Ei mee vielkään jakeluun. Siis seksisuhde ilman seksiä?Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Meillä oli seksisuhde B) Ei seurusteltu vielä silloin, tapailtiin lähes vain ja ainoastaan em.asian vuoksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:MITEN OLLA SINKKUNA JA MIES ARMEIJASSA...ÖÖÖÖHHAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.
Sinkkuna taisi olla 1-1½kk kun mies oli armeijassa
Meinaatko ettei teillä ole vieläkään seksielämää vaikka vauvan syntymästä on jo 7 kk?Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Mulla n. vuosi molemmissa...
Sinkkuna en halunnut yhden yön juttuja tai fuckbuddyja.
Parisuhteessa raskausaikanaja sen jälkeen.
No tuon ajan pisimmillään olin ilman sitä seksiä kun mies oli kiinni armeijassa leireillä ymAlkuperäinen kirjoittaja Aada:Ei mee vielkään jakeluun. Siis seksisuhde ilman seksiä?Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Meillä oli seksisuhde B) Ei seurusteltu vielä silloin, tapailtiin lähes vain ja ainoastaan em.asian vuoksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:MITEN OLLA SINKKUNA JA MIES ARMEIJASSA...ÖÖÖÖHHAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.
Sinkkuna taisi olla 1-1½kk kun mies oli armeijassa
Mä veikkaan että tässä ei ollut kyse selibaatista vaan seksuaalisesta kanssakäymisestä TOISEN ihmisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis ilman seksiä? Kokonaan? Itsetyydyty huomioiden?
Jos, niin max. kaksi viikkoa.
(muutoin noi synnytykset ja sen jälkeinen aika kai pisimmät, pari kuukautta)
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mä veikkaan että tässä ei ollut kyse selibaatista vaan seksuaalisesta kanssakäymisestä TOISEN ihmisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis ilman seksiä? Kokonaan? Itsetyydyty huomioiden?
Jos, niin max. kaksi viikkoa.
(muutoin noi synnytykset ja sen jälkeinen aika kai pisimmät, pari kuukautta)
Vaikka harva palstalaisista tuskin masturboi. Jos ne masturbois, niin tajuisivat varmaan että partnerin kanssa seksiin kuuluu myös naisen orgasmi