Jokohan sitä pääsis synnyttämään...? *tilannepäivitystä!*

Viikon päivät jo iltasin supistellu. Nyt tulee kuitenki pitkiä (n 2min) ja aika kipeitä 9 min välein. Virallinen LA oli tiistaina, mut varsinainen tänään. Koiraki olis sopivasti yökylässä...

Että jokohan? ;)

(Ja kyllä muuten sitte kyrsii amulla herätä omasta sängystä vieläki yhtenä valtavana kimpaleena... :headwall: )

Miuski harmailee
Hyvältä kuulostaa varsinkin tuo supitusten pituus. Nyt vaan lähettelen sinne kovasti tsemppiä ja toivottelen pikaista edistymistä!! Peukut pystyssä täällä!!!

vieras
Oi ihanaa. Tulee ihan omat raskausajan loppuajat mieleen. Lopulta kun ne supistukset alkoi, mietti, että jes, nyt se vauva tulee oikeasti vihdoinkin :). Mulla tosin ollut mitään merkkiäkään, että synnytys lähtis lähipäivinäkään käyntiin, mut niin se sitten vaan oli kaikkineen viidessä tunnissa ohi :)

joanna
siis kestää supistus 4minuuttia? kamalaa,mulla kesti vaan max minuutin kun oon synnyttäny. kyllä sulle nyt lähtö tuli,onnea tulevaan urakkaan! jos sairaalaan ei oo kovin pitkä matka ni lähde sitten kun tulee 5 min välein. tosin mä lähtisin jo heti..jos tekee oikeesti kipeetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mut ei ne taida vielä kunnon supistuksia olla kun täällä koneella pystyt olemaan :D Toivottavasti pian alkaa kunnolla tapahtumaan ;)
Kipu on suhteellista. :whistle: Sanokaapa toi mulle sitte, ku pää syntyy! :LOL:

Joo siis ei neljää minuuttia sillen täysillä satu; huomaa et alkaa, minuutin jälkee irvistää pari minuuttia ja sit hissukseen minuutissa hellittää. Välillä kyllä lyhyempiä...

joanna
nyt sitten nainen kone kiinni ja kassi käteen ja menoksi. kaikille ei tosiaan tule tapposupistuksia,kipu todellakin on suhteellista. nyt mars matkaan ja kun kotiudut tuut kertoon kumpi tuli!

joanna
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä olisin jo laitoksella :LOL:
Ei viittis turhaan 50km ajaa, ku koko viikon on supistellu ja aina lopahtanu... Ja kärsii vielä täälläki juoruta. ;)

Kohta saa jo sinne synnärillepäin soitella, ku 6min oli vaan välis... :whistle:
noin pitkä matka ja viä kotona..autossa ne supistukset voimistuu. ja olo on muutenkin hankala autossa. ei ne enää lopu kun noin jo tulee,usko pois. ja jos loppuiskin ne vauhdittaa sairaalassa.

sopiva kuvaus
Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mä olisin jo laitoksella :LOL:
Ei viittis turhaan 50km ajaa, ku koko viikon on supistellu ja aina lopahtanu... Ja kärsii vielä täälläki juoruta. ;)

Kohta saa jo sinne synnärillepäin soitella, ku 6min oli vaan välis... :whistle:
noin pitkä matka ja viä kotona..autossa ne supistukset voimistuu. ja olo on muutenkin hankala autossa. ei ne enää lopu kun noin jo tulee,usko pois. ja jos loppuiskin ne vauhdittaa sairaalassa.
Näin on ja vielä sua naurattaa noi supparit, mut synnytyksen lähestyessä sunkin hymy hyytyy ja tiedät mitä tuskaa se on! Onnea vaan tulevaan, onneks en oo sun housuissas :D

himmeli
kun supistuksia on tullu tunnin ajan 10minuutin välein uudelleen synnyttäjä voi lähtee sairaalaan. ensisynntyttäjillä se on 5minuuttia. ajomatka kannattaa ottaa huomioon. 50km on aikamatka kuitenkin,ja auton tärinä voimistuttaa supisteluja. suna lähtisin,ettei vaan satu mitään autosynnytystä.

Yhteistyössä