kuinkas monella palaa kynttilä?

"Piika-äiti"
Ei vielä. Meillä palaa joka iltayö yövalon ominaisuudessa yksi tuikku ja lyhtykynttilöitä on pihamaa puolillaan, kun 14 v ja sen yksi kaveri kisaavat keskenään kumpi valaisee hienommin kotinsa pihamaan...

Non compos mentis
[QUOTE="vieras";22503047]Eilen oli lapsen oikeuksien päivä ja tänään itsarin tehneiden päivä. Oisko ollu vähän parempaa pelisilmää olla laittamatta niitä peräkkäin...[/QUOTE]

Eivätkö ne sinusta ole sidoksissa toisiinsa?

Mitä järkeä on polttaa kynttilää 'jonkun muistoksi'?
Kuka muistaa paremmin mitä ja miksi ja onko se tarpeellista, hyödyllistä, hauskaa tai järkevää?
Mjaa...kyllä mä välillä sytytän kynttilän vajaa 3 viikkoa sitten menehtyneen rakkaan vaarini muistolle. Vaaria kun ei haudattu mihinkään, niin en haudalle voi kynttilää viedä esim. isänpäivän, jouluna tms.

"Kenguru"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;22503089:
Ai, en tiennykkään että on itsemurhan tehneitten muistopäivä. Taijan sytyttää siis vielä yhen.. :|
No eipä se tullut kuin tuossa toisessa viestissä esille. Oliko jotenkin huomaamattomasti kirjoitettu?

"vieras"
[QUOTE="Kenguru";22503109]No eipä se tullut kuin tuossa toisessa viestissä esille. Oliko jotenkin huomaamattomasti kirjoitettu?[/QUOTE]

Kaikki eivät lue koko ketjua ennen kuin vastaavat. Aika huomaamattomasti oli aloitusviestiin kirjoitettu kyllä...

Non compos mentis
[video=youtube;bHTnzFq-PPA]http://www.youtube.com/watch?v=bHTnzFq-PPA[/video]

"Lämmitä siis kalleintasi, ystävää,
kun suuri aarre sulle suotu on.
Niin myöhäistä on hälle polttaa kynttilää,
kun kerran hautakumpu umpeen luotu on."

"Kenguru"
[QUOTE="vieras";22503145]Kaikki eivät lue koko ketjua ennen kuin vastaavat. Aika huomaamattomasti oli aloitusviestiin kirjoitettu kyllä...[/QUOTE]

Aloitusviestissä sitä ei ollutkaan. Mutta O.K. Itselläni on tapana lukea ainakin muutama viesti, yleensä koko viestiketju ennen omaa kommenttiani. Olen kyllä huomannut, että oma kirjoitukseni toistetaan usein lähes sanasta sanaan muutama viesti "tuonnempana". Johtunee siis siitä, ettei viestiketjua ole jaksettu lukea. Itse pidän turhana toistella samoja sanoja tuomatta ketjuun mitään uutta (peesaan jos joku kirjoittaa todella hyvin, ja haluan tuoda tmän esille), mutta kukin tyylillään.

Yhteistyössä