Hakutulokset

1. M

Tammikuiset 2006

Heippa! Täällä ollaan yritetty tytylle iltatankkausta puuron, hedelmien ja perunan voimalla, että nukkuisi koko yön ilman "yöpulloa".. Ongelmana on ollut se, ettei meillä syödä kuin pikkuisen kerralla, ja niinpä ei sitten koko yötä enää saada tyytyväisenä nukuttua. Nyt ollaan onneksi parempaan...
  2. M

Tammikuiset 2006

Heips! Kuvaajasetä totesi 1vuotiskuvauksessa, että taitaa olla aika liikkuvainen lapsi... :p -nojoo-o.... saattaapi olla.. Heh, mutta muuten meni suht kivasti kuvaus, äipälle vaan tuli aika hiki paikoilleen asettelussa ja pikkuisen menohaluja hillitessä =) Ninnin kun piti kauniisti mukamas...
  3. M

Tammikuiset 2006

Heips! Mekin siirrytään tänne puolelle, kun tänään 15.1 Teresalle tuli 1vuosi täyteen. Synttäreitä ennakoitiin, ja pidettiin jo 13.päivä. Kävely aloitettiin täällä jo 8kk:na, joten tällä hetkellä vauhti on sen mukainen. Joka paikkaan kiipeillään, ryntäillään, hypitään, syöksytään... :whistle...
  4. M

Mies työmatkoilla, lapset pieniä?

Katkesi tuo kirjoitteluni niin monta kertaa, että täytyy korjailla hieman kun vaikutti aika kamalan "arvostelevalta" tuo mun edellinen teksti... mitä en ihan tarkoittanut :whistle: Siis, mielestäni on tärkeää että paljon matkusteleva mieskin ymmärtää sen minkälaisia vaikutuksia...
  5. M

Mies työmatkoilla, lapset pieniä?

Mieheni on n. 180 päivää vuodesta reissussa eri puolilla maailmaa. Lapsemme ovat 6 ja 1 Viime aikoina olemme olleet pari kertaa koko perhe mukana hieman pidempiä aikoja eri puolilla eurooppaa. Tähän täytyy vain osata suhtautua.. Esim. onko teillä oma talo, kaunis koti? Omia autoja? tms... On...
  6. M

tonnikalakastike pastalle

Tämä on ainakin hyvää! [/url]http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/153577[url] :p
  7. M

Kuinka pitkä vuoto km jälkeen?

Vuoto kestää yleisimmin 2-4 viikkoa, joillakin JOPA 8 viikkoa. Kuten esimerkiksi minulla... :(
  8. M

mimma

juuri sitä pahoin pelkäänki ettei ukko muutu vaik lupaa, moni asia harmittaa et mitä oon tän suhteen eteen teheny ja ei mitään pieniä tekoja mut ei näköjään mikää koskaan riitä :/ no kävi miten kävi niin aijon kuteski nauttia kesästä tyttelinikanssa =)
  9. M

mimma

ei meilä oo onneks yhteisiä lapsia, molemmilla on jo ennestään eikä asuta yhesä jmut hyvin lähellä toisia.en hyväksy etes pussailua, ite en sitä tekis eikä ukkonikaan sitä hyväksyis... mut nyt katellaan ja aika näyttää miten käy, ite parannan asioita niissä mistä tuli valittamista ja jos ukko ei...
  10. M

Asunto?

ihan varmasti saat asunno.alat nyt pikaisesti hoitamaan hommat kuntoon niin pääset pian omaan kotiin =)
  11. M

jaksaminen

Mammuska: Meillä myöskin mies paljon töissä pitkin maailmaa, joten paljon olen yksin lasten kanssa.. Lähipiirissä kehottavat kyllä pyytämään apua mikäli tarvin, mutta sitten ollaan myöhemmin selkään puukottamassa kun "ei yksin pärjää"... Yksin siis on parempi vaan pärjätä!
  12. M

jaksaminen

Olen huomannut, että nämä ns. sosiaalityöntekijät eivät kovinkaan usein itse huomaa tai ymmärrä tätä väsymystä tai tunteiden kanssa painimista.. Meillä 5v erityislapsi ja ihan pikkuinen vauva.. paljon on kokouksia ja terapioita ja lääkärikäyntejä/ tutkimuksia menossa. Helppo heidän vaan sanoa...
  13. M

Kukaan ollut näillä kursseilla?

Hei! hmm... olenkohan ainut, joka ei ole kokenut näitä kursseja mitenkään mieleisiksi... ? :ashamed: en tiedä mikä vaivaa, mutta en saa itsestäni ollenkaan intoa irti, että lähtisin kursseille.. tunnen itseni melkein vastuuntunnottomaksi...
  14. M

Halutti jo laitoksella..

kyllä muakin halutti jo heti seuraavana päivänä synnytyksestä ja mun mies oli myös ihan ihmeissään et miten on mahdollista :ashamed: tosin en mä kyllä olis pystyny touhuilemaan ku sen verran repesin ja tikattiin.. hyvä kun pystyy vieläkään vaikka synnytyksestä jo 5 viikkoa. mutta haluja kyllä...
  15. M

Kun alkanu tuntumaan raskausaikana painontunnetta

mulla myös monta viikkoa meni. noin 36 viikolla sanottiin neuvolassa et vauva voi syntyä milloin vaan et kohta syntyy. no synty se sit viikolla 42..
  16. M

Kuopion odottajat/äidit

Solveig:juu tiedät varmaan minut,minäkin tiedän kuka olet :) . Voidaan yrittää keretä puistoon lauantaina. Meille on vieraite tulossa ja en tiedä vielä mihin aikaan,joten jos keretään ja ei ole hirmuinen pakkanen niin voitas tulla paikalle.
  17. M

Kuopion odottajat/äidit

Täällä myös yksi mamma petoselta. Itse olen 23v. Ja tyttö 1v4kk. Seuraa oltais vailla =)
  18. M

seksistä taas...

joo meillä kans liukuvoide ollu käytös.. joo meillä on itse asias vauva jo syntynyt. ododtusaikana kastumisen suhteen ei ollu ongelmaa, se kävi kyllä helposti. haluja mullakin on erinomaisesti kun vaan viä sais seksin sujumaan kunnolla.
  19. M

seksistä taas...

onko teillä ollu sellasta ongelmaa että kiihottuu kyllä sairaasti mutta ei kastu? mulla ku kaikki muu olis kohdallaan mut paikat on aikas kuivat et se tuntuu vähä epämukavalta. mikä siihen vois auttaa? :(
  20. M

seksistä...

me kokeiltiin eilen illala ensimmäistä kertaa mutta tuntu vähän kipeelle ku tuli syvemmälle. ihan niinku siä ois tökkässy joku vastaan eikä ois mahtunu... sellanen tunne. onnistuko teillä muilla heti kunnolla vai pitikö ensin muutama kerta touhuta et onnistu aina vaan paremmin?

Yhteistyössä