Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Toisilla nousee hitaammin ja toisilla nopeammin. Yksilöstä kiinni. Arvo ilmeisesti vaihtelee 18-7340 välillä eli kyllä sille haitarille mahtuu monen monta odottajaa! Onnea odotukseen!
  2. A

35+ vauvan odottajat

Täällä odotus etenee hiljalleen. Vieläkään ei liikkeet tunnu (rv18) ja isoa mahaa lukuunottamatta olo on kuin ei raskaana oliskaan. Rakenne uä vasta 31.3. Odottavan aika on kyllä helkatin pitkä. Pakko sanoa.
  3. A

Toiveissa vauva 2021

Hassua muuten, ett mä olen jokaisessa raskaudessa alkanut noin puoli vuotta ennen näkemään unia ett synnytään vauvan ja unohdan sen aina jonnekin. Sama oli tällä kerralla ja miehelle nauroin, ett varmaan tällä kertaa tarkoittaa jotain muuta kun 10 vuoteen ei ole ehkäisyä ollut ja mitään ei ole...
  4. A

Toiveissa vauva 2021

Jos yhtään lohduttaa niin mulla oli jäätävät menkkakivut raskausviikolle 9. Sit rauhoittuivat. Nyt rv17 jo menossa!
  5. A

Toiveissa vauva 2021

Eikö sulle ole annettu ohjeeksi odottaa yksiä menkkoja? Tosi paljon kyllä käytännöt vaihtelee! Mulla annettiin molemmilla kerroilla tämä ohje vaikka välissäkin oli neljä vuotta.
  6. A

Toiveissa vauva 2021

@Mansikka_maanantai Yksiä menkkoja suositullaan, jotta mahdollisen uuden raskauden alettua heti on raskausajan määrittäminen helpompaa ja vältetään elinkelpoisten sikiöiden turha keskeytys kun viikot selvillä ja toisaalta riskit siihen, että vanha raskaus olisikin keskeytynyt vajaasti. Sillä...
  7. A

Elokuiset2021

Mulla aiemmista tuntuneet liikkeet jo rv14. Nyt vk16 eikä mitään. Ehdin tosiaan sen dopplerinkin jo antaa pois kun ajattelin ett kohtahan ne liikkeet tuntuu. Mulla aiemmissa raskauksissa jäätävä närästys siellä vikalla kolmanneksella. Muuten ei vaivannut. Nyt ennen plussaa vuoden verran närästi...
  8. A

Elokuiset2021

Mulla kaikki raskausoireet kaikonneet. Nyt pitäisi siis olla kokolailla 14+2. paisun aina vaan vanhaan malliin iltaa kohden ja väsymys vaivaa, mutta muuten ei niin mitään. Paitsi nää jäätävät ilmavaivat. Aiemmissa raskauksissa olen tässä kohden jo tuntenut liikkeitä, tosin olin myös lähes 10...
  9. A

Elokuiset2021

Mullakin muuten laskettu siityi kahdella päivällä. On siis 7.8. Ei sitä sinänsä korjata tarvitse, harvoinhan ne kuitenkaan paikkansa pitää.
  10. A

Yhdynnät ja orgasmit piinapäivillä (alkion kiinnittyminen)

Puhut nyt ihmiselle, joka kärsinyt lapsettomuudesta 20 vuotta. :) kä ketään moiti, kukin tavallaan.
  11. A

Yhdynnät ja orgasmit piinapäivillä (alkion kiinnittyminen)

Minun on kuitenkaan vaikea uskoa, että orgasmi olisi syyllinen mihinkään. Ihmisellä aika luonnostaan kaiketi tulee halu seksiin jos kaikki on okei. Eiköhän se oma kroppa kertoisi sen haluttomuudella. . Ja vaikka vauvateko vakavaa puuhaa onkin, niin olis se kamalaa jos ei siitä nainen voisi nauttia!
  12. A

hCG arvot?

Odota innolla, niin minäkin teen teidän puolesta! ❤
  13. A

Elokuiset2021

Mä en ainakaan vielä ole päässyt edes liikkumaan saakka, vaikka muuten olo alkaakin helpottaa. Migreeni tosin jokapäiväinen, joten sekin toimii hyvänä jarruna oikeastaan kaikelle. Joko ei ole aikaa, tai sitten energiat nollissa. Ja mun toppahousut ei pysy jalassa! Jospa kevättä kohti...
  14. A

hCG arvot?

@Jasmina1 Kuinka olet toipunut?
  15. A

Millä viikolla alkoi ensimmäiset raskausoireet?

Mulla aina ennen menkkoja voimakasta turvotusta, rintojen arkuutta, voimakasta väsymystä ja semmonen "täys" olo. Taisi rv6 aikana muuttua pahoinvoinniksi, joka oli pahimmillaan viikoilla 9-12. Oireiden perusteella en siis alussa ole ikinä voinut päätellä, että olisi raskaudesta kyse.
  16. A

35+ vauvan odottajat

Me käytiin nt-ultrassa tänään ja kaikki hyvin. ❤ 12+4 eli laskettu muuttui sinne 7.8.
  17. A

Elokuiset2021

Täällä ainakin seulotaan nuo kolme.
  18. A

Elokuiset2021

Ultrassa käyty. ❤ Käy muuten ihan työstä vaikkei ole kun 80km välissä. Tällä kelillä ja tieteiden kanssa myöhästyttiin silti vaikka hyvissä ajoin lähdettiin. Kaikkineen meni 10.15-14.00. Ja itse ultra kestä max 15min puheineen päivineen. Mut riskilukuina down 1:7500 Ja molemmat trisomiat...
  19. A

Toiveissa vauva 2021

Soita edeltä ja kysy kuinka toimia. Onhan sulla onneksi myös nuo kuvat! Voi olla, että pitää hakea korvaus suoraan maahantuojaltakin.
  20. A

Toiveissa vauva 2021

Vie takas apteekkiin ja sano ett vaihtavat uuteen!

Yhteistyössä