Jättäisitkö 6 kk vauvan nukkumaan päiväuniaan niin että kotona olisi vain 13 v isoveli?

• Viestiketjun aloittaja mmhh
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä voisin harkita. Riippuu ihan siitä, istuuko veli kuulokkeet päässä koneen äärellä...vai ..?

Itse olen hoitanut vauvoja tuon ikäisenä, katsomalla olkkarissa kauhufilmejä...ja valmiina lämmittämään maitoa ja rukoilemaan ettei vauvalla ole paska tulossa.

Hyvin on mennyt aina. Silloin ei ollut edes kännyköitä...

cvvv
Riippuu varmaan aika paljon lapsesta ja kuinka paljon hän osaa ja haluaa tehdä.
Jaksaako/pystyykö nostamaan vauvan pinnasängystä? Vaipan voi vaihtaa sängyllä/lattialla, ettei tarvii pelätä että vauva tippuisi hoitopöydältä jne...

Mä ton ikäisenä vahdin tuntitolkulla alle vuoden vanhaa. Itellä ei oo pienempiä sisaruksia, oli eka kosketus vauvaan :). Eli kyllä mä jättäisin jos on oletettavaa että vauva tuon ajan nukkuu ja että 13 osaa hyssytellä uudelleen uneen tai tarvittaessa tuoda sisälle, riisua, vaihtaa vaipan ja antaa maitoa.

Vier as
Riippuu varmaan aika paljon lapsesta ja kuinka paljon hän osaa ja haluaa tehdä.
Jaksaako/pystyykö nostamaan vauvan pinnasängystä? Vaipan voi vaihtaa sängyllä/lattialla, ettei tarvii pelätä että vauva tippuisi hoitopöydältä jne...
Voi härreguud...kyllä varmasti normaali 13v jaksaa ja pystyy nostaa puolivuotiaan! Eri asia sit haluaako.
Mut vastaus, kyllä voisin jättää oman 13v:n.

Yhteistyössä