"vieras"
Oliko tää siellä bileissä?No oikeasti en vaan meikasin ja hänen kavereita kans, pyysivät jopa että sama meillekin
Oliko tää siellä bileissä?No oikeasti en vaan meikasin ja hänen kavereita kans, pyysivät jopa että sama meillekin
En jaksanut lukea ketjua tätä pidemmälle, mutta näinhän se menee..Koita sinä edes ymmärtää että sinä et saa idioottien päätä kääntymään sen suhteen että ne yhdistää strippauksen huoraamiseen, ääliöitä on ja aina tulee olemaan, ei niihin järkipuhe tehoa, varsinkaan kun suurin osa niistä haluaa vaan aiheuttaa pahaa mieltä ja sanovat mitä vaan siinä onnistuakseen.
muutama käsite olisi muutenkin ihan hyvä kairata näiden joidenkin pönttöjen päähän, esim. Huora ottaa maksun seksistä, lutka antaa ilmaiseksi, voi olla monimutkaista käsittää mutta elämä on.
Ei ole nyt vaimoa, mutta aikaisemminhan sanoit että joku täys hullu ex löytyy eli huono kokemus naisista ja nyt hakee susta piristystä ja "laastaria" paikkaamaan sieluun jäänyt reikä. Vähän mukavia viestejä ja lupauksia niin joku kerta ku oot ryyppäämässä huomaat että olet sen sängyssä ja mies sai haluamansa.se on yksinäinen, ei sillä vaimoa ole ja tunnen siitä ihmisenä, sekä en mä naimisin nyt hei mee=)mut tänään tavataan puhutaan
Ei se mulle tekee ikinä pahaa, vaikka sammun tai mitä vaan. Eikä se ole paaaljon vanhempi kun joku luule pikkuseen yli 10v, niin ja ei mua koske ilman lupaAlkuperäinen kirjoittaja siniset silmät;22517178:Ei ole nyt vaimoa, mutta aikaisemminhan sanoit että joku täys hullu ex löytyy eli huono kokemus naisista ja nyt hakee susta piristystä ja "laastaria" paikkaamaan sieluun jäänyt reikä. Vähän mukavia viestejä ja lupauksia niin joku kerta ku oot ryyppäämässä huomaat että olet sen sängyssä ja mies sai haluamansa.
Ja ihan niinkuin epäilinkin niin vanhempi mies kyseessä ja nuorempi nainen joka myös parisuhde kriisissä.
Pystytkö asettamaan itse itsellesi rajoja?Mun mies tekee välillä niin, että ottaa multa netin pois. Jonkun mielestä se ois ihan hullua määräilyä, mutta mulle tulee siitä turvallinen olo. Jos mua on kiusattu täällä tai mun mieli on pahana, niin mies lopettaa sen sillä tavalla. Ja jos mulla ois joku tommonen kosiskelija, niin mies varmaan tutustuisi siihen ja tavattais sitä vaan niin, että mieskin on paikalla. Ihan, koska mies haluaa mua suojella.
Sunkin mies rakastaa sua varmasti tosi paljon, mutta se ei tajua, että sen pitäisi alkaa vaatimaan, eikä aina saisi sanoo että ihan sama.
Mut tässä tapauksessa se kyllä luota ettei tapahtu mitään. Juu meillä on kriisi mä voin uhkailla vaikka kuinka paljon ja jopa voi mielessäkin käydä vaikka mitä, mutta en mitään ylimääräistä mee tekemään vaikka on se kyllä hyvää mulle en voi muuta sanoaMun mies tekee välillä niin, että ottaa multa netin pois. Jonkun mielestä se ois ihan hullua määräilyä, mutta mulle tulee siitä turvallinen olo. Jos mua on kiusattu täällä tai mun mieli on pahana, niin mies lopettaa sen sillä tavalla. Ja jos mulla ois joku tommonen kosiskelija, niin mies varmaan tutustuisi siihen ja tavattais sitä vaan niin, että mieskin on paikalla. Ihan, koska mies haluaa mua suojella.
Sunkin mies rakastaa sua varmasti tosi paljon, mutta se ei tajua, että sen pitäisi alkaa vaatimaan, eikä aina saisi sanoo että ihan sama.
Mistä sinä tiedät mitä sinulle tehdään, kun olet sammunut?Ei se mulle tekee ikinä pahaa, vaikka sammun tai mitä vaan. Eikä se ole paaaljon vanhempi kun joku luule pikkuseen yli 10v, niin ja ei mua koske ilman lupa
Nyt vain odotellaan ap:ltä kiitoksia ja pusuja ja haleja.Ihana ajatus
YouTube - Jonna Geagea - Katso Mua
Savanna, pysy vahvana vaikka ihmiset koittaa sua lannistaa täällä entisestään. Kauheaa arvostelua, hyvin harva oikeasti yrittää mitenkään auttaa.
Joo joo jelluno en paljasta yhtään, mut on sillä aika paljon niitä ja oikea linna, autot että ai ai, niin kuin voi sanoa jokaiselle naiselle kun se näkee tulee orgasmi