K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toi edellinenhän puhui tämän vuoden keväästä. K oli siellä esiintymässä omalla keikalla ja väliaikanumerossa ja niiden jälkeen seuraajat nousi. 23 Viisujen jälkeen K:lla oli parhaimmillaan vähän alle 700 t. seuraajaa.
Turha silti lähteä vertaamaan esim. Joksujen ja Joostin insta seuraajien määrää ja niiden nousua ja laskua. Joksut ja Joost ovat kuin yö ja päivä.

vierailija
Lähtökohtaisesti oon samaa mieltä, ettei Joksuille tai kenellekään muullekaan fanituksen kohteelle kannattaisi tuoda tavaroita ja muuta krääsää lahjaksi. Arvostavat varmasti kaikkea, mutta liika on liikaa. Suomessa kuullu useampien vievän nalleja ja muita pehmoleluja kerran vuodessa lasten koteihin tai sairaaloihin lapsille, jotka niitä enemmän tarvitsee kuin artisti/bändi itse.

vierailija
Joost collabin myötä ei edes ihan kauhean montaa tuhatta tullut lisää.

Otin vertailuun huvikseni K:n kanssa JO:n, B:n, BL:n ja Joostin, niin prosentuaalisesti vain JO:n tililtä on lähtenyt vähemmän seuraajia viikon aikana kuin K:lla. Eniten Joostilla ja BL:llä.
Että ihan viikon ajan seurasit? No mä oon seurannut aika paljon kauemmin ja jos nyt vertaa esim. alkukesän tilanteeseen ja sen muutosta tähän päivään, niin Bojanilla on kyllä lähtenyt prosentuaalisesti enemmän.

vierailija
Että ihan viikon ajan seurasit? No mä oon seurannut aika paljon kauemmin ja jos nyt vertaa esim. alkukesän tilanteeseen ja sen muutosta tähän päivään, niin Bojanilla on kyllä lähtenyt prosentuaalisesti enemmän.
Tottakai on. Nyt puhuinkin vaan viikon lukemista jotka sivusto antoi, kun joku oli niin huolissaan että vain Käärijä seuraajat tippuu.

vierailija
Niin Joost ja BL oli ollut just viisuissa ja K saanut viisuesiintymisen seurauksena huomattavan määrän viisuseurauksia, että millä logiikalla nyt ajattelit tämän?

Yhteistyössä