Hakutulokset

1. LisaMarie

te keillä kolme lasta (raskaus-/synnytysasiaa)

Nuorinkin on jo 9 vuotias, joten alkaa olla unohtunut yksityiskohdat, mutta lyhyesti kyllä oli paljon helpompaa olla raskaana parikymppisenä kuin kolmekymppisenä. kahdella ekalla on ikäeroa 15 kk ja iltatähti syntyi sitten 7 vuotta myöhemmin ja kyllä sen huomas, että oli vanhentunut!
  2. LisaMarie

Lapsen kaverin molemmat vanhemmat ovat lakimiehiä ja me ei olla "mallikansalaisia"...

Lakimies voi olla vaikkapa jossain isossa firmassa ja sen työtä voi olla veronkierrossa auttaminen. Ei joku ammatti tee ihmisestä tietyn laista - ite oon ollu poliisin kanssa samassa puskassa pontikkaryypyllä, ei vaan ollu sen työvuoro????
  3. LisaMarie

The ketju

No mun just piti ehdottaa, et mitä sitä glittereitä poistamaan - näin joulun alla:xmas:
  4. LisaMarie

The ketju

Joo, lääkäri totes että pitkäkestoista yskää on nyt liikkeellä ja anto 2 viikon antibioottikuurin - josta seuraa ensin ummetus ja sit ku se loppu ripuli. Nyt oon narskutellu tän päivän Tediumeja ja voi olla et tänään voi jo varovasti kokeilla syömistä.. Keho kesti kunnialla siihen asti, et...
  5. LisaMarie

Millä taaperon saa opetettua syömään siistimmin?

Ajan kanssa????. Vuoden päästä se on jo paljon siistimpi????
  6. LisaMarie

Voiko lastensuojelu pakottaa vanhemman psykiatriseen arvioon?

Mulla on just päinvastainen kokemus; ei ne todellakaan jaksa vaivautua niin kauan kun asiat on ulospäin suht kunnossa. Niiden resurssit menee niihinlakimääräisten asioiden selvittelyihin, esim. alle 18 vuotiaan liikenneonnettomuudesta tulee aina ls-ilmoitus, joka niiden pitää tarkistaa. Oma...
  7. LisaMarie

The ketju

Tiiättekö että kun on ollu 3 kk yskässä niin ettei 4 viikkoon siitä edes pystyny nukkumaan ja nyt maannu 2 päivää sängynpohjalla kroppa ihan romahtaneena, ni joku vanne alkaa kiristää |O.
  8. LisaMarie

Kun keskustelet kusipään kanssa, kannattaa pitää varansa, ettei hän tee samoin... Se että joku on mulkku ei tee normaaliksi sitä että minä toimin väärin. Itse olen hakenut apua nimenomaan tuommoiseen "tempperamenttiin" siinä kun ei minusta ollut mitään normaalia ja se vaikeutti asioiden...
  9. LisaMarie

No mistä ne voi tietää, ettei vanhepi menetä samalla tavoin malttiaan lapsen kanssa? Normaalisti ihminen on melko vieraskoree otus, eli käyttäytyy virastossa paremmin kun kotona. Jos virastossa menettää malttinsa ja huutaa ja kiroilee, on syytä epäillä, että kotona käy käsiksi. Ei ole normaalia...
  10. LisaMarie

Onko teillä flunssa kestänyt koskaan 5 viikkoa?

Yskä on ollu nyt vaivaset 3 kk. Yhden antibioottikuurin oon syöny, ja se tuntui auttavankin, mutta nyt se hiipii uudelleen jossain vaiheessa olin varma, et se on hinkuyskä, mut nyt se on lauhtunu semmoseksi kuivaksi köhäksi ja vaivaa enimmäkseen vaan vasemmalla kyljellä, joten oisko sit...
  11. LisaMarie

HuOmenta !!!

Huomenta. Täällä kello on jo 12 ja makaan toistapäivää sängyssä... TYLSÄÄ! Oli vähän rankka kesä ja syksy ja kun päästiin perille Thaimaahan talvenviettoon ja ehtii sairastaa niin meikän kroppahan tekee täys tenän. Mikään mitä syö ei pysy sisällä, kokoajan on joko kuuma tai kylmä -onneks on...
  12. LisaMarie

mitä tapahtuu ?!

Suuri osa raskauksista päätyy keskenmenoon äidin tietämättä. Nykyään vaan testataan niin aikaisin, että vuorokauden myöhässä olevat kuukautiset moni jo tietää keskenmenoksi. Ikäväähän se on, kun kovasti lasta toivoo, mutta sinänsä asiassa ei ole mitään pelättävää terveydellisesti. Toki jos...
  13. LisaMarie

Menisittekö vauvattomalle lennolle?

En maksaisi siitä enempää -valitsen aina halvimman lennon, eikä lapset ole koskaan lennolla häirinneet, ei omat eikä muiden. Nukkua nuo on lennoilla tavanneet, koska harvemmin on päässy lennolle niin, ettei takana olis joko valvottu yö tai matkantäyteinen päivä. Kysynnän ja tarjonnan lakihan...
  14. LisaMarie

Laiska esikoisen äiti kyselee yöimetyksistä

No mulla on 8,15 ja 16 vuotiaat lapset eikä kukaan niistä enä syö yöllä, joten voin luvata melko varmasti, että kyllä ne vierottuu ihan itsekseen ja omaan tahtiin :).
  15. LisaMarie

Onko ko takki kaunis?

Itte en oikein noista karvoista perusta, epäkäytännöllisiä. Esim. tää: Maze HORTA - Välikausitakki - musta - Zalando.fi vois olla kiva.
  16. LisaMarie

Muita jotka asuu rintamamiestalossa?

En tykkää. 2 kerrosta (teinit yläkerrassa) on kyllä kätevää mutta muuten tämä on todella epäkäytännöllinen. Esim. pyykinkäsittelytilat on 5 henkiselle perheelle totaalisesti liian pienet ja tuo lisäsiipi, känsä, mikä toon on joskus 80-luvulla pudotettu tekee tästä tavallaan epäkäytännöllisemmän...
  17. LisaMarie

Netissä ei kertakaikkiaan ole normaaleja miehiä. Siis treffipalstoilla.

Tää ei ole tänäpäivänä korrkti mielipide, mutta eiköhän niillä "normaaleilla" ole sen verran elämää, ettei tarvi kumppania netistä ettiä -ihan viellä tänäkin päivänä. Mä siis pidän koko nettitreffi-touhua säälittävänä.
  18. LisaMarie

Jättäisitkö 6 kk vauvan nukkumaan päiväuniaan niin että kotona olisi vain 13 v isoveli?

Jättäisin ½-vuotiaan 13 vuotiaan hoitoon ihan hereillä.
  19. LisaMarie

Pitäskö koti muokata vauva- ja taaperovieraita varten?

No en kyllä omien lastenkaan takia tehny kotona mitään muutoksia. Jos on leluja, mihin ei saa koskea, sanon omille lapsille, että kerää pois sen, mihin ei saa koskea. Jos jättävät kamansa levälleen, niin ei tarvi valittaa, jos joku niihin koskee -tai vaikka puree.
  20. LisaMarie

Taitaa riittää 200€ pojan synttäreihin.

No aika normaalilta kuulostaa, ehkä jopa hiukan yläkanttiin.

Yhteistyössä