Hakutulokset

1. E

Raksita mitkä näistä sisaruksista sulla on!

[ ] pikkusisko [ ] pikkusiskopuoli [ ] pikkuveli [ ] pikkuvelipuoli [ ] isosisko [ ] isosiskopuoli [x ] isoveli :heart: [ ] isovelipuoli [ ] kaksoisveli [ ] kaksoissisko [ ] identtinen kaksoissisarus
  2. E

Onko lahjojen avaaminen muiden läsnäollessa sinulla hankalaa?

On samanlaista fiilistä mullakin =) Joululahjat meillä avataan yksitellen, kukin vuorollaan siis ja siinäkin tulee sellainen höntti tunne, että osaako sen näyttää,että lahja on pidetty =)
  3. E

Mitä pukisitte taaperolle päälle n. -30asteeseen ?

Viime talvena kovilla pakkasilla (kovin lukema taisi olla -28) meidän tuolloin 2v tytöllä oli kerrasto, sisäpuku (paksu college esim.), villapuku/fleecepuku (paksu), toppahaalari, villasukat ja villalapaset (isoisoäidin tekemät), hiemat ylisuuret hanskat lapasten päällä, Vikingin talvikengät...
  4. E

miten teette sämpylät?

Kai tuolla ihan maukkaita tulee =) Mä käytän aina kuivahiivaa, en mittaile aineksia, vaan näppituntumalla heitän tavaraa sekaan ja teen taikinan aamupuuron jämiin tai lisään hienoksi raastettua porkkanaa. Antaa kivasti mehevyyttä.
  5. E

H&M netti SALE on alkanut

Paskaa tai ei, niin H&M:n vaatteet taitaa olla ainoita, joiden painatukset ei pesussa kulu ja voi jopa laittaa kuivausrumpuun, eivätkä silti kärsi. Lastenvaatteet ainakin meillä ovat kestäneet hyvin kulutusta ja pesua.
  6. E

Tyttö siitä sitten tuli!

Onnittelut!:flower:
  7. E

G: Mitäs mättöjä tänään on syöty?

Aamulla kaffetta ja riisipuuroa, lounaaksi eilistä karjalanpaistia ja muussia, yksi pulla,yksi korvapuusti (tuli leivottua tänään). Vielä aion ahdata spagettia ja jauhelihakastiketta + salaattia ja illalla ehkä tacoja, jos mahtuu :)
  8. E

Olen tyhmä, ääliö ja idiootti!! Puhelimeni varastettiin..

Onnellinen loppu, hyvä :)
  9. E

Miten täällä on aina näin kuollutta?

Tää uudistus on ihan persiistä. Mua ei ainakaan kiinnosta käydä täällä enää yhtä tiheään :(
  10. E

Uskotko, että on tosirakkaus kyseessä kun näet tällaisen näyn (jatkuu viestissä)

Uusimmassa Me Naisissa se suomalainen mies oli kyllä samanikäinen, kuin vaimonsa ja molemmat ihan taviksen näköisiä, ei ollut mikään postimyyntivaimo :) vai onko mulle tullut eri lehti? ;)
  11. E

Kilpirauhasen liikatoimintaa jollain?

Mä epäilin itselläni kilpirauhasen liikatoimintaa (oireina patti tuossa kurkun "päällä", kuumuuskohtaukset, tykytystä, väsymistä, kova janontunne...), mutta olin verikokeissa ja kilpirauhasarvot ok. Olin sitten vielä kaulan ultrauksessa ja löytyi struuma eli suurentunut kilpirauhanen, mutta...
  12. E

Pieniä ilonaiheita

Ihanan kodikas ja lämmin koti :heart: Siistiä, mutta näkyy, että siellä asutaan ja eletään....ei siis tule sellaista vaikutelmaa, ettei mihinkään uskaltaisi koskea :)
  13. E

raskausmaha ja talvivaatteet?

Mulla on nyt viikkoja 33+, joten voiton puolella olen, mutta ulkoillessa mulla on ollutkalsarit, collegehousut ja Raiskin ohuehkot ulkohousut (resorivyötärö). Talvitakki menee ihan hyvin kiinni. Tuskin mikään kaunis ilmestys olen, mutta en nyt viitsi ostaa mitään tuon kummempia ulkoiluvaatteita...
  14. E

Mitä ihmettä puen tuolle 2-veelle päälle, siis ulos kun mennään??

Nää on niin lapsikohtaisia nää vaatetusjutut. Kunnon nahkarukkaset voivat olla joillakin hyvät ja lämpimät, mutta meillä ne ei toimineet ollenkaan. Aina oli kädet jäässä. Nyt esikoisella 6v on Luhdan toppahanskat, kakkosella 4,5v Reiman hanskat sekä Tarjoustalon halpishansat (halvat,mutta...
  15. E

Miten tehdään karjalanpaisti?

Karjalanpaistia tulisi oikeasti hauduttaa ainakin 6-7 tuntia. Ei se ole mikään kahden tunnin pikapata =)
  16. E

Mitä 3kk vauva tekee toppatakilla??

Suoraan sanottuna sillä ei tee yhtään mitään. Just jollekin kauppareissulle ehkä voi laittaa.
  17. E

Tää on sit jo lähempänä burgundinpataa, kuin karjalanpaistia.
  18. E

Mä tein just tänään. Aamuseiskalta käristin lihat valurautapadassa, laitin vettä niin, että lihat peittyivät, porkkanaa viipaleina, kokonainen sipuli (jonka poistin valmiista padasta), maustepippuria, suolaa ja uunissa oli 150 asteessa melkein klo 13 asti.
  19. E

Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

Esikoinen rv 41, päivä oli keskiviikko klo 21.42, synnytys kesti 13,5h, ponnistusvaihe 7 min. Kakkonen käynnistettiin rv 41+6, päivä oli keskiviikko klo 16.00, synnytys kesti 4h, ponnistusvaihe 1 min. Kolmonen syntyi rv 41+6, päivä oli torstai klo 13.28, synnytys kesti n.8h, ponnistusvaihe...

Yhteistyössä