Hakutulokset

1. E

Havutekeleiden hinnat?

No onpa hintaeroa! Tässä, mitä olen katsellut, ei ole mitään koristeita eli on ihan vaan sydämenmallinen havuteos. Lidlissä oli kans jtn kransseja koristeineen, mutta olivat aika kuppasia, vaikkei hintakaan kyllä paha ollut.
  2. E

Havutekeleiden hinnat?

Ok, kiitos! Pitää varmaan tehdää pieni kävely tuonne yhteen puotiin ja katsastaa sen hinnat (ei vaan millään jaksaisi lähteä :)). Siellä oli ihana sydän ja joulukello, mutta en tiedä, miten paljon raaskin maksaa sellaisesta.
  3. E

Havutekeleiden hinnat?

Tietääkö joku,mitä noin suurinpiirtein maksaa havutekeleet (siis ne havuista tehdyt sydämet, joulukellot ym)?
  4. E

miksi äidit ovat ilkeitä toisilleen?

Turhia kauhukuvia on minusta turha maalailla ja sanoa synnyttämään menossa olevalle,että "Et tiedäkään, mihin olet menossa!!". Kuka meistä sen on tiennyt, kun ekaa kertaa on synnyttämään mennyt ja jokainen synnytys kun on erilainen. Toisaalta, voihan sitä ihan rehellisesti ja kaunistelematta...
  5. E

Millainen vaatetus eskarilaisella?

Kerrasto on päällä normivaatteiden alla ja 2-osainen toppapuku. Repussa kulkee fleecetakki - ja housut, mikäli kylmä yllättää välkällä.
  6. E

Jättäisitkö 8v hoitoon mummolleen 2,5 viikoksi kun menet matkoille ulkomaille?

Joo...kyllä mä voisin mun vanhemmilleni tuon ikäisen (ja esim. meidän 6v esikoisen) jättää, koska tiedän, että poika tykkää hirveästi olla papan ja mummun luona. Ikävä ei pojalle tulisi, koska on pappansa poika ja pappa järjestäisi takuulla kaikkea kivaa puuhaa. Itsestäni en menisi...
  7. E

Miksi läski käyttäytyy näin syödessä? Siis jotkut.

Mun vanhemmilla on muuten just myös näin. Äiti on pyöreä ja syö toooosi vähän, eikä siis teeskentele. Ei syö makeaa tai sipsejä tms. Mun isä on taas roteva (tehnyt ikänsä raskasta fyysistä työtä), mutta lihavaa hänestä ei saa. Isä syö makeita, makkaraa ym, mutta ei liho. Sama juttu isäni...
  8. E

Miksi läski käyttäytyy näin syödessä? Siis jotkut.

Mulla on muutamia kiloja ylipainoa ja silti esim. kahvilassa en IKINÄ ota mitään makeita leivoksia tms :x, joita esim. paras kaverini himoitsee aina. Ravintolassa tooooosi harvoin otan jälkkäriä. Mun kilojen kertymisen syy on ollut epäsäännöllinen ruokarytmi. Illalla huomaan, etten olekaan...

Yhteistyössä