miten halpaAlkuperäinen kirjoittaja pehmis:vitsi muo harmitti,kun en ostanut kun yks päivä kävelin kirpparin ohi niin näyte ikkunassa oli täysin moitteettomassa kunnossa oleva.ja hinta oli 50e.tietty oli heti menny kun järkiinnyin ja ajattelin mennä ostaa :/
Onneksi on Turussa!Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Noi Turussa näköjään, mutta vain nouto ja meiltä kauhee matka, joten väliin jää
No hyvä jos sinulle ees käy =) mä huutasin jos ois lähempänä.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Onneksi on Turussa!Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Noi Turussa näköjään, mutta vain nouto ja meiltä kauhee matka, joten väliin jää
Noita mä olen seuraillut jo muutaman päivän!
Emma ei tunnu musta ihan niin tukevalta kuin tripptrappi.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:No hyvä jos sinulle ees käy =) mä huutasin jos ois lähempänä.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Onneksi on Turussa!Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Noi Turussa näköjään, mutta vain nouto ja meiltä kauhee matka, joten väliin jää
Mitä eroo Emman easyllä ja muilla ns.trip trap:n tyylisillä on tohon aitoon, kun tuota ihmiset kehuu kuitenkin mutta onhan niit kopioitakin tarjolla.
Mistä ne eroo??
mistä katoit Espritin tuolia?Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Emma ei tunnu musta ihan niin tukevalta kuin tripptrappi.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:No hyvä jos sinulle ees käy =) mä huutasin jos ois lähempänä.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Onneksi on Turussa!Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Noi Turussa näköjään, mutta vain nouto ja meiltä kauhee matka, joten väliin jää
Mitä eroo Emman easyllä ja muilla ns.trip trap:n tyylisillä on tohon aitoon, kun tuota ihmiset kehuu kuitenkin mutta onhan niit kopioitakin tarjolla.
Mistä ne eroo??
Harkitsen kyllä jo Espritin vastaavanlaisen tuolin ostoa uutena...tuntui todella tukevalta ja hintaa puolet vähemmän.
Ulkonäkö. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Mitä eroo Emman easyllä ja muilla ns.trip trap:n tyylisillä on tohon aitoon, kun tuota ihmiset kehuu kuitenkin mutta onhan niit kopioitakin tarjolla.
Mistä ne eroo??
Esprit - tuoli oli 99 ? Baby Ozissa.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:mistä katoit Espritin tuolia?Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Emma ei tunnu musta ihan niin tukevalta kuin tripptrappi.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:No hyvä jos sinulle ees käy =) mä huutasin jos ois lähempänä.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Onneksi on Turussa!Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Noi Turussa näköjään, mutta vain nouto ja meiltä kauhee matka, joten väliin jää
Mistä ne eroo??
Harkitsen kyllä jo Espritin vastaavanlaisen tuolin ostoa uutena...tuntui todella tukevalta ja hintaa puolet vähemmän.
Ootko kattonut Stokken hintaa uutena? Paljo se nykysin on? ja tiiätkö paljo se kaari+pehmusteet maksaa?
ok, täytyy alkaa tutkiskella asiaa =)Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Esprit - tuoli oli 99 ? Baby Ozissa.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:mistä katoit Espritin tuolia?Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Emma ei tunnu musta ihan niin tukevalta kuin tripptrappi.Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:No hyvä jos sinulle ees käy =) mä huutasin jos ois lähempänä.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Onneksi on Turussa!Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Noi Turussa näköjään, mutta vain nouto ja meiltä kauhee matka, joten väliin jää
Mistä ne eroo??
Ootko kattonut Stokken hintaa uutena? Paljo se nykysin on? ja tiiätkö paljo se kaari+pehmusteet maksaa?
Stokke uutena on 169? + siihen kaari ja vauvasetti vissiinkin 39 ? päälle...
Ja sitten vielä pehmusteet erikseen...
Siis stokke vai? Sehän menee lapsella ihan kouluikään asti ja ylikin. Aikuinenkin voi istua tuossa tuolissa. Kyllä minä olen kaavaillut, että tuo jatkaa elinkaartansa työtuolina, kun lapsi siirtyy tavalliseen ruokapöydäntuoliin.Alkuperäinen kirjoittaja ++:jos on himppusem tukevampaa tekoa vauva niin tuon syättiksen käyttöikä jää lyhyeen..