Hakutulokset

1. LisaMarie

Päivän naurut

Ajatus tuontiviinojen verotuksesta ja verovapaiden alueiden muodostamisesta Suomeen oli myös aika huikea :D!
  2. LisaMarie

Onko joku pinnoittanut keittiön kaappeja eli tehnyt ns. halvan keittiörempan?

Maalaus ja vetimien vaihto on se helppo ja halpa tapa, jos rungot on kunnossa.
  3. LisaMarie

G:Mitä sinä vuokralla asuja jätät lapsellesi perinnöksi?

En kyllä asu vuokralla, mutta en oikein ymmärrä kysymystä. Nyt koitetaan kartuttaa jotain eläkevaroja itselle ja eiköhän ne lapset aikoinaan kerää itse omansa. Toki nyt varmaan sit se asunto, jossa asutaan jää, mutta muuten on tarkoitus jäädä aikaisin eläkkeelle, olla läsnä lasten elämässä...
  4. LisaMarie

Päivän naurut

Vaikka toki tässä on asiaakin, mutta niin hauska kirjoitus, että tulin vallan hyvälle tuulelle ja meni hyvä vitutus vituiks kun luin tän :D! Thaimaan Suomalainen | Logiikkaa ja logistiikkaa
  5. LisaMarie

Kuuntelin 20 vuotta muijan kalkatusta mattojen tamppaamisesta

Se että puulämmitteisessä talossa jossa on monta kissaa niistä lähtee irtoroskia niin paljon, että pölypussi olis kokoajan täynnä, jos tekis toisinpäin :D! Ja puhdistuuhan se mato stten sinä imuroidessa. Mulla on kyllä kaikesta huolimatta mielikuva, että matto tulee puhtaammaks...
  6. LisaMarie

Voiko "slummissa" kasvattaa lapsista kunnon aikuisia?

Mä olen tästä kyllä pikkuisen eri mieltä. Ainakin Turussa on alueita, jolle en todellakaan muuttaisi nimenomaan siksi, että ne on pelottavia illalla. Ja ei, en ole arka. On paikkoja (kuten Tampereen rautatieasema) jotka on pelottavia ja toisaalta paikkoja (kuten Bangokin öisen kadut) jotka ei...
  7. LisaMarie

Kuuntelin 20 vuotta muijan kalkatusta mattojen tamppaamisesta

Mä tas teen toisinpäin, ensin matot ulos telineeseen ja sillä aikaa lattian imurointi ja pesu ja kun matot tuodaan takaisin, imurointi matoille.
  8. LisaMarie

Mitä lahjaksi 18-vuotiaalle?

Se on vaan niin, että tuossa iässä ne arvostaa eniten rahaa. Sitä tarvitaan autoon ja ajokorttiin. Eli joku ihan halpa muisto, jos on ihan pakko ja väkisin haluaa, vaikka vaimenperä auton avaimille, mutta varsinainen lahja rahana, näin mä tekisin nuoren kanssa -vaikka en itse tykkä yhtään saada...

Yhteistyössä