Mulla n. vuosi molemmissa...
Sinkkuna en halunnut yhden yön juttuja tai fuckbuddyja.
Parisuhteessa raskausaikanaja sen jälkeen.
Sinkkuna en halunnut yhden yön juttuja tai fuckbuddyja.
Parisuhteessa raskausaikanaja sen jälkeen.
MITEN OLLA SINKKUNA JA MIES ARMEIJASSA...ÖÖÖÖHHAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.
Sinkkuna taisi olla 1-1½kk kun mies oli armeijassa
olit sinkku, mutta sulla silti oli mies, siis se joka oli siellä armeijan harmaissa? nyt en tajunnuAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.
Joo mäkään en kyllä ymmärrä. Vaikka se mies ois ollut sellainen "varalla olo tapaus" niin eikös se silloin olisi hingunnut kun lomille pääsi? Vai siis kuinka? Siis jos olitte yhdessä tai edes melkein yhdessä?Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:olit sinkku, mutta sulla silti oli mies, siis se joka oli siellä armeijan harmaissa? nyt en tajunnuAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.
2 vk? Onko se 2 vuorokautta???Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Sinkkuna 2vk
parisuhteessa 2kk(synnytyksen jälkeen)
Oisko viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja Aada:2 vk? Onko se 2 vuorokautta???Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Sinkkuna 2vk
Aivot ei toimi parin punkkulasin jälkeen :ashamed:
2vk = 2 viikkoa. Miun tietojeni mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja Aada:2 vk? Onko se 2 vuorokautta???Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Sinkkuna 2vk
niin tietysti. Ei hemetti, enhän mä kehtaa kohta kommentoida mitään kun oon inasen maistissaAlkuperäinen kirjoittaja juuei:Oisko viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja Aada:2 vk? Onko se 2 vuorokautta???Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Sinkkuna 2vk
Kaada mullekin.
Meillä oli seksisuhde B) Ei seurusteltu vielä silloin, tapailtiin lähes vain ja ainoastaan em.asian vuoksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:MITEN OLLA SINKKUNA JA MIES ARMEIJASSA...ÖÖÖÖHHAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.