Hakutulokset

1. P

pistäkää iät pinoon!

27v. =)
  2. P

Ikä galluppia: isovanhempien iät

äiti oli 43v.
  3. P

Väkivalta on kyllä jokaisella niin lähellä kuin lähin ihminen on :(

voi,tulee lapsuus mieleen :'( isä hakkasi aina äitiä,kerran olin 5vuotiaana hyökänny isän kimppuun ja huutanut älä tapa mun äitiä,kun isä oli äitin päällä ja kuristi!onneksi tein niin ja äiti pääsi karkuun.myöhemmin äitini oli taas väkivaltaisessa suhteessa jossa mies aina hakkasi..meni 4vuotta...
  4. P

Enteileekö lisääntynyt limainen vuoto synnytystä?

mulla on lapset syntynyt limatulpan jälkeen kahen päivän sisällä :) joten voimpi sanoa,että sulla kohta meno sairaalaan :whistle: tokan kans kävi mulla vaan niin että kun lähdin sairaalaan niin ei spistellut lainkaan,mutta lapsivedet oli tullu,kun söin iltapalaa =) =)
  5. P

Halpa kauppareissu

olen ollut kassalla töissä enkä ole joutunut liemeen vaikka välillä kävi vahinkoja,et asiakas oli saanut jonkun tuotteen halvemmalla/ilmaitteeksi.. sit varmaankin olisin saanut sanomista jos tapahtuisi useasti!
  6. P

keitin kanamunat puol 12 ja huomasin vasta nyt, että

kuule voipi syödä..=)
  7. P

milloin ja missä olet syntynyt?

kätilöopisto,helsinki 1981.kauris
  8. P

Voi kun saisi jostain käytetyn Tripp Trappin järkevään hintaan poitsulle...

vitsi muo harmitti,kun en ostanut kun yks päivä kävelin kirpparin ohi niin näyte ikkunassa oli täysin moitteettomassa kunnossa oleva.ja hinta oli 50e.tietty oli heti menny kun järkiinnyin ja ajattelin mennä ostaa :/
  9. P

Jokohan sitä pääsis synnyttämään...? *tilannepäivitystä!*

kandeis lähteä,jos ton vertaa matkaa niin vaavihan voi syntyä autoon,kun odottelet..
  10. P

huonepeliä

no ei mulla vaan mulla osu pallo sen suun kohalle ni aukes ja kokeilin toistekkin..tai sit mä vaan sekoilen :whistle:
  11. P

huonepeliä

akisu oletko saanut kellosta tai vaate naulakosta pallon?
  12. P

huonepeliä

sielä kaapin sisällä kun on yksi ankka ni laita sen suuhun pallo si sen suu aukee ja siel on avain ja avaimella saat kaapin auki jossa on yksi pallo..
  13. P

huonepeliä

no minä sain vihdoinkin sen 7 pallon ja taidan olla samoissa kohissa..onko tapahtunut etenemistä?
  14. P

huonepeliä

taidan kans lopettaa..en keksi enään mitään uutta!
  15. P

huonepeliä

mä yritin mennä uudestaan kokeileen et miten sain,et olisin kertonut,mutta ehän mä enään muistanut..
  16. P

huonepeliä

ei kyllä etenä sit mihkään enään..ootteko keksinyt uutta..
  17. P

huonepeliä

kyl se tulee kun painelee niitä rivejä.. =)
  18. P

huonepeliä

mulla on nyt kaks lappua et saa koodin 6 palloa se avain,lappu jossa palloja..mut nyt jumissa..

Yhteistyössä