Pieniä ilonaiheita

"vieras"
Kaivoin esille uuden kuvan yhdestä viimekesäisestä huutokaupaplöydöstä. Vanha
leivinalusta on käytössä melkein päivittäin ja yllättävän paljon nopeuttanut köökinsiivousta aamutouhujen jälkeen + tuottaa minulle jatkuvasti myös ihan puhtaan esteettistä mielihyvää:

Mummolassa oli aikoinaan tuollainen, monet kerrat mummon kanssa leivottiin :) Oikein tulvahti muistoja mieleen. Välillä on niin kova ikävä mummoa että meinaa itkettää, vaikka hänen kuolemastaan on jo useita vuosia... En päässyt tässä ketjussa vielä ekaa sivua pitemmälle mutta tutkin myöhemmin loput, on niin kivoja kuvia :)

Yksi tyttäristäni oli "kaatiskasasta" poiminut minulle talteen ison vanhan puulaatikon jota tarjosi polttopuiden säilytykseen.
Toimii mielestäni mainiosti olkkarin pöytänäkin:

Jossain vaiheessa voisi leikkauttaa sopivan lasilevyn pöydän päälliseksi...

Siis se typo tekemässämme julisteessa on se, että rocking chair oikeasti kirjoitetaan erikseen eikä yhteen. Ei vaan ole kukaan saanut aikaiseksi korjata... Asiaan vaikuttanee se ettemme pysty printtaamaan tuon kokoisia kotona vaan joutuu aina teettämään jossain muualla.
:)

"vieras"
Ihana ketju ja lämpöisen näköinen koti teillä :) Tuo kukkavaasi kylppärissä...onko sulla siellä paljon luonnonvaloa? (oletin automaattisesti, että kyseessä ei ole silkkikukat?!) mä haaveilen viherkasveista kylppäriin, kaksi pikkuikkunaa siellä on, mujt riittäisköhän valo?

[QUOTE="vieras";22539297]Ihana ketju ja lämpöisen näköinen koti teillä :) Tuo kukkavaasi kylppärissä...onko sulla siellä paljon luonnonvaloa? (oletin automaattisesti, että kyseessä ei ole silkkikukat?!) mä haaveilen viherkasveista kylppäriin, kaksi pikkuikkunaa siellä on, mujt riittäisköhän valo?[/QUOTE]

Siellä ei ole kuin yksi suhteellisen pieni ikkuna.
Eli jouduttiin valitsemaan kukat sen mukaan, mitkä menestyy vähälläkin valolla.

Huone on muuten mennyt tuon kuvan ottamisen jälkeen uusiksi, mutta alareunassa oleva arkku on yhä olemassa. Ostin sen "kirjadivarista" aikoinaan pikkurahalla ja palvelee nykyään teinin ompelutavaroiden säilytyskippona.

[QUOTE="Kenguru";22551723]Oli kyllä mahtavia juttuja! Tosta arkusta tulee mieleen yks nuken kehto, mikä meillä oli kun olin pieni.[/QUOTE]

Arkun maalaus toella on jotenkin "nukkemainen".
Tuo ei ole mitään oikeaa antiikkia, mutta vanha kumminkin ja jollain tapaa "hyväntuulinen tms.
:)

Yhteistyössä