seksistä taas...

onko teillä ollu sellasta ongelmaa että kiihottuu kyllä sairaasti mutta ei kastu? mulla ku kaikki muu olis kohdallaan mut paikat on aikas kuivat et se tuntuu vähä epämukavalta. mikä siihen vois auttaa? :(

Maksimamma
Mulla ihan sama ongelma... Muuten kyl maistus mut limakalvot rutikuivat... liukastusvoiteesta löytyy hyvä apu vaivaan, ei satu ja hankaa sit niin... Me sit vasta älyttiin ottaa käyttöön ku jo melkeen pelkäsin yhdyntäää ku niin kuiva.... mut silti teki vaan mieli... :kieh:

Joko ootte saanu äitiyspakkauksen? Siellä on liukuvoidetta purkki. Mulla on taas toisenlainen ongelma seksin suhteen. Nyt kun on alkanu supisteleen niin en viitti juosta heti ukon päälle kun olis tilaisuus, loppuu meinaan siihen paikkaan :( Muuten kyllä tekis mieli ja ei oo viä lopahtanu halut meijän suhteessa.

joo meillä kans liukuvoide ollu käytös.. joo meillä on itse asias vauva jo syntynyt. ododtusaikana kastumisen suhteen ei ollu ongelmaa, se kävi kyllä helposti. haluja mullakin on erinomaisesti kun vaan viä sais seksin sujumaan kunnolla.

Yhteistyössä