Haaveena vauva 2023

Voi ei, täällä nyt sit näköjään vaihtukin yllättäen kp 1 Varmaan oli siis vain jotain kiinnitymis yritystä toi haamulainen Näköjään imetys sotkee tota kiertoa edelleen ja luteelivaihe jää liian lyhyeksi. Yritän nyt saada yöimetykset kokonaan pois, kun viime yrityksessä oli juurikin vaan siitä kiinni ettei tärpännyt. Mutta eipä mitään. Nyt alkaa näyttää siltä että saatetaan vihdoin saada se kesävauva mitä ollaan haluttu
No höh 😓
 
Voimia @Kyfi 😣❤

Kaikille tsemppiä kunkin oman kierron vaiheisiin 🤗

Luen tätä päivittäin.. Jotenkin hölmöä, kidutusta 😣 Kuitenkin silti tuntuu, että on oltava hengessä mukana, tietää plussanneet ja jännittää täällä taustalla 😍🤔

Tänään pitää käydä ostamassa lisää pillereitä, on ollut todella vaikeaa kamppailua itsensä kanssa, etten kysy mieheltä jätettäiskö ostamatta. Vaikka sovittiin, että ei vielä ja jätetään vauvajutut/-keskustelu loppuvuoteen, niin silti oma pää on ihan sekaisin 🤯 sydän sanoo toista kuin järki 😢
No josko seuraava apteekkireissu pillerien osalta jäisi tekemättä.. 🤞
 
  • Surullinen
Reactions: tiipanen
https://aijaa.com/S2fOeE
Onko tää jo ovis+ teidän mielestä? Ihanaa kun tää nyt tummentui, vaikka onkin kyllä tosi myöhänen ovis... Nyt kp 22. Jännä nähdä jääkö luteaali nyt liian lyhyeksi.

Isot pahoittelut menkoista kaikille.

@Wintersun täällä peukut pystyssä sun nippailujen puolesta! Oisipa se nyt sitä.
Tummuudeltaan mun mielestä on, mutta hämää toi viivan paksuus 🤔 toki ei oo mulle tuttu testi. Mut jos ovikseen viittaavia oireita ni sit sanoisin et on plus 😌
 
Kiitti @Mimerkki . Mä keväällä käytinkin foreverin tuota argi+ valmistetta. Anoppi toi niitä meille, sillon se plussakin tuli nopsaan. Mitään E-vitamiini valmistetta en myöskään syö, et sitä voisin kans testaa.

@Wintersun epäilen sitä limakalvon paksuutta kun kaks km tullu puolen vuoden sisään ja kuukautiset ollu erilaiset viimeisen jälkeen. Vuoto runsaampaa ja kirkkaampaa. Ja siis runsaalla tulee puolessa tunnissa kaikki läpi… ei oo normaalia se.
Mä suosittelen tota Puhdas+ arginiinia ihan hinnan takia. Tosin jos anoppi maksaa niin sehän on ok 😏 Meinaan toi forever maksaa 73e/30 annosta ja Puhdas+ 16e/ 40 annosta (molemmat 5g annoksina laskettu. Toki foreverissä on vaikka mitä muuta mutta nekin tosi kalliita muihin hintoihin nähden 🤯

Mulla tänään kp16 ja ovistestit ihan haaleeta. Vaikka myöhäisin ovis+ on ollukin kp 20 niin näin haaleaa tässä vaiheessa ei ole ollu silti aiemmin. Oon kyllä ollu viikon kipeänä joka varmaan vaikuttaa ja vaikken oo buranaa käyttänyt niin Panacodia ollut pakko ottaa parina yönä ja sehän tietty laskee lh ja fsh tasoja 🙄 eli saa nähdä mitä tästä tulee, tuleeko yhtään mitään.... Ärsyttää mutta en kyllä vähemmällä lääkkeellä olisi pärjännyt ☹
 
Pikkusen ollu raskasta tässä henkisesti.

