Jokohan sitä pääsis synnyttämään...? *tilannepäivitystä!*

VOI V*TTU!!!

Soitimpa sitte sinne synnärille. Puhelimeen vastas mies, joka suoraan sano, et "ei sua nyt niin satu, ku kyselet". Käski ottaa panadolia ja mennä nukkumaan. :eek: Yritin selittää, että meillä on suvun naiset kaikki ollu syöksysynnyttäjiä (lapsivesistä tunti ja muksu maailmassa, suht kivuttomastikki vielä ), mut eipä näyttäny kiinnostavan. Eikä sekään, että matkaa tosiaan on se 50km (ellei yliki, toi on vaan mun arvio (Porvoo -> Hki)...

Mitäs mä nyt? Nukkumaanko mä meenki?!

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
VOI V*TTU!!!

Soitimpa sitte sinne synnärille. Puhelimeen vastas mies, joka suoraan sano, et "ei sua nyt niin satu, ku kyselet". Käski ottaa panadolia ja mennä nukkumaan. :eek: Yritin selittää, että meillä on suvun naiset kaikki ollu syöksysynnyttäjiä (lapsivesistä tunti ja muksu maailmassa, suht kivuttomastikki vielä ), mut eipä näyttäny kiinnostavan. Eikä sekään, että matkaa tosiaan on se 50km (ellei yliki, toi on vaan mun arvio (Porvoo -> Hki)...

Eikö porvoossa enää synnytetä?

no et mene nukkuun! mun kaveri soitti synnärille ja sille sanottiin että odota. onneks lähti kumminkin sairaalaan koska vauva oli 15min jälkeen syntynyt. kätilö joka vastas puhelimeen tuli pyytään abteeksi seuraavana päivänä. jos olisin sinä niin lähtisin. kipu on suhteellista. toinen ystäväni tanssi ennen ponnistusvaihetta,mä taas tein liikkumattomana kuolemaa.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
VOI V*TTU!!!

EI! Ei kesällä... Ja nyt tulee jo 4 min välein! Pitääkö mun oikeesti synnyttää kotiin, ku ei oo mun mielestä kovin sietämätöntä tää kipu? Perse mikä mies... :headwall:

ja jos sun synnytys on käynnissä niinkun näyttää ei ne sua poiskaan käännytä. itse tiät kuinka kipeetä tekee. ainakin noi sun supparit kuulostaa synnytys supistuksilta. ja tiheestikkin tuntuu tulevan. mee sinne sairaalaan vaan,sano se tiuskija ukko mitä tahansa.

vieras
VOI V*TTU!!!

EI! Ei kesällä... Ja nyt tulee jo 4 min välein! Pitääkö mun oikeesti synnyttää kotiin, ku ei oo mun mielestä kovin sietämätöntä tää kipu? Perse mikä mies... :headwall:
Alkakaa lähteä vaan. Soitat matkalta synnärille että oot muuten tulossa ja piste.

mä en ees soittanu kun menin synnyttään esikoista. en nähnyt mitään syytä,itse tiedän miltä musta tuntuu. toinen käynnistettiin. mutta en siltikä olis soittanu. enkä soita tästä tulevastakaan. tuntemuksilla mennään. jos sä haluut kipulääkettä ni kannattais jo olla siä sairaalassa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Kyllä me nyt lähetää. Sellanen on paine tuolla alhalla jo. Pääseehän sitä aina kotiin takasin...!
Herra jestas sentään kerkeetteköhän?
vastaavassa tilanteessa mä en kerkeis. mutta toivotaan että ap kerkiää!
En varmaan minäkään.Jokaisesta kolmesta menty suoraan synnytyssaliin ja matkaa ollut 8km.

Yhteistyössä