Lähteekö teiltä lapsen kuvalla varustettu joulukortti?

• Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti
no joo
Mä en ole koskaan ollut erityisen lapsirakas. Omat on tietysti rakkaita ja esim. kummilapset, mutta jotkut tuttujen lapset, joita näkee joskus harvoin, ei herätä mussa mitään erityisiä tunteita. Läheskään kaikki lapset ei mun mielestä ole söpöjä (eihän kaikki aikuisetkaan ole kauniita), joten ei ne kumminkaiman lapsikortit, missä on joku vähemmän söpö lapsi puettuna tonttulakkiin, herätä mussa oikeen mitään oih ihanaa -tunteita. Lähinnä herää ajatus, että ei kovin onnistunut valokuva. En mä tietenkään heitä kenenkään korttia suoraan roskiin, mutta ihan turha nähdä vaivaa ja asetella sitä lasta siihen kuvaan ja maksaa kallis hinta kortista ja odottaa, että kaikki sukulaiset ja tutut kiljuen ihastelee meidän Nico-Esmeraldaa.

jos ny tän kerran
Ekan kerran ajattelin kuvakortteja lähetellä,en tietty kaikille,,sellasille vaan keiden tiedän haluavan lapsista jouluisen kortin.
Esikoisen syntymästä lähtien ovat painostaneet tuossa asiassa,elikkä aika tasan 5vuotta:D

Mä tykkään kaikista korteista; lapsikuvista, Tiimari-korteista, itsetehdyistä, lasten tekemistä...mulle kelpaisi vaikka valkoinen A4:nen, johon olisi rustattu "HYVÄÄ JOULUA!" Mulle kun se ajatus on tärkein.

Niin ja meiltä lähtee (sittenkin) lapsikuvakortit, kun onnistuin saamaan niin superhyvän kuvan muksuista. Meiltä ei kortteja lähde, kuin 13 eli lasten kummeille, isovanhemmille, isoisovanhemmille ja ihan lähisuvulle. Tykkäävät tai ei, niin sellaisen saavat.

[QUOTE="Mamma italiana";22540269]en làhetà joulukortteja. enkà ilahdu mitenkààn erityisemmin saamistani korteista joulunaikaan, minusta on kivempi muistaa ja olla muistettu ympàri vuoden ihan yks kaks[/QUOTE]

Niin että kaikkina muina aikoina käy mutta ei jouluna?

Outo.

"mä"
Ei todellakaan lähde! Eläinkortteja on kiva saada, mutta ei kuvia lapsista, ei ei ei... Mä en ymmärrä, miksi pitää väen väkisin yrittää tuoda omaa lastaan esille ja pakottaa ihmisiä katsomaan kuvia heistä. Jos joku kuvan lapsista haluaa, hän kyllä itse pyytää sen.

"vierailija"
[QUOTE="mä";22544428]Ei todellakaan lähde! Eläinkortteja on kiva saada, mutta ei kuvia lapsista, ei ei ei... Mä en ymmärrä, miksi pitää väen väkisin yrittää tuoda omaa lastaan esille ja pakottaa ihmisiä katsomaan kuvia heistä. Jos joku kuvan lapsista haluaa, hän kyllä itse pyytää sen.[/QUOTE]

Hmm. Mä en ole eläinihminen, vaikka ne söpöjä ovatkin, enkä siis pidä erityisen hauskoina kortteja, joissa oma eläin on joulutunnelmissa. Mutta siis kukin tyylillään. Kaikki kortit tervetulleita ja ihana, kun joku jaksaa meitä muistaa!

"Kumikameli"
Joo lähtee meiltä, lapselle tonttulakki päähän ja yritetään nappasta joku sopiva ilme mukaan :) Viime jouluna oli myös, se oli lapsen eka joulu ja eka kerta kun minä ikinä lähtein joulukortteja.
Kortin saavat isovanhemmat, kummit, sisarukset ja ne jotka viime vuonna lähetti meille kortin.
Se on kuitenkin vaan kortti, jos ei miellytä se on helppo heivaa roskiin.

"mä"
[QUOTE="Kumikameli";22544482]
Se on kuitenkin vaan kortti, jos ei miellytä se on helppo heivaa roskiin.[/QUOTE]

Tää on niin kulunut fraassi, ettei tosikaan. Jos lähetät jollekin kuvan muksustasi ja vastaanottaja sanoo nakanneensa sen samantien roskiin, otat sata varmasti siitä nokkiisi (kuten kaikki muutkin tekisivät).

"vieras"
[QUOTE="mä";22544498]Tää on niin kulunut fraassi, ettei tosikaan. Jos lähetät jollekin kuvan muksustasi ja vastaanottaja sanoo nakanneensa sen samantien roskiin, otat sata varmasti siitä nokkiisi (kuten kaikki muutkin tekisivät).[/QUOTE]

En mä vaan. Heitän melkein kaikki saamani pois ja olen ajatellut että omille korteilleni käy samoin. Hirveä haloo yhdestä kortista.

"meitsi"
Kyllä lähtee. Otan lapsista talvisen kuvan ja teen niistä kortit kaikille. Minusta omasta kuvasta tehty kortti on mielekkäämpi kuin Tiimari-kortti, johon on vain sutaistu oma nimi alle.

fh
En taida laittaa kenellekkään :) Oon tykänny yleensä siitä, että saan kortin oli se millanen vaan. Mut tuntuu että lähetti minkälaisen tahansa nii ei ole joko viitsinyt vaivautua ollenkaan halpa ostokortti, itse tehty kortti ei nähty tarpeeks vaivaa, ällöttäviä oman lapsen kuvia,....... Teki niin tai näin aina väärinpäin !!!! Mutta jos sitä korttia ei lähetetä nii juorutaan ettei sekään lähettänyt joulutervehdystä ja kai ny rahaa olis ollu niihin halpoihin kortteihin jne. Kyllä naiset osaa olla vaikeita :D

"vieras"
En taida laittaa kenellekkään :) Oon tykänny yleensä siitä, että saan kortin oli se millanen vaan. Mut tuntuu että lähetti minkälaisen tahansa nii ei ole joko viitsinyt vaivautua ollenkaan halpa ostokortti, itse tehty kortti ei nähty tarpeeks vaivaa, ällöttäviä oman lapsen kuvia,....... Teki niin tai näin aina väärinpäin !!!! Mutta jos sitä korttia ei lähetetä nii juorutaan ettei sekään lähettänyt joulutervehdystä ja kai ny rahaa olis ollu niihin halpoihin kortteihin jne. Kyllä naiset osaa olla vaikeita :D
:D Näin juuri. Tähän joulukorttikeskusteluun tiivistyy naisten pikkumaisuus. Yksi kartonginpala saa aikaan valtaisan verenpaineen nousun.

Yhteistyössä