vierailija
Mistä pitäisi olla?Oletko katkera?
Mistä pitäisi olla?Oletko katkera?
Onneksi olkoon. Sait tässä saarnassasi niputettua kaikki kommentoijat yhteen kahteen nippuun, etkä näe sitä metsää puilta. Kaikista surkuhupaisampia on sun kaltaiset kommentoijat, jotka luulevat olevansa oikeuden puolella, mutta oikeasti te syyllistytte ihan samaan mistä muita täällä syytätte. Hyvä syyttää muita karkin näpistyksestä, kun itse yrität kuitenkin varastaa koko pussin.Lukaisin ketjun läpi ja siihen otan vaan kantaa, että täällä on muutama sellainen tyyppi, joiden mielestä B:stä tai Joksuista ei saisi sanoa mitään hyvää, kun se on palvomista. Jos joku haukkuu heitä, mitään ei saisi sanoa puolustukseksi, koska se on paapomista. Kuitenkin ihan samalla antaumuksella täällä puolustetaan K:ta, ihan vaikka aamun viesteistä voi nähdä, että jos joku vähättelee esim. K:n menestystä, täällä muutamat ryntää tosi vahvasti puolustamaan. Osa alkaa monesti heti hyökkäyksenä vähätellä Joksuja, ihan kuin he olis olleet niitä K:n haukkujia. Kuitenkaan näitä puolustajia ei kutsuta K:n palvojiksi. Tää johtuu siitä, että ne muutamat B:tä ja Joksuja haukkuvat hyökkää itse kaikkia puolustajia vastaan ja yrittää maalata heidät hössöttäjiksi, vaikka omat käsitykset ei oo realismia nähneetkään (vrt. vaikkapa se keskustelu miksi Novi Sadin keikka peruttiin).
Kaikenlainen K:n, B:n, Joksujen ja muiden heille läheisten ihmisten haukkuminen ja kaikenlainen vähättely on täysin typerää käytöstä, joutuu vaan välillä ihmettelemään mistä se oikein kumpuaa? On niin paljon muitakin kiinnostavia juttuja mistä vois puhua mutta keskustelu kiertää tota samaa kehää. Jos joku teistä puolustaa jotain heistä, (mutta ei kuitenkaan tee sitä haukkumalla jotain toista heistä), niin mä nostan hattua. Hieno homma ja ootte fiksuja ihmisiä, sanoopa ne negailijat ihan mitä vaan.
Että lukaisit koko ketjun läpi, reilut 3200 sivua? En tiedä uskoiskoLukaisin ketjun läpi ja siihen otan vaan kantaa, että täällä on muutama sellainen tyyppi, joiden mielestä B:stä tai Joksuista ei saisi sanoa mitään hyvää, kun se on palvomista. Jos joku haukkuu heitä, mitään ei saisi sanoa puolustukseksi, koska se on paapomista. Kuitenkin ihan samalla antaumuksella täällä puolustetaan K:ta, ihan vaikka aamun viesteistä voi nähdä, että jos joku vähättelee esim. K:n menestystä, täällä muutamat ryntää tosi vahvasti puolustamaan. Osa alkaa monesti heti hyökkäyksenä vähätellä Joksuja, ihan kuin he olis olleet niitä K:n haukkujia. Kuitenkaan näitä puolustajia ei kutsuta K:n palvojiksi. Tää johtuu siitä, että ne muutamat B:tä ja Joksuja haukkuvat hyökkää itse kaikkia puolustajia vastaan ja yrittää maalata heidät hössöttäjiksi, vaikka omat käsitykset ei oo realismia nähneetkään (vrt. vaikkapa se keskustelu miksi Novi Sadin keikka peruttiin).
