joanna
mä voisin kyllä vaihtaa osia. odota sä mun 2vko ni mä meen nyt..
onnea nyt jokatapauksessa.
onnea nyt jokatapauksessa.
Eikö porvoossa enää synnytetä?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:VOI V*TTU!!!
Soitimpa sitte sinne synnärille. Puhelimeen vastas mies, joka suoraan sano, et "ei sua nyt niin satu, ku kyselet". Käski ottaa panadolia ja mennä nukkumaan. Yritin selittää, että meillä on suvun naiset kaikki ollu syöksysynnyttäjiä (lapsivesistä tunti ja muksu maailmassa, suht kivuttomastikki vielä ), mut eipä näyttäny kiinnostavan. Eikä sekään, että matkaa tosiaan on se 50km (ellei yliki, toi on vaan mun arvio (Porvoo -> Hki)...
Mitäs mä nyt? Nukkumaanko mä meenki?!
EI! Ei kesällä... Ja nyt tulee jo 4 min välein! Pitääkö mun oikeesti synnyttää kotiin, ku ei oo mun mielestä kovin sietämätöntä tää kipu? Perse mikä mies... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Eikö porvoossa enää synnytetä?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:VOI V*TTU!!!
Soitimpa sitte sinne synnärille. Puhelimeen vastas mies, joka suoraan sano, et "ei sua nyt niin satu, ku kyselet". Käski ottaa panadolia ja mennä nukkumaan. Yritin selittää, että meillä on suvun naiset kaikki ollu syöksysynnyttäjiä (lapsivesistä tunti ja muksu maailmassa, suht kivuttomastikki vielä ), mut eipä näyttäny kiinnostavan. Eikä sekään, että matkaa tosiaan on se 50km (ellei yliki, toi on vaan mun arvio (Porvoo -> Hki)...
Alkakaa lähteä vaan. Soitat matkalta synnärille että oot muuten tulossa ja piste.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:EI! Ei kesällä... Ja nyt tulee jo 4 min välein! Pitääkö mun oikeesti synnyttää kotiin, ku ei oo mun mielestä kovin sietämätöntä tää kipu? Perse mikä mies... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Eikö porvoossa enää synnytetä?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:VOI V*TTU!!!
Tsemppiä.Toivotaan että syntyisi mutta ei autoon..Pitkä matka kuitenkin edessä.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä me nyt lähetää. Sellanen on paine tuolla alhalla jo. Pääseehän sitä aina kotiin takasin...!
:wave: Juu, kotiin sitten vauvan kanssa. Onnea matkaanAlkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä me nyt lähetää. Sellanen on paine tuolla alhalla jo. Pääseehän sitä aina kotiin takasin...!
niin pääset,vauvankanssa! :heart: paljon onnea rutistukseen :flower:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä me nyt lähetää. Sellanen on paine tuolla alhalla jo. Pääseehän sitä aina kotiin takasin...!
Herra jestas sentään kerkeetteköhän?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä me nyt lähetää. Sellanen on paine tuolla alhalla jo. Pääseehän sitä aina kotiin takasin...!
vastaavassa tilanteessa mä en kerkeis. mutta toivotaan että ap kerkiää!Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Herra jestas sentään kerkeetteköhän?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä me nyt lähetää. Sellanen on paine tuolla alhalla jo. Pääseehän sitä aina kotiin takasin...!
En varmaan minäkään.Jokaisesta kolmesta menty suoraan synnytyssaliin ja matkaa ollut 8km.Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:vastaavassa tilanteessa mä en kerkeis. mutta toivotaan että ap kerkiää!Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Herra jestas sentään kerkeetteköhän?Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä me nyt lähetää. Sellanen on paine tuolla alhalla jo. Pääseehän sitä aina kotiin takasin...!
No, onneks siinä menee moottori tie.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:* MISTÄ = Porvoo (yhdistetty)
* MIHIN = Helsinki
* NOPEUS = 80
* Välimatka on 50 km
* Nopeus on 80 km/h
* Ajoaika on 37 min
Mies saattaa mennä ehkä lujempaa vaikka saisi ajaa 120km/hAlkuperäinen kirjoittaja vieras:* MISTÄ = Porvoo (yhdistetty)
* MIHIN = Helsinki
* NOPEUS = 110
* Välimatka on 50 km
* Nopeus on 110 km/h
* Ajoaika on 27 min