vierailija
Niin niistä 7:stä keikasta, mitä Joksuilla onÄlä aloita vertailua jos et siedä vastavertailua. (Ja puolet... eli 4)
Niin niistä 7:stä keikasta, mitä Joksuilla onÄlä aloita vertailua jos et siedä vastavertailua. (Ja puolet... eli 4)
Oli! Miten K ei oo tiennyt ämpärijonoistaNäköjään ollut Miken Birminghamissa saama idea jakaa Käärijä ämpäreitä Kärtsän popupissa. Hauska vlogi toi viimeisin.
No ihan varmasti on tiennyt.Oli! Miten K ei oo tiennyt ämpärijonoista
Kyl se mun mielestä aidon hämmästyneeltä näytti, kun Jaakko kertoi niistä.No ihan varmasti on tiennyt.
Ok, no en vielä kyllä katsonut, aattelin vaan että kaikki tietäis ton.Kyl se mun mielestä aidon hämmästyneeltä näytti, kun Jaakko kertoi niistä.
En tiedä onko samat mutta eikös K laseja ole väitetty Balenciagoiksi ja ne maksaa useita satasia. Antaisiko joku fani niin kalliin lahjan? Varmaksi ei tietenkään voi sanoa mutta omasta mielestäni melko epätodennäköistä.No ei voida tietää, joku fani voinut antaa samanlaiset.
UuhJan onkin se joka on rakastunut K:hon, ja on haamukirjoittanut kyseisen biisin K:sta.
Yhden mamman mies karkasi lavalle.Mikä juttu toi pullisteleva mies lavalla?
Kn lasit on Balenciagat mutta noi Janin lasit näyttää erilaisilta. Ehkä joku halpa ripoff jonka fani hankkinut lahjaksi?En tiedä onko samat mutta eikös K laseja ole väitetty Balenciagoiksi ja ne maksaa useita satasia. Antaisiko joku fani niin kalliin lahjan? Varmaksi ei tietenkään voi sanoa mutta omasta mielestäni melko epätodennäköistä.
Eikö niissä ollut jotain eroa, niinkuin joku aiemmin kirjoitti, en itse usko K:n antaneet noin arvokkaita laseja pois.En tiedä onko samat mutta eikös K laseja ole väitetty Balenciagoiksi ja ne maksaa useita satasia. Antaisiko joku fani niin kalliin lahjan? Varmaksi ei tietenkään voi sanoa mutta omasta mielestäni melko epätodennäköistä.
Kn lasit on Balenciagat mutta noi Janin lasit näyttää erilaisilta. Ehkä joku halpa ripoff jonka fani hankkinut lahjaksi?
Voi olla noinkin. En ole nähnyt kovin hyviä kuvia laseista Janin päässä enkä kyllä muutenkaan ole hyvä tunnistamaan merkkituotteita.Kn lasit on Balenciagat mutta noi Janin lasit näyttää erilaisilta. Ehkä joku halpa ripoff jonka fani hankkinut lahjaksi?
Mä en muista miks K kutsui sen lavalle, mutta ryntäsi sinne niin innoissaan, että aidan yli mennessä teki kuperkeikan ja meinas taittaa niskansa.Yhden mamman mies karkasi lavalle.
Apua On ollut innokas. Onneksi ei käynyt pahemmin.Mä en muista miks K kutsui sen lavalle, mutta ryntäsi sinne niin innoissaan, että aidan yli mennessä teki kuperkeikan ja meinas taittaa niskansa.
Mä en muista miks K kutsui sen lavalle, mutta ryntäsi sinne niin innoissaan, että aidan yli mennessä teki kuperkeikan ja meinas taittaa niskansa.
Luulen että se tuossa kehittyy vielä. Kuten sanoit varmaan haasteellinen laulaa, kun on erilaisella säestyksellä, mitä ennen ollut ja muutenkin erilainen biisi. Kyllä se varmaan siitäKiitos Lipsin linkkaajalle. Onko se minun korvissa vika, mutta B:n laulu kuulostaa epävireiseltä? Rakastan Lipsiä, mutta ainakin tämä ensiesitys meni minusta pieleen. En ole ikinä kuullut että B laulasi epävireisesti, ennen kuin nyt. Toki biisi on uusi ja luultavasti haasteellinen laulaakin?
Ehkä ei muille kuin Bojanille ja tämä on Jan.Eikö niissä ollut jotain eroa, niinkuin joku aiemmin kirjoitti, en itse usko K:n antaneet noin arvokkaita laseja pois.
Samaa mieltä, ei ehkä ihan onnistunein veto ainakaan se alku, tosin pelkästään videoilta aina vähän vaikea nähdä koko totuus vs. niiden jotka paikan päällä olleet. Uskon se tosta lähtee sujumaan kyllä.Kiitos Lipsin linkkaajalle. Onko se minun korvissa vika, mutta B:n laulu kuulostaa epävireiseltä? Rakastan Lipsiä, mutta ainakin tämä ensiesitys meni minusta pieleen. En ole ikinä kuullut että B laulasi epävireisesti, ennen kuin nyt. Toki biisi on uusi ja luultavasti haasteellinen laulaakin?
Ihana huomata, että ei se Bojankaan ihan aina 100% onnistu, tulee vähän lähemmäs meitä tavallisia kuolevaisia. Siis kaikella rakkaudella tämä, ennemminkin lohdutukseksi meille ei-niin-lahjakkaille.Samaa mieltä, ei ehkä ihan onnistunein veto ainakaan se alku, tosin pelkästään videoilta aina vähän vaikea nähdä koko totuus vs. niiden jotka paikan päällä olleet. Uskon se tosta lähtee sujumaan kyllä.
Ihana huomata, että ei se Bojankaan ihan aina 100% onnistu, tulee vähän lähemmäs meitä tavallisia kuolevaisia. Siis kaikella rakkaudella tämä, ennemminkin lohdutukseksi meille ei-niin-lahjakkaille.
Eiköhän, ei koko ajan tarvitse somettaa. Oli kyllä eilen sanonut, että oli ollut aiemmin päivällä tosi väsynyt, mutta keikka piristi heti.Onko K-leirissä kaikki ok, kun mitään ei K:n puolelta kuulu? Nähtävästi keikat on ok.