Läheinen ystäväni kertoi yllätys raskaudestaan ja tietysti onnittelin heitä aivan vilpittömästi, mutta silti tuli jotenki uskomattoman pahamieli itselleni. Ja lähinnä siis itsestäni, tiedättekö sen itse syytöksen "mikä sussa on vikana kun TÄMÄKÄÄN ei sulta onnistu" siis raskautuminen..

Tämä raskaus uutinen meni silleen ihon alle ehkä enemmän, koska juuri hänelle olen kertonut omista jutuista vaikka muuten olenkin ollut hiljaa tästä lähipiirilleni .
Lisäksi ystäväni ei ole toivonut lasta, ehkäisy on pettänyt ja silleen ilkikurista ,
että hän on järkyttynyt (täysin ymmärrettävästi) raskaudestaan ja minä taas siitä että en raskaudu sitten millään...

Sekavat ajatukseni annettakoon anteeksi.

Meillä oli siis tuo neuvolaan soittoaika , päästään perhesuunnittelu - ja lapsettomuus hoitajan kanssa juttelemaan ja meille varattiin myös lääkärin aika ensi kuulle.
Olen helpottunut. Siis niin helpottunut.
Pelkäsin että me ei saada muuta kuin "voivottelua" ja olan kohautus, mutta minulle soittanut hoitaja oli varsin ymmärtäväinen ja todella empaattinen vaikka itkeä vollotinkin lähes koko puhelun kertoessani tästä lähemmäs vuoden piinasta ja siitä kuinka en taaskaan saanut ovulaatiota edellisessä kierrossa enkä vielä tässä nykyisessäkään kiinni ja siitä miten kieroutuneet menkat mulla on eli tulee miten sattuu kaikkien 21-45pv välillä .

Helpottunut olen siksi, että olin ihan varma ettei meitä sekundaarisesti lapsettomia ole aikaa kuunnella saati auttaa, ja että vastaanotto olisi ollut jotenkin kylmä.
Mutta hän vaikutti erittäin mukavalta ja lohdutti mua näiden juttujen olevan joskus varsin pienestä kiinni.

Toivottavasti niin on, sillä vaikka toisinaan "uhoan " että seuraava kierto on viimeinen yritys kierto eihän tätä jatkuvaa pettymyksen tuskaa kukaan kestä niin silti ja siitäkin huolimatta haave vauvasta on erittäin voimakas

Toiset ne raskautuu tuosta noin vaan ja toisilla tää on sitte vaa pitkä ja kivinen tie.

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja plussa tuulia .

Tää lähtee nyt viikonlopun viettoon
 
Taas oli niin paljon juttua tullut, että en enää muista mitä kellekkin piti kommentoida. 🤣

@Wintersun ja @Mirkkuli26 toivottavasti teillä olisi tärpistä kyse. 🤩

@jekkis87 Mulla taas on kokemus siitä, kun jouduin hyvälle ystävälle kertomaan, että oon itse raskaana. Ystävällä takana vuosien yritys, monet keskenmenot ja lapsettomuushoidot. Sekään ei helppoa ollut, eikä varmasti sen tiedon vastaanottaminenkaan. Vaikeita asioita. 😔
 
Täällä ei vieläkään ovista kuulu, tänään kp15, viime kuussa laskeskelin että ovis oli vasta kp17...nyt en kyl tiiä tuleeko ollenkaan kun ei mitään merkkejä siitä näy🙄 tai ehkä vähän turvottaa mut normaalisti on ihan järkyt mahakivut et kaikki käveleminen ja istuminen sattuu ja limaa tulee ovista ja ikkunoista💩 perus just ku saa miehen lämpenemään vauvan tekoon nii ei tuu ovista ollenkaan vaikka muuten aina tullu 🤣
päätin eilen lopettaa taaperon yö imetyksen ja yö oli kyllä semmosta kitinää että oksat pois... Noh ehkä ens yö menee paremmin.

