Mitä 3kk vauva tekee toppatakilla??

• Viestiketjun aloittaja Ekan äidiksi
  • Ensimmäinen viesti
Ekan äidiksi
Olen ehkä vähän tyhmä, mutta aina olen ajatellut, että vauvelit on puvuissa ja siellä makuupussissa.
Nyt sain lahjaksi toppatakin, jossa on koko 3kk. LA mulla on joulukuun puolessa välissä.

Okei, onhan se älyttömän suloinen ja lämmin, mutta mistä sitten saisi jotkut toppahousut? Tehdäänkö sellaisia edes vauvoille?? Vai mitä takin kanssa pitäisi pukea?

...
No söpöstelyvaatteeksi se käy, vaikka villahousujen kanssa tai vuoritettujen sammareiden tms. kanssa. Esim. kauppa tai kyläreissulle jossa vauva kannetaan autosta sisälle.

"vieras"
No en oikein ymmärrä minäkään, mutta kyllä välillä näkee ihan pieniäkin puettuna pelkkiin farkkuihin ja just tuollaisiin toppatakkeihin. Viimeksi eilen katselin bussissa yhtä n. 1-vuotiasta, jolle oli puettu farkut, toppatakki, ohuet välikausitumput ja kesälenkkarit jalkaan. Melkoinen viima kävi ja omat pojat oli topattu päästä varpaisiin, joten hieman kyllä ihmettelin. Mutta niin oli vanhemmatkin viimeisen päälle niin trendikkäitä, niin trendikkäitä...

"kissa janson"
No ei yhtään mitään! Me saatiin kans niiiin turhia lahjoja: mekkoja, kenkiä, toppaliivi, farkkuja. Kaikki tuommoset jäi käyttämättä ja lahjoitin eteenpäin kaverille, joka ei myöskään ole osannut niitä käyttää.. Tai voihan vauvalle tönköt farkut jalkaan laittaa, mutta ei sillä kyllä mukava ole ne päällä olla

[QUOTE="kissa janson";22546310]Tai voihan vauvalle tönköt farkut jalkaan laittaa, mutta ei sillä kyllä mukava ole ne päällä olla[/QUOTE]

Ei tönkköjä farkkuja kannata ostaa, kun vauvoille ja pikkulapsille on pehmoisia & mukaviakin farkkuja kaupat tulvillaan :)

"viiru"
Niin joskus kappareissuilla, jos mennään autohallista suoraan kauppakeskukseen niin en todellakaan
pukenut omalle nyt 4 vuotiaalle toppapukua shoppailupakkoihin vaan ihan toppatakin ja housut talvella.
Vauvahan tukehtuu noihin toppapukuihin sun muihin. Eri asia on tietty ulkoilu.

Mun ihanin turhis vaate oli miehen siskolta saatu Timberlandin toppaliivi 6 kk ja Dolce Gabanan
farkkutakki 1,5 v ja ihanat gantin farkut. Tai saimme ne siskon tutulta, jolla on rahaa tuhlata
ylellisyyksiin.

fhvg
No ei tee yhtään mitään. Meidän 1,5-vuotiaallakaan ei ole toppatakkia vaan kahdella toppahaalarilla ajattelimme pärjätä. Paljon kätevämpi ja nopeampi pukea. Ajattelen yleensä käytännöllisyyttä lasten vaatteissa.

hr
kyl ne yli vuodenikäsellä on ihan käteviä.. mutta musta ainakin oli kiva saada vauvalahjaksi niitä vähän turhempiakin, joita kerran kaksi käytettiin.. voihan sellasia säilyttää sitten lapsenlapselle tms.. :) ja kivampi turhakkeita on saada lahjaksi kuin ostaa itse :)

Yhteistyössä