Hakutulokset

1. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Mammuzka ja @Tiutau13 molemmilla hienot viivat :) <3
  2. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Tiutau13 Oi, onnea ja tarrasukkia! :) @liebling Lupaavan kuulosia oireita, ymmärrän ton ettet halua testata turhan aikaisin, ja arvostan tuota mielen lujuutta :D Tsemppiä!
  3. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina Mä nyt testasin oviksen ja ihan nega oli. Muistan esikoisen yrityksestä et ovis oli aina noin kp15-18 eli en usko kyl et tulee ennen kp15 ainakaan. Oottelen rauhassa vklp 😊 @Tiukuna Mä niin tiedän tunteen, nyt koitat keksiä kaikkea muuta et saat ajatuksia muualle 😊 @SandraB Täällä...
  4. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Tiutau13 Kuulostaa lupaavalta :) Mulla on kans usein ollut voimakasta jomottelua vatsalla loppukierrosta, ja uskon sen liittyvän kiinnitysyrityksiin. Hei milloin teillä yleensä alkaa ovisoireet? Odottelen ovista about 6 päivän päähän mutta vuoto on jo nyt ihan ovismaista: kirkasta ja venyvää...
  5. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Mirkkuli26 Pahoittelut, mutta ihanan positiivisesti osaat ottaa tuon! @Wintersun Voi harmi ettei vahvistunut :( Monilla jänniä päiviä meneillään. Itse odottelen ens vklp ovista, mutta toisaalta koitan olla ajattelemattakaan liikaa asiaa.
  6. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Varovaiset onnittelut @Mirkkuli26 ja @Quesadilla 😍😍
  7. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Pahoittelut täältäkin niille jotka on joutunut uuteen kiertoon :( Mun raskauskeijun tilaus tuli, nyt on ovistestit ja r-testit sievästi ja järjestyksessä kaapissa valmiina :)
  8. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Kyfi Oon pahoillani, voimia sinne :( <3 @Rönsyleinikki Älä heitä vielä toivoa! Mä oon täällä koittanut kovin tehdä ajatustyöskentelyä jotta tää yritysaika ei olis niin stressaavaa ja ahdistavaa. Yritän nyt suhtautua tähän niin, että se raskaus alkaa kyllä jossain vaiheessa mutta että...
  9. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Earhart Mua nauratti toi sun nimeämä "testaa ja stressaa" -menetelmä, sitä mäkin orjallisesti aina noudatan
  10. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

En osaa sanoa muuta kun et mulla on samanpituinen kierto ja muistelen et ovis usein siinä kp15-kp18 välillä eli hyvin vois olla tulossa lähipäivinä sullakin. :) Mä käytän liuskoja mut se ovistesti yleensä muuttuu plussaksi aika yhtäkkiä.

Yhteistyössä