Jännää!! Ja mulla oli tää sama samalla dpo:lla plussakierrossa@Mirkkuli26 Mulla oli heti aamusta kans sellainen ihan märkä olo, niinkuin oviksen aikoihin!
Jännää!! Ja mulla oli tää sama samalla dpo:lla plussakierrossa@Mirkkuli26 Mulla oli heti aamusta kans sellainen ihan märkä olo, niinkuin oviksen aikoihin!
No höhVoi ei, täällä nyt sit näköjään vaihtukin yllättäen kp 1 Varmaan oli siis vain jotain kiinnitymis yritystä toi haamulainen Näköjään imetys sotkee tota kiertoa edelleen ja luteelivaihe jää liian lyhyeksi. Yritän nyt saada yöimetykset kokonaan pois, kun viime yrityksessä oli juurikin vaan siitä kiinni ettei tärpännyt. Mutta eipä mitään. Nyt alkaa näyttää siltä että saatetaan vihdoin saada se kesävauva mitä ollaan haluttu
Karsee takaisku jos ei tuuOho! Mulla oli viimeksi luget ja ne sotki niin paljon + ovitrelle mistä tuli kans oireita ni tiedä sit miten itellä ollut.
Su teen herkän jos ne testit vaan tulis..
Mulla on, nyt kun muistelen niin hyvinkin usein monessa aiemmassakin kierrossa.DPO 4. Tänään kyllä väsyttää, aivan saamaton olo ja pääkipu läsnä. Onko muuten muilla piinailijoilla valkovuotoa ollut ovulaation jälkeen?
Tummuudeltaan mun mielestä on, mutta hämää toi viivan paksuus toki ei oo mulle tuttu testi. Mut jos ovikseen viittaavia oireita ni sit sanoisin et on plushttps://aijaa.com/S2fOeE
Onko tää jo ovis+ teidän mielestä? Ihanaa kun tää nyt tummentui, vaikka onkin kyllä tosi myöhänen ovis... Nyt kp 22. Jännä nähdä jääkö luteaali nyt liian lyhyeksi.
Isot pahoittelut menkoista kaikille.
@Wintersun täällä peukut pystyssä sun nippailujen puolesta! Oisipa se nyt sitä.
Mä suosittelen tota Puhdas+ arginiinia ihan hinnan takia. Tosin jos anoppi maksaa niin sehän on ok Meinaan toi forever maksaa 73e/30 annosta ja Puhdas+ 16e/ 40 annosta (molemmat 5g annoksina laskettu. Toki foreverissä on vaikka mitä muuta mutta nekin tosi kalliita muihin hintoihin nähdenKiitti @Mimerkki . Mä keväällä käytinkin foreverin tuota argi+ valmistetta. Anoppi toi niitä meille, sillon se plussakin tuli nopsaan. Mitään E-vitamiini valmistetta en myöskään syö, et sitä voisin kans testaa.
@Wintersun epäilen sitä limakalvon paksuutta kun kaks km tullu puolen vuoden sisään ja kuukautiset ollu erilaiset viimeisen jälkeen. Vuoto runsaampaa ja kirkkaampaa. Ja siis runsaalla tulee puolessa tunnissa kaikki läpi… ei oo normaalia se.
Noi taitaa olla One stepin? Mullakin oli ohuempi viiva kuin kontrolliviiva mutta väri oli selkeästi tummempi tämä siis yhden ovisplussan kokemuksellaTummuudeltaan mun mielestä on, mutta hämää toi viivan paksuus toki ei oo mulle tuttu testi. Mut jos ovikseen viittaavia oireita ni sit sanoisin et on plus
Mulla kans toi jatkuva pissalla ravaaminen@Mirkkuli26 kun kerran kysyit.. ihan jäätävä pissahätä ollu tänään koko päivän (voi olla ihan vaan luonnollisedta nesteen poistosta kyse), nyt tuntemuksia vatsalla (voi olla vaan pieru) ja ihan jäätävä väsymys (aamuvuoro, tottakai väsyttää!)
@jekkis87 onneks neuvolassa ei vaan kohautettu olkapäitä! Ottaisivatpa kunnolla työn alle sekundäärisen lapsettomuuden
@Tiukuna kuulostaa erittäin hyviltä spekseiltä, nyt vauvaliimaa ja hedelmäisiä hetkiä sinne!
Samat fiilikset tuosta testaamisesta... Tekis mieli mutta menkat ei oo niin paha kuin nega....Huomenta. Täällä kp 23/27 dpo11, olisin voinut testata aamulla ,mutta jonkinlainen hikipuuska iski ja huonosti nukuttu yö(kuopus kipeä) Jouduin myös aamuyöllä käymään vessassa joten näyte olisi ollut turhan laimea.
Eilen heitti vatsan kerran ihan sekaisin ja päätä särkenyt useamman päivän, luultavasti jälleen perus PMS Testi tekisi mieli tehdä mutta se negan näkeminen tuntuu myös pahalta
Uuteen kiertoon nyt sitten se hedelmällisyystesti, pelottaa että näyttää positiivista
Itsellä pidennetty viikonloppu, ihanaa Mukavaa viikonloppua ja paljon plussa tuulia
Mulla on kans välillä jomotellu tosi ajoissa, ja musta ne tuntuu aina tuolla vasemmalla. Selvästi jo ennen ovista on tuntemuksia. Ihan tarkkaa kp en oo tajunnu miettii, mut sanoisin et jopa viikkoa ennen tuntuu.Onko muilla jotain jomotteluja jo hyvissä ajoin muniksissa?
Mulla oli viime kierrossa kp 6 alkaen jomottelua vasemmalla puolella ja siltä puolelta myös tuli ovis. Nyt kp 4 ja eilen alko jomotella oikealta puolelta.