huonepeliä

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
klikkailet rivi kerrallaan :)
Ei toimi :( rivi kerrallaan olen mennyt jo monta kertaa, joka kerran tulee sama muodostelma valkoisista palloista, mutta en saa kaikkia valkoisia :(
kyl se tulee kun painelee niitä rivejä.. =)
No ei tule :( jotain vikaa tässä on. Olen painanut niitä monta kertaa (useita kymmeniä kertoja )järjestyksessä, joka toinen kerta pallot palaa kaikki mustiksi ja joka toinen kerta ne menee siihen tismalleen samaan muodostelamaan, niin että osa palloista jää mustiksi :( taidan lopettaa, ei tästä pysty etenemään.

Ei toimi :( rivi kerrallaan olen mennyt jo monta kertaa, joka kerran tulee sama muodostelma valkoisista palloista, mutta en saa kaikkia valkoisia :(
No ei tule :( jotain vikaa tässä on. Olen painanut niitä monta kertaa (useita kymmeniä kertoja )järjestyksessä, joka toinen kerta pallot palaa kaikki mustiksi ja joka toinen kerta ne menee siihen tismalleen samaan muodostelamaan, niin että osa palloista jää mustiksi :( taidan lopettaa, ei tästä pysty etenemään.
mä yritin mennä uudestaan kokeileen et miten sain,et olisin kertonut,mutta ehän mä enään muistanut..

Mä naputtelin niitä niin usein ja miten sattuu,et lopuks jäi yhteen nurkkaan 3mustaa ja sit viimeseks klikkasin kulman mustaa ni muuttu loputkin valkoseks...

vierailija
paina eka alaoikee, sit alavasen,
toisiks ylimmän rivin kolmatta, ja toisiks ylimmän rivin toista,
ylärivin neljättä, kolmatta ja tokaa ja sit ylärivin neljättä.

onnistuko? =)
Jipii! kiitos :D onnistui!

Akisu
Mä muuten sain sen kaapis olevan ankan nassun auki klikkailemal ku hullu ja sit ku päätin et ei se aukee ja jäin miettii et mitäs teen seuraavaks (eli en tehny pelis mitää) nii sit se vaa yhtäkkii ponnahtiki auki...

sielä kaapin sisällä kun on yksi ankka ni laita sen suuhun pallo si sen suu aukee ja siel on avain ja avaimella saat kaapin auki jossa on yksi pallo..
ei kai sen suuhun palloo tarvinnu laittaa? :eek:
mulla se nokka aukes sillee et nuoli oli pitkään liikkumatta sen ankan kohdalla niin se vaan aukes.

sielä kaapin sisällä kun on yksi ankka ni laita sen suuhun pallo si sen suu aukee ja siel on avain ja avaimella saat kaapin auki jossa on yksi pallo..
ei kai sen suuhun palloo tarvinnu laittaa? :eek:
mulla se nokka aukes sillee et nuoli oli pitkään liikkumatta sen ankan kohdalla niin se vaan aukes.
no ei mulla vaan mulla osu pallo sen suun kohalle ni aukes ja kokeilin toistekkin..tai sit mä vaan sekoilen :whistle:

Yhteistyössä