vierailija
Voit itse katsoa, esim social blade tai instrack.app.Mistä?
Voit itse katsoa, esim social blade tai instrack.app.Mistä?
Mistä tarkistit? Mäkin haluun nähdä, laita linkkiOli. Tarkistin.
Ei mutta kuuluu samaan skeneen kuin K ja J. Mielummin seuraan tältä pohjalta heitä.Onko se ollut viisuissa
Kaikilla ei ole tuollaista pakkomiellettä viisu artistien insta seuraajien määrään kuin sulla on.Onko se ollut viisuissa
Laitoin tuohon viestisi yläpuolelleMistä tarkistit? Mäkin haluun nähdä, laita linkki
Mä en kyllä jaksa seurata noita instaseuraajia yhtään enkä edes keskustelua niistä mut Boitsu supersankarina kelpaa mulle hyvin.Mä en seuraa. Ihmetyttää tämä jonkun tarve tehdä B:stä joku Kim Jong Unin kaltainen hahmo, joka taitaa lajin kuin lajin ja insta seuraajatkin on 1000 miljoonaa.
Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen.Mä en seuraa. Ihmetyttää tämä jonkun tarve tehdä B:stä joku Kim Jong Unin kaltainen hahmo, joka taitaa lajin kuin lajin ja insta seuraajatkin on 1000 miljoonaa.
Mutta kun sun jutut on vähän harhaisia ja yli-ihmiseksi uskottelevia.Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen.
Tämä minuakin ihmetyttää. Normi ihminen hänkin on. Ja ei ihme, että ”palvontaan” tulee vastareaktio. Se on jännä, miten ruusunpunaisten lasien läpi osa näkee B:n. Varmaan pidemmän päälle kohteellekin rankkaa tuollainen jalustalle nostaminen ja onhan hän maininnutkin, että unelmavävy kuvitelma ahdistaa.Mä en seuraa. Ihmetyttää tämä jonkun tarve tehdä B:stä joku Kim Jong Unin kaltainen hahmo, joka taitaa lajin kuin lajin ja insta seuraajatkin on 1000 miljoonaa.
Viisujen myötä tulee seuraajia, jotka pikkuhiljaa poistuu kuukaudesta vuoteen merkittävästi. Viisut on sellainen ilmiö, jossa kiinnitytään usein sen vuoden artisteihin ja seurataan heitä. Ja sitten siirrytään seuraaviin, kun seuraavan vuoden artistit ilmoitetaan.Kaikilla ei ole tuollaista pakkomiellettä viisu artistien insta seuraajien määrään kuin sulla on.
Vastaat nyt väärälle tyypille, mut joo. Ei tarvii kun vähän kuumistella niin alkaa noi B haisee sun muut kommentit. Ne vasta harhaisia onkin.Mutta kun sun jutut on vähän harhaisia ja yli-ihmiseksi uskottelevia.
K:lla ja J:llä on ollut niitä seuraajia, jotka on tulleet viisuvuotena, joten vähän huono vertailukohta.Ei mutta kuuluu samaan skeneen kuin K ja J. Mielummin seuraan tältä pohjalta heitä.
Niinpä, jos vakavammin puhutaan, niin täällä ei väitetty että B on joku superihminen, mutta on kuitenkin suht liikunnallinen ja jopa jossain määrin lahjakaskin siinä (jalkapallossa ilmeisesti ainakin). Totuushan on jostain sieltä välimaastosta, ei B mikään huippu-urheilija ole, mut ei sohvaperunakaan. Pitkälti sama kuin K:lla oikeastaan.Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen.
Täältä sivusta kommentoin, että osa ottaa ihan normaalit keskustelut B:n haukkumisena. Joku esim totesi haukkumiseksi sen kun toinen kertoi kuuntelijatilastot. Eli osa hyväksyy vain kehumiset ja muu on sitten törkeää haukkumista. Tietysti oikeaa haukkumistakin sitten on.Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen.
B ei haise! Eikä piere, juo alkoholia tai käy kakalla! Aivan kuten Kim Jong Un.Vastaat nyt väärälle tyypille, mut joo. Ei tarvii kun vähän kuumistella niin alkaa noi B haisee sun muut kommentit. Ne vasta harhaisia onkin.