Kaikenlainen K:n, B:n, Joksujen ja muiden heille läheisten ihmisten haukkuminen ja kaikenlainen vähättely on täysin typerää käytöstä, joutuu vaan välillä ihmettelemään mistä se oikein kumpuaa? On niin paljon muitakin kiinnostavia juttuja mistä vois puhua mutta keskustelu kiertää tota samaa kehää. Jos joku teistä puolustaa jotain heistä, (mutta ei kuitenkaan tee sitä haukkumalla jotain toista heistä), niin mä nostan hattua. Hieno homma ja ootte fiksuja ihmisiä, sanoopa ne negailijat ihan mitä vaan.
Pakko kompata tätä. Tosi hyvin ilmaistu ja tiivistetty kaikki oleellinen. Mua itseäni näin Joksu fanina pistää silmiin näiden parin kommentoijan tyyli puhua B:stä. Ihan kuin he pitäisivät B:tä jonain rotukoirana, jota viedään näyttelystä toiseen ja sitten loukkaannutaan, kun tuomarit eivät pisteytä häntä kisan voittajaksi. Mä huomaan, että nämä kommentoijat herättävät vastareaktioita ja valitettavasti myös trollit tarttuvat heihin tosi helposti. Sen jälkeen se keskustelu on sitten mitä on.Että lukaisit koko ketjun läpi, reilut 3200 sivua? En tiedä uskoisko
Itse olen seurannut koko jutun alusta asti näitä eri palstoja ja kyllä mulle on piirtynyt se kuva, että erityisesti Joksujen fanitus on sellaista sokeaa ja kritiikitöntä palvontaa. Ehkä se herättää vastareaktioita? Suomalaiset on kuitenkin suurimmalta osaltaan järkiperäistä kansaa. Käärijän fanitus on järkevämmällä tasolla, ei sokeasti hehkuteta kaikkea mitä se tekee, vaan hyväksytään se, ettei kaikki puolet siinä välttämättä itseä miellytä ja silti voi olla fani.
näyttelyvalio kultainennoutajaPakko kompata tätä. Tosi hyvin ilmaistu ja tiivistetty kaikki oleellinen. Mua itseäni näin Joksu fanina pistää silmiin näiden parin kommentoijan tyyli puhua B:stä. Ihan kuin he pitäisivät B:tä jonain rotukoirana, jota viedään näyttelystä toiseen ja sitten loukkaannutaan, kun tuomarit eivät pisteytä häntä kisan voittajaksi. Mä huomaan, että nämä kommentoijat herättävät vastareaktioita ja valitettavasti myös trollit tarttuvat heihin tosi helposti. Sen jälkeen se keskustelu on sitten mitä on.
Ne Janin lasit on Kärtsältä saadut. Piti niitä päässä Frankfurtin (?) keikan bäkkärillä, kun oli mukana livessä ja silloin puhuivat laseista. Ihanaa, että pitää niitä keikalla.En tiedä onko samat mutta eikös K laseja ole väitetty Balenciagoiksi ja ne maksaa useita satasia. Antaisiko joku fani niin kalliin lahjan? Varmaksi ei tietenkään voi sanoa mutta omasta mielestäni melko epätodennäköistä.
Minä olen kyllä kiinnittänyt huomiota siihen, että K lla on niitä kritiikittömiä faneja, jotka pitävät kaikkia K n tekemisiä mahtavina juttuina. Välillä jopa tuntuu, että olen kiinnostunut K sta hänen faneistaan huolimatta.Että lukaisit koko ketjun läpi, reilut 3200 sivua? En tiedä uskoisko
Itse olen seurannut koko jutun alusta asti näitä eri palstoja ja kyllä mulle on piirtynyt se kuva, että erityisesti Joksujen fanitus on sellaista sokeaa ja kritiikitöntä palvontaa. Ehkä se herättää vastareaktioita? Suomalaiset on kuitenkin suurimmalta osaltaan järkiperäistä kansaa. Käärijän fanitus on järkevämmällä tasolla, ei sokeasti hehkuteta kaikkea mitä se tekee, vaan hyväksytään se, ettei kaikki puolet siinä välttämättä itseä miellytä ja silti voi olla fani.
