Hakutulokset

1. A

hCG arvot?

Kuinka voit?
  2. A

Elokuiset2021

Mihin aikaan sulla on se? Voin sit Juu meillä ensin sun ultran kun oon sopivasti vapaalla. saa ajatukset sillä pois omasta huomiseen saakka. (Naisenlogiikkaa)
  3. A

Elokuiset2021

Onpa kiva lukea ultrakuulumisia! Ja eikös @lillium sulla ole se ultra huomenna? Meidän vuoro sit keskiviikkona.
  4. A

Elokuiset2021

Mulla menee kans tuohon jossakin kohtaa. Ilman välivaihetta. Ja sitten viimeistään kiusaa pukamatkin. Mä en tykkää luomusta yhtään! Nyt en kyllä muista millä viimeksi vatsa toimi. Oliskohan ollut levolac?
  5. A

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Selkeä polussahan tuo on!
  6. A

Elokuiset2021

Oliskin noin. Mun vatsa... no vastaisko kuudetta kuukautta edelleen. Plussasta asti ollut vatsa ripulilla ja kerää ilmaa ihan hirveesti. Tosin, tää alati jatkuva tuoremehun litkiminen ei taatusti auta. Mut siis tämä löysä vatsa ollut myös aiemmissa easkauksissa, missä hyvinkin terveellisesti...
  7. A

Elokuiset2021

Tänään ar-ultran ja menkkojen mukaan 12+4, neuvolan mukaan pari päivää vähemmän. Ylihuomenna olis nt-ultra, jota jostain syystä olen alkanut jännittää kauhean paljon. Epäilen, kuullaanko oikeasti ollenkaan dopplerilla vauvaa vai oisko vaan jotain muuta (vauvan ne sydänäänet on, ei...
  8. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Jos minäkin näen tuon niin on kyllä vahva viivanpaikka. Kun muista en ole nähnyt mitään. Jos ovia onkin ollut heti kuukautisten päätteeksi tai niiden aikaan niin ei välttämättä näy niin vahvana. Kannattaa ehkä odotella reilusti vielä jokunen päivä ja testata uudelleen? Niin mä tekisin.
  9. A

hCG arvot?

No mä olen täällä jos tarvitaan. ❤ Toivottavasti toivut nopeaan ja plussa piirtyy pian taas testiin ja keho sopeutuu ja kaikki menis hyvin. ❤
  10. A

hCG arvot?

Siis toka sai alkunsa vuoden jälkeen.

Yhteistyössä