Pieniä ilonaiheita

nautiskelija
olen samanlainen nautiskelija, löysin aivan ihanan ja hyväkuntoisen rahin kirpputorilta ja käsissäni se sai aivan uuden elämän, toki päällystys kangas maksoi mutta lopputulos on vaivan ja rahan arvoinen. Olen muokannut sitä sun tätä käsieni kautta sisustustavaraksi sekä ihan käyttöön, ostanut halvalla, tykkään kaikesta vanhasta ja tavaran kierrättämisestä uudelleen.

olen samanlainen nautiskelija, löysin aivan ihanan ja hyväkuntoisen rahin kirpputorilta ja käsissäni se sai aivan uuden elämän, toki päällystys kangas maksoi mutta lopputulos on vaivan ja rahan arvoinen. Olen muokannut sitä sun tätä käsieni kautta sisustustavaraksi sekä ihan käyttöön, ostanut halvalla, tykkään kaikesta vanhasta ja tavaran kierrättämisestä uudelleen.
Minulla olisi jemmassa ihana 50-luvun nojatuoli, joka sopisi täydellisesti lasten makuuhuoneeseen iltasatutuoliksi. Se pitäisi vain päällystää uudelleen ja pelottaa alottaa etten vain pilaa...
Samaan aikaan ei tahtoisi viedä verhoomoonkaan, koska ei se olisi sitten "sama asia" enää.
:headwall:

Kaivoin esille uuden kuvan yhdestä viimekesäisestä huutokaupaplöydöstä. Vanha
leivinalusta on käytössä melkein päivittäin ja yllättävän paljon nopeuttanut köökinsiivousta aamutouhujen jälkeen + tuottaa minulle jatkuvasti myös ihan puhtaan esteettistä mielihyvää:

metsänpeitto
Ihania, erityisesti tuo matkalaukku ja lipasto!

Kiva tietää, että muutkin harrastavat näitä löytöjä :D Meillä suurin osa löydöistä on tosin tehty oman mummolan tai anoppilan liitereistä.

Mistä tuo "mauton" teelaatikko on? Tällaiselle teeholistille/keräilijälle/harrastelijalle sellainekin sopisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22186987:
Ihania, erityisesti tuo matkalaukku ja lipasto!

Kiva tietää, että muutkin harrastavat näitä löytöjä :D Meillä suurin osa löydöistä on tosin tehty oman mummolan tai anoppilan liitereistä.

Mistä tuo "mauton" teelaatikko on? Tällaiselle teeholistille/keräilijälle/harrastelijalle sellainekin sopisi :D
Hei.
Teelaatikko on ihan Halpa-Hallista vain ja taisi maksaa 3,90 tms. Ei siis mikään suuri satsaus mutta tuottaa kyllä mielihyvää koko rahalla ja aika lailla ylikin.
:D

hiano
Kiva koti ja kiva ketju :)
Voit Mummeliisa ilomielin jatkaa tätä ketjua monta kertaa päivässä vaikka vuoden, mä seuraan varmasti. Tästähän tulee ihan mahottoman hyvälle tuulelle :)

Ihania juttuja =) Minulla ois haaveissa löytää vanha pyykkilauta, mutta tähän mennessä mitä nähnyt kirppareilla niin aivan sika hintaisia olleet ja mieki koitan pikkurahalla sisustaa.
Juuh. Minusta on mukava tehdä löytöjä pienellä rahalla ja vanhoista esineistä.
Sillä lailla saa hemmotella itseään ja perhettään kokematta sen kummemmin taloudellista kuin ekologistakaan huonoa omaatuntoa. Tosin myönnän, että jos rahaa olisi enemmän niin varmaan meiltä löytyisi enemmän muotoilun klasikkotuotteitakin... ;)

Yhteistyössä