huonepeliä

peluri
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Alkuperäinen kirjoittaja peluri :
miulla 6 pompulaa, kaks lappua jotka laittamalla päällekkäin saa koodin ja paprun palanen jossa 5 ympyrää. mut nyt ei edisty
Mä koitin laittaa siihen seinäl olevaan tauluun lapun osoittamalle paikalle ne pompulat,mut mitään ei tapahtunu...
niin miekin olen koittanut ja vaikka mihin järjestykseen mut tosiaan mitään ei tapahdu, argg....

peluri
mie sain, en muista miten sain sen kaapissa oleva ankan aukaisemaan nokkansa ja löysin avaimen joka kävi siihen lukittuun kaapin oveen. no sieltä löyty taas yks pompula joita nyt siis 7 mut mitäs nyt?

vierailija
miulla 6 pompulaa, kaks lappua jotka laittamalla päällekkäin saa koodin ja paprun palanen jossa 5 ympyrää. mut nyt ei edisty
Mistä löysit toisen lapun (joka siis pitää laittaa toisen päälle että saa koodin)? Tuo paperilappu jossa on ympyröitä kertoo kai miten järjestää tietokoneen ruudukon pallot, en vain vielä ole onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mistä löysit toisen lapun (joka siis pitää laittaa toisen päälle että saa koodin)? Tuo paperilappu jossa on ympyröitä kertoo kai miten järjestää tietokoneen ruudukon pallot, en vain vielä ole onnistunut.
tietokoneessa pitää saada kaikki pallot valkoisiksi ja sit saa toisen lapun.

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
tietokoneessa pitää saada kaikki pallot valkoisiksi ja sit saa toisen lapun.
Ai kiitos tiedosta :ashamed: mitenköhän se onnistuu?

peluri
mie oon varma et jos ne pompulat saa siihen mustaan tauluun oikeeseen järjestykseen niin sieltä saa avaimen siihen oviluukkuun ja siihen käy se korteista tuleva koodi. montakohan niitä pompuloita pitäis oikeen olla?

Yhteistyössä