
,,hyvää yötä kultaseni,,
ja niin ja niin edelleen
On eri asia harrastaa strippiklubeja poikamiesvuosina ja ei sitten enää aviossa.Jotenkin kritisoin tämmöstä. Ne samat miehetkö, jotka ensin käy katsomassa stripparia ja ottaisi sen sänkyynkin, vaatii sitten itselleen vaimon, joka on siveä? Eikö sen halun pitäisi kohdistua juuri omaan puolisoon? Eikö puolisoksi pitäisi ottaa se, joka sytyttää, jota haluaa katsella ja jonka ottaisi sänkyynkin.
rikkaat yleensä halua jotain erikoista, tunnen yhtä rikasta joka ei jasanut vaimoa vaan halunut yhtä helsinkiläistä stripparia ja nyt he ovat 2v onnellisesti naimisissa, mies lopeti juominen, vaikka x vaimon kaa joi vaanno, eiköhän stripparin ja siveän väliin mahdu aika laaja skaala naisia..
ihmeellistä kuvittelua taas ,että nainen on joko madonna tai huora.
No siis mua inhottaa vaan semmonen, että kyllä sänkyyn otetaan ja katsellaan, muttei muuten kelpaisi. Ehkä maailma on semmoinen, mutta ei se tunnu oikealta.no, eiköhän stripparin ja siveän väliin mahdu aika laaja skaala naisia..
ihmeellistä kuvittelua taas ,että nainen on joko madonna tai huora.
se on yksinäinen, ei sillä vaimoa ole ja tunnen siitä ihmisenä, sekä en mä naimisin nyt hei mee=)mut tänään tavataan puhutaanAlkuperäinen kirjoittaja siniset silmät;22516505:Noihan ei todista mitään noi tekstiviestit. Kai olet kuullut että moni mies lupaa jättää vaimonsakin sen toisen naisen takia ja viestittelee, ostaa lahjoja lepertelee ym. Mutta silti pysyy sen vaimonsa vierellä ellei vaimo älyä jättää.
Sanat on sanoja, tekstiviestit viestejä, voivat olla aivan merkityksettömiä...Kunhan vaan puhutaan.
Jos miehet haluaa vaimokseen stripparin niin kuinka monen kanssa sä oikeasti olet ollut naimisissa? Kato kun sulla ei ole oikeasti kokemusta muusta ku tästä lepertelystä ja lässytyksestä jota mieheltä saat. Jos oikeasti eroaisit miehestäsi voisi olla että tää miljonääri olisi siinä kohtaa kaukana.
Onko muuten niin, että tää sun miljonääris on vähän vanhempi sua? Tulee nimittäin äkkiä mieleen, että eronnut vanhempi mies, joka elänyt pitkään huonossa parisuhteessa hakee omaan elämäänsä "laastaria" ja piristystä nuoresta kauniista tytöstä. Ja tyttö taas on kovin imarreltu huomiosta ja haaveilee "prinsessa" elämästä rikkaan miehen kanssa.
Mitä mieltä miehesi on tästä miehestä ja tapaamisesta?se on yksinäinen, ei sillä vaimoa ole ja tunnen siitä ihmisenä, sekä en mä naimisin nyt hei mee=)mut tänään tavataan puhutaan
Mutta tietää kaiken tästä miehestä ja että aiotte tavata?plaahh, ei mitään, se tiedä että en tee mitään
siis onko RIKKAAT sulle joku oma rotu ? jotenkin siis tuota... koitan pysyä perässä ajatuksen juoksussasi, mutta se on kyllä todella vaikeaa...rikkaat yleensä halua jotain erikoista, tunnen yhtä rikasta joka ei jasanut vaimoa vaan halunut yhtä helsinkiläistä stripparia ja nyt he ovat 2v onnellisesti naimisissa, mies lopeti juominen, vaikka x vaimon kaa joi vaan
Siis mitä noidne viestien pitäis todistaa?No hei, ei se halua minulta mitään yhden yön juttu, en tiedä miten todistan sen, mutta se tosissaan mieti vakava ja halua, se on vaan siitä mieltä että mä sekoitin hänen päätä, ettei se voi ilman mua jos ei mua saa vaimoksi, mutta jos suostun mun ei tarvi mitään sellaista enää tehdä se tekee kaikki mun varten tai sitten se perusta mulle mitä haluan koska olen sellainen ihminen se sanoi että halua jotain tehdä ja ollaan me hänen kaa näköjään rahaa ahneita ja rakastetaan rahaa
esim tekstiviestit
,,hyvää yötä kultaseni,,
ja niin ja niin edelleen
Hänen kanssa tapaat ja puhut,vaik sun pitäis ottaa itseäs niskasta kii ja saada puhutuks asiat selviksi siellä kotona.se on yksinäinen, ei sillä vaimoa ole ja tunnen siitä ihmisenä, sekä en mä naimisin nyt hei mee=)mut tänään tavataan puhutaan