Hakutulokset

1. E

Kiharapäiden äidit, apua!

Tuo on tiukkaa ja pysyy kyllä kasassa/spiraalit irtonaisina, mutta vaikea hoitaa. Mietin jo, että mitä jos joskus tulee vaikka täitä, nin eihän tuohon auta muu, kuin ajaa tukka pois, koska kampa (edes harva) ei tuosta läpi mene. Kaikkea sitä ajatteleekin =) Kaupan voidemaiset hiuksiin...
  2. E

tuttavan hautajaisissa soitettiin missä muruseni on...

Tilaisuus oli kappelissa, eikö siellä yleesä pappi ole? Mulle ekat hautajaiset sitten isomammani kuoleman ( menehtyi -90), niin en näistä tavoista niin tiedä tai kuka puhuu missäkin. Muistotilaisuuteen pappi ei tullut.
  3. E

Nuo voidemaiset hoitoaineet, jotka jätetään tukkaan, on hyviä.
  4. E

Tämmönen on afro =) Vähän huono kuva ja tukka kamalan kuiva nyt, kun en ole ainetta laittanut (tänään illalla pesu+aineet). Aijaa.com - 7105627.jpg Aivan erilainen tukka, mitä pojilla. Tuo spiraali on tosi jännä ja tosi kaunis (ei tuossa kuvassa kylläkään), mutta tosi vaikea hoitaa + kerää...
  5. E

Mitä kaikkea olet jo ostanut joululahjaksi ja kenelle? Suurin piirtein on omat....

Isoveljelle: kauhoja,lastoja, lävikkö ja muuta keittiösälää (itse toivoi, kun kaikkea kuulemma puuttuu) + ostan ehkä jtn muuta vielä (ehkäpä viskiä tai konjakkia). Äiti ja isä: herkkukori, joska löytyy kaikkea herkkua laidasta laitaan. Mummi, mamma ja pappa: Leivon leivät ja teen...
  6. E

tuttavan hautajaisissa soitettiin missä muruseni on...

:'( Meillä oli 77-vuotiaan vaarini hautajaiset pari viikkoa sitten ja oli kyllä raskas päivä. Pappi puhui tosi kauniisti yllättäen menehtyneestä vaaristani, vaikka vaari ja suurin osa suvustamme ei kuulu kirkkoon. Eilen vaarin tuhka ripoteltiin hänen ja mummini kotipihaan.
  7. E

Meidän tytöllä on afrotukka (kihara pitkää, tiivistä spiraalia) ja sitä ei yksinkertaisesti pysty kampaamaan/harjaamaan. Olen käyttänyt suihkeita, oliiviöljyä, babyoilia ja ehkä paras kaikista on Sunsilkin hiuksiin jätettävä hoitoaine. Se erottelee hiukset siististi, mutta ei tukkaa silti pysty...
  8. E

Kertokaa mielipiteitä mekosta :D *kuvia*

Johonkin naamiaisiin tms voisin tuon puvun kuvitella, mutten muihin juhliin.
  9. E

Tylsä elämä kotiäitinä

Mä niiiiiiin peesaan tätä.
  10. E

Koska sitä kehtais laittaa joulukyntteliköt ikkunaan... ?

Mulla on jo. Viimeistään pikkujouluna olen laittanut, mutta nyt laitin pikkuisen aiemmin, kun tein suursiivon.
  11. E

Kaulan rauhanen...kenelläkään (raskausaikana) turvonneet?

Olin eilen kaulan ultrauksessa ja oli kyllä helpotuksen päivä! :) Tuo patti on kuin onkin suurentunut kilpirauhanen. Mä kun jo mietin kaikkea kamalaa täällä :ashamed:
  12. E

Lähteekö teiltä lapsen kuvalla varustettu joulukortti?

Mä tykkään kaikista korteista; lapsikuvista, Tiimari-korteista, itsetehdyistä, lasten tekemistä...mulle kelpaisi vaikka valkoinen A4:nen, johon olisi rustattu "HYVÄÄ JOULUA!" Mulle kun se ajatus on tärkein. Niin ja meiltä lähtee (sittenkin) lapsikuvakortit, kun onnistuin saamaan niin...
  13. E

Havutekeleiden hinnat?

Juu, todellakin antaisin mummolle ennemmin.
  14. E

Ratian yöpukujen koot

Meidän pian 3v tytöllä on 110cm 2-osainen Ratian yöpuku, joka ei ole ollenkaan liian iso. Tyttö käyttää normaalisti 98-104cm.
  15. E

Havutekeleiden hinnat?

Joo, kaikki torit, markkinat ja myyjäiset ( ja mummot) on kivoja (ja varsinkin, jos pääsee ihan yksin kiertelemään) :) Musta tuo 35 euroa oli hävytön hinta noista...20€ olisin vielä ymmärtänyt. Oon kyllä pistänyt silmälle, että ei siellä putiikissa kyllä paljon asiakkaita käy...tai en ole...
  16. E

Havutekeleiden hinnat?

Tarttis varmaan käydä katsastamassa joku tori/myyjäiset, jos tässä likellä on.
  17. E

Havutekeleiden hinnat?

Kävelin sinne kukkakaupalle ja meinasin lentään persiilleni!!! 35 euroa maksoi sekä sydän että joulukello :O eikä ne olleet edes mitenkään kamalan isoja! Ensi viikolla mennään maalle mun vanhemmille, niin pitäiskö kokeilla, jos osaisi tehdä...siellä on kyllä, mistä havuja ottaa.
  18. E

Mistä löytyisi sopiva talvihattu pienelle vauvalle?

Lindexissä ja HM:llä ainakin ollut. tse ostin tammikuussa syntyvälle neloselle Lindexistä talvihatun. Tajoustalossakin on.
  19. E

Havutekeleiden hinnat?

Juu, ei ole omaa metsää enkä kyllä varmaan osaisi edes tehdä:(

Yhteistyössä