Meilläkin on maininta noista kolmesta trisomiasta (13, 18, 21) neuvolan jakamassa sikiöseulontalapussa. Riskiluvun oon kylläkin saanut vain trisomioista 18 ja 21.
Ihanaa! Kyllä sitä vain heti tulee paljon todellisempi olo, kun näkee pienen omin silmin Vaihdoin lasketun listaanTänään oli toi nt-ultra, jossa kaikki hyvin!
Odotetaan vielä kromosomipoikkeavuus tuloksia...
Laskettu aika muuttui päivällä, eli olis nyt 20.8.
@lillium , jos listaa päivittelet, niin voisi vaihtaa tuon la, kiitos
Olipa ihana nähdä pienen liikkuvan. Kyllä siitä vaan tuli helpottunut olo ja alkaa pian uskoa ja nauttia tästä kaikesta.
Mullakin muuten laskettu siityi kahdella päivällä. On siis 7.8. Ei sitä sinänsä korjata tarvitse, harvoinhan ne kuitenkaan paikkansa pitää.Ihanaa! Kyllä sitä vain heti tulee paljon todellisempi olo, kun näkee pienen omin silmin Vaihdoin lasketun listaan
Varmaan parempi ettei liikaa päättele, mulla ainakin meni yöunet. Lähinnä siksi kun ikää on jo 42 v. @Sanjoh meillä onkin sit ultrat samana päivänäMä yritin kanssa mielenkiinnosta tutkailla noita labrojen tuloksia, mutta en tahtonut tajuta niistä mitään! Mies yritti parhaansa mukaan googlata ja suomentaa niitä, mut ehkä odottelen seuraavaa käyntiä enkä ala tekemään johtopäätöksiä sen kummemmin. Ens ke, 10.2. meillä on nyt-ultra, jännää!
Laittelinkin aikaisemmin, mutta meillä on 10.2. jännittää jo paljon!Kenellä kaikilla on ens viikolla eka ultra? meillä huomenna nt-ultra ja kyllähän se vaan rupee jännittämään. Ihana kyllä nähdä pikkuinen siellä! Tai toivottavasti näkyy pikkuinen. Ensimmäinen ultra siis tiedossa, mutta dopplerilla kotona oon kuullut sydänäänet niin se vähän helpottaa sitä jännitystä ja pelkoa, että onko siellä mitään masussa.
Meillä myös ylihuomenna 10.2. Hermot on aivan riekaleina, onneksi ei tarvitse kauaa enää jännittääKenellä kaikilla on ens viikolla eka ultra? meillä huomenna nt-ultra ja kyllähän se vaan rupee jännittämään. Ihana kyllä nähdä pikkuinen siellä! Tai toivottavasti näkyy pikkuinen. Ensimmäinen ultra siis tiedossa, mutta dopplerilla kotona oon kuullut sydänäänet niin se vähän helpottaa sitä jännitystä ja pelkoa, että onko siellä mitään masussa.