Muotovalio totisestinäyttelyvalio kultainennoutaja
No nimenomaan hehkutetaan K ta, vaikka hänellä olis porkkana siellä syvällä.Että lukaisit koko ketjun läpi, reilut 3200 sivua? En tiedä uskoisko
Että lukaisit koko ketjun läpi, reilut 3200 sivua? En tiedä uskoisko
Ei vaan tuollaista kemiaa ja läheisyyttä.Siis ei ole mitä? Mä oon matkustanut monta kertaa ystäväni kanssa kahdestaan ja niin on miehenikin. Mun mies jopa heittää saman tyylistä ”one bed” -läppää kaverinsa kanssa.
En ole kyllä huomannut. Sen sijaan tätä aivan triviaalien tekemisten ylisanoittamista on nähty Käärijään liittyen koko ajan.Tämä on juuri se harha mikä näillä palstoilla on syntynyt ja edelleen voimissaan. Oman ihastumisen takia kaikkea B:n tekemistä pidetään niin erityisenä ja häntä lahjakkaana kaikessa. Riittää kun kerran koskee uuteen soittimeen niin täällä jo huokaillaan, miten lahjakas on sen soittamisessa. Tai mainitsee haastattelussa jonkun urheilulajin niin täällä jo ihastellaan, miten on lajissa luokkansa huippua. Sen takia B ei koskaan ole vastuussa mistään negatiiviseksi koetuksi tai saa tehdä virheitä. En tiedä onko tuo enemmän huvittavaa vai pelottavaa
Onhan se pelkästään jos verrataan siihen, että nää ois pariskunta.Minä en ymmärrä, miksi ystävyyttä vähätellään. Minusta se ei ole mikään pelkästään. Ja näiden kahden ystävyys varsinkin tuntuu olevan molemmille todella tärkeä.
Bojan ei ole sanonut, että häntä häiritsee heidän luuleminen pariksi nykyään. Vaan ilmeisesti eivät olleet pari vielä viisuissa ja silloin sen väittäminen häiritsi. Bojan ei ole ikinä korjannut, etteivät he ole pari edelleenkään, sen sijaan sanoi, että häntä on luultu huonoksi poikaystäväksi.Oon shippari, mutta shippaan pääasiassa enää omassa päässä. Mut oon siinä mielessä suuresta linjasta poikkeava, että pyrin ajattelemaan asioita todellisen elämän kautta.
Mulle tässä shipissä nykyään kiinnostavin aspekti on lähinnä "Mitä jos..." ajattelu.
En kuvittele heille mitään suhdetta tai palavaa rakkautta. Uskon kummankin osapuolen olevan asioiden kanssa sinut, mitä ikinä onkaan. En vähättele mahdollisia oikean elämän suhteita ja deittailuja. Uskon kummankin rakastavan ja olleen rakastunut muihin viisujen jälkeen.
Kukaan muu ei kuitenkaan voi varmuudella sanoa, onko heillä ollut ihastumista ilmassa viisujen aikaan. Selväähän se on ettei kukaan missään haastattelussa sano oikeasti, että joo olen ihastunut Käärijään tai olen ihastunut Bojaniin. Enkä väitä tietäväni kummankaan seksuaalisesta suuntautumisesta eikä mun mielestä kukaan muukaan voi sitä kenenkään puolesta määrittää.
Bojania häiritsee, että heitä luullaan pariksi. Totta kai häntä voi ärsyttää se, oli tausta mikä tahansa. Kyllä muakin vituttaisi jos olisin salaa ihastunut naapurin varattuun Pekkaan ja koko naapurusto jakaisi tietona, että meillä on suhde. En edelleenkään väitä mitään, mutta ei se mitään sulje poiskaan.
Mitä jos johtuu varmasti siitä, kun on nähnyt kaveripiirissä monta tapausta, jossa ystävät ovatkin pariutuneet keskenään suhteiden päätyttyä tahollaan ja muka yllätysrakastunut.
Jos he molemmat olisivat sinkkuja niin sittenhän sitä ei voi tietää, että mitä jos...
En kannata shipin hieromista kohteiden naaman ja pitää miettiä mitä puhuu.
