Jokohan sitä pääsis synnyttämään...? *tilannepäivitystä!*

Ei syntyny autoon, ei läheskään. Lyhyestä virsi kaunis;

Oltiin käyrillä, kävelyllä, käyrillä -> ei edistystä, kotiin odottamaan. Kotiin ku päästin, oli olo jo aika kamala. Takas synnärillä oltiin 17 aikoihin sunnuntaina, en ollu nukkunu sitte perjantai-lauantai yön hetkeekään. Eikä vieläkään edistystä nimekskään. Salissa oltiin tuntitolkulla, ilman edistystä. Jossain vaiheessa puhkastiin kalvot ja laitettiin epiduraali, mulla vaan hyvin hataria muistikuvia.

Nukuin n vartin ja heräsin siihen, että mua revittiin pediltä ja ympärillä oli huone täynnä ihmisiä. Vauvan sydänäänet oli laskenu ja se piti saada heti ulos. Ennenku edes tajusin, olin jo leikkaussalissa ja lekuri kyseli tuntoa mahasta. Mies kerkes just ja just paikalle näkemään ku vauva saatiin repästyä mahasta. Ja sattu muuten aika lailla. :x

Sydänäänten lasku johtu siitä, että napanuora oli kaks kierrosta kaulan ympärillä ja synnytys ei edistyny virhetarjonnan vuoks.

Loppu hyvin kuitenki, tuloksena terve, potra 3,9kg ja 52cm poika, mustalla paksulla tukalla. :heart: Tänään päästiin kotiin.

Yhteistyössä