Pisin aika jonka olet ollut aikuisella iällä ilman seksiä sekä parisuhteessa että sinkkuna?

tyttöjen äiti
4kk olen ollut parisuhteessa ilman seksiä (se oli ekan synnytyksen jälkeen, kun en kertakaikkiaan pystynyt, kun oli niin pahasti vaurioitunut toi alapää). En ole ikinä ollut aikuisena sinkku, joten se sitten siitä sinkkuseksittömyydestä.

Aada
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.
Sinkkuna taisi olla 1-1½kk kun mies oli armeijassa
MITEN OLLA SINKKUNA JA MIES ARMEIJASSA...ÖÖÖÖHH :)
Meillä oli seksisuhde B) :D Ei seurusteltu vielä silloin, tapailtiin lähes vain ja ainoastaan em.asian vuoksi ;)
Ei mee vielkään jakeluun. Siis seksisuhde ilman seksiä? :eek:

Aikuisikä lasketaan varmaan 18-vuodesta eteenpäin?

Sinkkuna kahdesti ilman kahden vuoden pätkän: 18-20-vuotiaana ja toisen kerran 24-26-vuotiaana. Parisuhteessa enimmillään ehkä enintään n. puoli vuotta [lasten 'tehtailun' yhteydessä].

Alkuperäinen kirjoittaja Aada:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parisuhteessa taitaa 3vko olla pisin kun mies työreissulla.
Sinkkuna taisi olla 1-1½kk kun mies oli armeijassa
MITEN OLLA SINKKUNA JA MIES ARMEIJASSA...ÖÖÖÖHH :)
Meillä oli seksisuhde B) :D Ei seurusteltu vielä silloin, tapailtiin lähes vain ja ainoastaan em.asian vuoksi ;)
Ei mee vielkään jakeluun. Siis seksisuhde ilman seksiä? :eek:
:LOL: No tuon ajan pisimmillään olin ilman sitä seksiä kun mies oli kiinni armeijassa leireillä ym

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis ilman seksiä? Kokonaan? Itsetyydyty huomioiden?

Jos, niin max. kaksi viikkoa.

(muutoin noi synnytykset ja sen jälkeinen aika kai pisimmät, pari kuukautta)
Mä veikkaan että tässä ei ollut kyse selibaatista vaan seksuaalisesta kanssakäymisestä TOISEN ihmisen kanssa.
Vaikka harva palstalaisista tuskin masturboi. Jos ne masturbois, niin tajuisivat varmaan että partnerin kanssa seksiin kuuluu myös naisen orgasmi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis ilman seksiä? Kokonaan? Itsetyydyty huomioiden?

Jos, niin max. kaksi viikkoa.

(muutoin noi synnytykset ja sen jälkeinen aika kai pisimmät, pari kuukautta)
Mä veikkaan että tässä ei ollut kyse selibaatista vaan seksuaalisesta kanssakäymisestä TOISEN ihmisen kanssa.
Vaikka harva palstalaisista tuskin masturboi. Jos ne masturbois, niin tajuisivat varmaan että partnerin kanssa seksiin kuuluu myös naisen orgasmi :whistle:

Aaa... :D Mä vaan hassusti näen myös itsetyydytyksen seksuaalisena toimintona mutta samapa tuo. Vastasinhan kuitenkin kattavasti.

Yhteistyössä