Pisin aika jonka olet ollut aikuisella iällä ilman seksiä sekä parisuhteessa että sinkkuna?

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis ilman seksiä? Kokonaan? Itsetyydyty huomioiden?

Jos, niin max. kaksi viikkoa.

(muutoin noi synnytykset ja sen jälkeinen aika kai pisimmät, pari kuukautta)
Mä veikkaan että tässä ei ollut kyse selibaatista vaan seksuaalisesta kanssakäymisestä TOISEN ihmisen kanssa.
Vaikka harva palstalaisista tuskin masturboi. Jos ne masturbois, niin tajuisivat varmaan että partnerin kanssa seksiin kuuluu myös naisen orgasmi :whistle:

Aaa... :D Mä vaan hassusti näen myös itsetyydytyksen seksuaalisena toimintona mutta samapa tuo. Vastasinhan kuitenkin kattavasti.
Mä ajattelen et itsetyydytys eroaa seksistä samaan tapaan kun kotona yksin syöminen eroa ravintolassa syömässä käymisestä :D Toinen on asia mikä kuuluu (tai pitäisi kuulua9 jokaisen elämään. Ja se toinen taas välillä harvinaisempaa herkkua.

taidan voittaa tämän kisan
Parisuhteessa, avioliitossa siis, seksitöntä aikaa oli noin 5 vuotta. TOTTA ! siksi, että se mies ei halunnut ja miksi ei halunnut se on taas tosi pitkä tarina, ja liittyi miehen omiin ongelmiin seksuaalisuutensa alueella, hänellä kun edellinenkin suhde kaatui siihen, että hän alkoi pihtaamaan., se exä vaan oli fiksu ja lähti toisen matkaan. Minä tollo en tajunnut lähteä...noh.

Mutta ennen kuin tuon ongelmakimpun tapasin, olin sinkku....yh ... ja:

sinkkuna pisin seksitön aika oli noin 3-4 vuotta: olin yh, enkä halunnut yhden illan juttuja, eikä miehet kyllä kiinnostanut muutenkaan, enkä kaivannut seksiä. seksi sen lasteni isän kanssa oli ällöttävää. miksi siis hakeutua hommaan, joka on oksettavan kuvottavaa.

Yhteistyössä