Ei nyt puhuttu mistään seuraajaluvuista, vaan ihan noista solvaamisista/lyttäämisistä, joita tulee about jokaiseen positiiviseen kommenttiin, jossa jotenkin kehutaan Bojania.Täältä sivusta kommentoin, että osa ottaa ihan normaalit keskustelut B:n haukkumisena. Joku esim totesi haukkumiseksi sen kun toinen kertoi kuuntelijatilastot. Eli osa hyväksyy vain kehumiset ja muu on sitten törkeää haukkumista. Tietysti oikeaa haukkumistakin sitten on.
Älkää vastatko sille, yrittää selvästi vaan provota.Ei nyt puhuttu mistään seuraajaluvuista, vaan ihan noista solvaamisista/lyttäämisistä, joita tulee about jokaiseen positiiviseen kommenttiin, jossa jotenkin kehutaan Bojania.
En mäkään lämpene sille lyttäämiselle, sekin menee joskus liiallisuuksiin ja on ikävää. Ne B:n palvomiset on kuitenkin oma lajinsa ja tuli ihan mieleen, että hänestä kerrotaan samanlaisia juttuja täällä kuin mitä Pohjois-Korean ”lehdistö” kirjoittaa Kimistä.Ihan yhtä lailla ihmetyttää ne, jotka on ketjussa pelkästään haukkumassa Bojania, mitään positiivista ei hänestä saisi joidenkin mielestä sanoa, kun heti alkaa lyttääminen.
Tarkoitat varmaan mun juttuja. Mä heitin ihan läppää takaisin jollekin, joka sivalteli sieltä takaisin. Toivottavasti se, joka vastaili ei ole ihan noin totinen sentään. Ne pulssinmittaukset jopa nauratti, mutta vähän sääli jos itse heittää tuollaista ja ottaa toisen osapuolen jutut sit hirvittävän tosissaan. Ja kyllä, musta B on oikeasti liikunnallinen mut ei sen keskustelun tartte silti olla niin vakavaa.Mutta kun sun jutut on vähän harhaisia ja yli-ihmiseksi uskottelevia.
Ketä v*ttua oikeasti kiinnostaa Viisu artistien insta seuraajien määrät. Jos ne laskisi K:lla yhtäkkiä nollaan, niin sitten ymmärtäisin tämän sekoilun täällä.Viisujen myötä tulee seuraajia, jotka pikkuhiljaa poistuu kuukaudesta vuoteen merkittävästi. Viisut on sellainen ilmiö, jossa kiinnitytään usein sen vuoden artisteihin ja seurataan heitä. Ja sitten siirrytään seuraaviin, kun seuraavan vuoden artistit ilmoitetaan.
Ja siinä toinen totinen, relaa vähän.Tämä minuakin ihmetyttää. Normi ihminen hänkin on. Ja ei ihme, että ”palvontaan” tulee vastareaktio. Se on jännä, miten ruusunpunaisten lasien läpi osa näkee B:n. Varmaan pidemmän päälle kohteellekin rankkaa tuollainen jalustalle nostaminen ja onhan hän maininnutkin, että unelmavävy kuvitelma ahdistaa.
Bojan Cvjeticanin-Jong un.Tarkoitat varmaan mun juttuja. Mä heitin ihan läppää takaisin jollekin, joka sivalteli sieltä takaisin. Toivottavasti se, joka vastaili ei ole ihan noin totinen sentään. Ne pulssinmittaukset jopa nauratti, mutta vähän sääli jos itse heittää tuollaista ja ottaa toisen osapuolen jutut sit hirvittävän tosissaan. Ja kyllä, musta B on oikeasti liikunnallinen mut ei sen keskustelun tartte silti olla niin vakavaa.
Tää lienee ainoita paikkoja missä pystyy vielä trollailemaan aiheella, kun vauva ja puutarha on jo saatu hiljennettyä kokonaan ja Discordissa se ei onnistu.Älkää vastatko sille, yrittää selvästi vaan provota.