Mä koitin laittaa siihen seinäl olevaan tauluun lapun osoittamalle paikalle ne pompulat,mut mitään ei tapahtunu...Alkuperäinen kirjoittaja peluri :miulla 6 pompulaa, kaks lappua jotka laittamalla päällekkäin saa koodin ja paprun palanen jossa 5 ympyrää. mut nyt ei edisty
niin miekin olen koittanut ja vaikka mihin järjestykseen mut tosiaan mitään ei tapahdu, argg....Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mä koitin laittaa siihen seinäl olevaan tauluun lapun osoittamalle paikalle ne pompulat,mut mitään ei tapahtunu...Alkuperäinen kirjoittaja peluri :miulla 6 pompulaa, kaks lappua jotka laittamalla päällekkäin saa koodin ja paprun palanen jossa 5 ympyrää. mut nyt ei edisty
Mulla samat...Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Mitä tavaroita teil on?Mul on vaan 6 pallukkaa,avain,kaks koodilevyä(vai mitä ovatkaan)ja sit lappu mis niitä pallukoitten kuvia ruudukossa...
Mistä löysit toisen lapun (joka siis pitää laittaa toisen päälle että saa koodin)? Tuo paperilappu jossa on ympyröitä kertoo kai miten järjestää tietokoneen ruudukon pallot, en vain vielä ole onnistunut.Alkuperäinen kirjoittaja peluri :miulla 6 pompulaa, kaks lappua jotka laittamalla päällekkäin saa koodin ja paprun palanen jossa 5 ympyrää. mut nyt ei edisty
tietokoneessa pitää saada kaikki pallot valkoisiksi ja sit saa toisen lapun.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mistä löysit toisen lapun (joka siis pitää laittaa toisen päälle että saa koodin)? Tuo paperilappu jossa on ympyröitä kertoo kai miten järjestää tietokoneen ruudukon pallot, en vain vielä ole onnistunut.Alkuperäinen kirjoittaja peluri :miulla 6 pompulaa, kaks lappua jotka laittamalla päällekkäin saa koodin ja paprun palanen jossa 5 ympyrää. mut nyt ei edisty
Ai kiitos tiedosta :ashamed: mitenköhän se onnistuu?Alkuperäinen kirjoittaja badass:tietokoneessa pitää saada kaikki pallot valkoisiksi ja sit saa toisen lapun.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mistä löysit toisen lapun (joka siis pitää laittaa toisen päälle että saa koodin)? Tuo paperilappu jossa on ympyröitä kertoo kai miten järjestää tietokoneen ruudukon pallot, en vain vielä ole onnistunut.Alkuperäinen kirjoittaja peluri :miulla 6 pompulaa, kaks lappua jotka laittamalla päällekkäin saa koodin ja paprun palanen jossa 5 ympyrää. mut nyt ei edisty
Ei toimi rivi kerrallaan olen mennyt jo monta kertaa, joka kerran tulee sama muodostelma valkoisista palloista, mutta en saa kaikkia valkoisiaAlkuperäinen kirjoittaja badass:klikkailet rivi kerrallaan
kyl se tulee kun painelee niitä rivejä.. =)Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Ei toimi rivi kerrallaan olen mennyt jo monta kertaa, joka kerran tulee sama muodostelma valkoisista palloista, mutta en saa kaikkia valkoisiaAlkuperäinen kirjoittaja badass:klikkailet rivi kerrallaan