Kiitos ja anteeksi, olen puhunut.
Eivät olleet, erilaiset ovat ja saanut fanilta varmaankin, äläpä väitä tollasta ilman parempaa tietoa.Ne Janin lasit on Kärtsältä saadut. Piti niitä päässä Frankfurtin (?) keikan bäkkärillä, kun oli mukana livessä ja silloin puhuivat laseista. Ihanaa, että pitää niitä keikalla.
Mun mielestä näyttää siltä, että on viime aikoina ollut. Mulla ei ole mitään tarvetta keksiä näiden muiden tärkeyttä, kun eivät ole mun seurannassani. Ja vaikka Bojan suurennuslasilla on, niin eipä ole näitä muita niin näkynyt, että voisin sanoa näkeväni väärin. En siis puhu muusta kuin siitä, mitä voi näkemällä päätellä. Todellisuuden "arvailu" ei kiinnosta minua, koska mua kiinnostaa vain Bojan Cvjetićaninin suhde Jere Pöyhöseen.Me ollaan nähty aika paljonkin erilaisia klippejä ja kuvia B:n ystävistä kuten Joksujen jäsenistä ja Martinista. Sen lisäksi ollaan nähty kun B on tavannut mm. viisu aikaisia ystäviään. Mun mielestä on todella typerää väittää, että K on tärkeämpi kuin nämä muut mainitut henkilöt.
En ole kyllä huomannut. Sen sijaan tätä aivan triviaalien tekemisten ylisanoittamista on nähty Käärijään liittyen koko ajan.
Bojan ei ole sanonut, että häntä häiritsee heidän luuleminen pariksi nykyään. Vaan ilmeisesti eivät olleet pari vielä viisuissa ja silloin sen väittäminen häiritsi. Bojan ei ole ikinä korjannut, etteivät he ole pari edelleenkään, sen sijaan sanoi, että häntä on luultu huonoksi poikaystäväksi.
Heitä on sitten suhteessa ainakin kolme henkilöä. Ei pidä unohtaa K n avovaimoa.Bojan ei ole sanonut, että häntä häiritsee heidän luuleminen pariksi nykyään. Vaan ilmeisesti eivät olleet pari vielä viisuissa ja silloin sen väittäminen häiritsi. Bojan ei ole ikinä korjannut, etteivät he ole pari edelleenkään, sen sijaan sanoi, että häntä on luultu huonoksi poikaystäväksi.
Ei ole tullut huomattua, B on se enemmän palvonnan kohde.En ole kyllä huomannut. Sen sijaan tätä aivan triviaalien tekemisten ylisanoittamista on nähty Käärijään liittyen koko ajan.
Minä olen kyllä kiinnittänyt huomiota siihen, että K lla on niitä kritiikittömiä faneja, jotka pitävät kaikkia K n tekemisiä mahtavina juttuina. Välillä jopa tuntuu, että olen kiinnostunut K sta hänen faneistaan huolimatta.
Kummasti se oma aganda aiheuttaa valikoivaa sokeutta.Ei ole tullut huomattua, B on se enemmän palvonnan kohde.
Ei ole mitään omaa agendaa, enemmän joksujen fani olen itse.Kummasti se oma aganda aiheuttaa valikoivaa sokeutta.
Se että sinä et ole muka huomannut ei silti tee asiasta totta. Ihan yhtä lailla K:lla on niitä palvovia faneja, jotka hyökkää heti kimppuun jos joku sanoo jotakin vähänkään kritiikkiin vivahtavaa.Ei ole mitään omaa agendaa, enemmän joksujen fani olen itse.
Niin, jos se kritiikkiä on tasoa lihava ja vatsa kasvanut tai jotain lonkeronjuontijuttua pelkästään.Se että sinä et ole muka huomannut ei silti tee asiasta totta. Ihan yhtä lailla K:lla on niitä palvovia faneja, jotka hyökkää heti kimppuun jos joku sanoo jotakin vähänkään kritiikkiin vivahtavaa.