vierailija
Siis 555k tarkoitin655k tais olla
Siis 555k tarkoitin655k tais olla
Muistelen myös että oli parhaimmillaan n. 650. Kesäkuussahan se oli jo laskenut Viisuista. Se lasku alkaa monesti melko heti kun osa seuraa artisteja vain Viisujen ajan.Ei ollut niin paljon. 23.6.2023 on ollut 563t, josta lähti putoamaan.
Turha silti lähteä vertaamaan esim. Joksujen ja Joostin insta seuraajien määrää ja niiden nousua ja laskua. Joksut ja Joost ovat kuin yö ja päivä.Toi edellinenhän puhui tämän vuoden keväästä. K oli siellä esiintymässä omalla keikalla ja väliaikanumerossa ja niiden jälkeen seuraajat nousi. 23 Viisujen jälkeen K:lla oli parhaimmillaan vähän alle 700 t. seuraajaa.
Oliko noin paljon Muistaakseni oli korkeimmillaan vähän päälle 550t.Ei ollut niin paljon. 23.6.2023 on ollut 563t, josta lähti putoamaan.
Sit se onkin ihan erityisen hyvässä kunnossa, jos on niin alhainen lepopulssi et tuo 60 tuntuu pahalta.Bojan mennä lönköttää huonon ryhtinsä kanssa ja pysähtyy huolestuneena mittaamaan pulssiaan heti kun se ylittää 60 .
Eiköhän lähes kaikilla nuorilla ja jopa monella keski-ikäisillä ole urheilutaustaa, mutta ei se tarkoita että ovat urheilullisia tai hyviä siinä. Vähän nyt taas väritetään näitä juttuja.Kyl sen näkee et B:llä on urheilutaustaa, vaikka ei mikään ammattilainen ole.
Oli. Tarkistin.Oliko noin paljon Muistaakseni oli korkeimmillaan vähän päälle 550t.
Tätä mä yritin sanoa, että Joost on nyt samassa tilanteessa kuin K vuosi sitten.Muistelen myös että oli parhaimmillaan n. 650. Kesäkuussahan se oli jo laskenut Viisuista. Se lasku alkaa monesti melko heti kun osa seuraa artisteja vain Viisujen ajan.
Että ihan viikon ajan seurasit? No mä oon seurannut aika paljon kauemmin ja jos nyt vertaa esim. alkukesän tilanteeseen ja sen muutosta tähän päivään, niin Bojanilla on kyllä lähtenyt prosentuaalisesti enemmän.Joost collabin myötä ei edes ihan kauhean montaa tuhatta tullut lisää.
Otin vertailuun huvikseni K:n kanssa JO:n, B:n, BL:n ja Joostin, niin prosentuaalisesti vain JO:n tililtä on lähtenyt vähemmän seuraajia viikon aikana kuin K:lla. Eniten Joostilla ja BL:llä.
B oli ihastunut Palomaan. Kaikki Viisu kuvioissa 2023 mukana olleet tietävät tämän.Ei ole B ollut ihastunut, se oli vitsi. Paitsi Jereen tietysti.
Mistä?Oli. Tarkistin.
Tottakai on. Nyt puhuinkin vaan viikon lukemista jotka sivusto antoi, kun joku oli niin huolissaan että vain Käärijä seuraajat tippuu.Että ihan viikon ajan seurasit? No mä oon seurannut aika paljon kauemmin ja jos nyt vertaa esim. alkukesän tilanteeseen ja sen muutosta tähän päivään, niin Bojanilla on kyllä lähtenyt prosentuaalisesti enemmän.
No pitäähän mammojen nyt saada B näyttämään edes jossakin tilastossa paremmalta kuin Joost, BL tai Kärtsä.Että ihan viikon ajan seurasit? No mä oon seurannut aika paljon kauemmin ja jos nyt vertaa esim. alkukesän tilanteeseen ja sen muutosta tähän päivään, niin Bojanilla on kyllä lähtenyt prosentuaalisesti enemmän.
Tietävät se läpäksi joo.B oli ihastunut Palomaan. Kaikki Viisu kuvioissa 2023 mukana olleet tietävät tämän.
Onko sillä siis ollut jotain selkäongelmia?No viime aikoinahan se ryhti just on kumarampi ollut, ehkä se selkä on vaivannut välillä.
Enhän ole Joksuista mitään sanonutkaan. Kommentoin vain edelliselle. Mutta taisin muistaa K:n seuraajat väärin..Turha silti lähteä vertaamaan esim. Joksujen ja Joostin insta seuraajien määrää ja niiden nousua ja laskua. Joksut ja Joost ovat kuin yö ja päivä.
Niin Joost ja BL oli ollut just viisuissa ja K saanut viisuesiintymisen seurauksena huomattavan määrän viisuseurauksia, että millä logiikalla nyt ajattelit tämän?Että ihan viikon ajan seurasit? No mä oon seurannut aika paljon kauemmin ja jos nyt vertaa esim. alkukesän tilanteeseen ja sen muutosta tähän päivään, niin Bojanilla on kyllä lähtenyt prosentuaalisesti enemmän.
Miksi te ees seuraatte noita niin tarkkaan? Hyvin niillä kaikilla menee. Toki jos hirveästi tipahtaisi kerralla vois ihmetellä mistä johtuu.No pitäähän mammojen nyt saada B näyttämään edes jossakin tilastossa paremmalta kuin Joost, BL tai Kärtsä.
On se joskus puhunut selästään jotain, että on ollut kipeä. En tiedä oliko vaan silloin, vai onko viime aikoina ollut.Onko sillä siis ollut jotain selkäongelmia?
Niinpä ja yleensä suuremmat podotukset johtuu bottien siivouksesta.Miksi te ees seuraatte noita niin tarkkaan? Hyvin niillä kaikilla menee. Toki jos hirveästi tipahtaisi kerralla vois ihmetellä mistä johtuu.
Onko se ollut viisuissaTommy Cashilla seuraaja määrä on pysynyt aika vakiona.
1,1 milliä oli jossain vaiheessa että on silläkin pudonnut välillä.Tommy Cashilla seuraaja määrä on pysynyt aika vakiona.
Mä en seuraa. Ihmetyttää tämä jonkun tarve tehdä B:stä joku Kim Jong Unin kaltainen hahmo, joka taitaa lajin kuin lajin ja insta seuraajatkin on 1000 miljoonaa.Miksi te ees seuraatte noita niin tarkkaan? Hyvin niillä kaikilla menee. Toki jos hirveästi tipahtaisi kerralla vois ihmetellä mistä johtuu.