Ja niin täällä
yritys aloitettu nyt 8/22 ja neljättä yritetään ❤
 
Inssi takana 😊 kaikki näytti tosi hyvältä. Follikkeli oli 20mm ja siittiöitä oli kivasti 11miljoonaa. Sama lahjoittaja kun esikoisella. Inssi meni nii helposti etten edes huomannut koko inssiä 😅. Nyt saa nähdä koska sit uskaltaa testailla sen ovitrellen Kaa. Viime yrityksellä testasin sitä pois ja dpo5 näkyi vikan kerran. Mut onkohan nytkin nii 😅 Lääkäri laittoi testipäivän 2viikon päästä sunnuntaihin :D en ehkä Malta sinne asti odottaa
 
@Mirkkuli26 kun kerran kysyit.. 🤣 ihan jäätävä pissahätä ollu tänään koko päivän (voi olla ihan vaan luonnollisedta nesteen poistosta kyse), nyt tuntemuksia vatsalla (voi olla vaan pieru) ja ihan jäätävä väsymys (aamuvuoro, tottakai väsyttää!) 😄😄😄

@jekkis87 onneks neuvolassa ei vaan kohautettu olkapäitä! Ottaisivatpa kunnolla työn alle sekundäärisen lapsettomuuden❤🙏

@Tiukuna kuulostaa erittäin hyviltä spekseiltä, nyt vauvaliimaa ja hedelmäisiä hetkiä sinne!😄😄
 
  • Tykkää
Reactions: eeveon ja Tiukuna
Päätin nyt että aloitan pistokset vasta huomenna illalla, maanantaina tuli vaan pikkusuojaan vaikka oli jo kirkasta verta illalla niin kunnolla tuli vasta tiistaina ja tänäänkin vielä jatkuu.
Vähän ristiriitaiset fiilikset yrittämisen kanssa, jos munat on jo vanhentuneet niin on pelkkää rahanmenoa mutta sydän ei millään antaisi luovuttaa vielä.
 
@Mirkkuli26 kun kerran kysyit.. ihan jäätävä pissahätä ollu tänään koko päivän (voi olla ihan vaan luonnollisedta nesteen poistosta kyse), nyt tuntemuksia vatsalla (voi olla vaan pieru) ja ihan jäätävä väsymys (aamuvuoro, tottakai väsyttää!)

@jekkis87 onneks neuvolassa ei vaan kohautettu olkapäitä! Ottaisivatpa kunnolla työn alle sekundäärisen lapsettomuuden

@Tiukuna kuulostaa erittäin hyviltä spekseiltä, nyt vauvaliimaa ja hedelmäisiä hetkiä sinne!
Mulla kans toi jatkuva pissalla ravaaminen 😀
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Huomenta. Täällä kp 23/27 dpo11, olisin voinut testata aamulla ,mutta jonkinlainen hikipuuska iski ja huonosti nukuttu yö(kuopus kipeä) Jouduin myös aamuyöllä käymään vessassa joten näyte olisi ollut turhan laimea.
Eilen heitti vatsan kerran ihan sekaisin ja päätä särkenyt useamman päivän, luultavasti jälleen perus PMS Testi tekisi mieli tehdä mutta se negan näkeminen tuntuu myös pahalta

Uuteen kiertoon nyt sitten se hedelmällisyystesti, pelottaa että näyttää positiivista

Itsellä pidennetty viikonloppu, ihanaa Mukavaa viikonloppua ja paljon plussa tuulia
Samat fiilikset tuosta testaamisesta... Tekis mieli mutta menkat ei oo niin paha kuin nega....

Vatsa on ollu turvonnut ja näppylöitä naamassa tulee ja menee. Odotan tässä jotain tuttuja raskausoireita, metallin makua suussa, aikaisia heräämisiä aamuyöllä tai kiinnittymisvuotoa 🙏
 
Täällä on ollut eilisestä asti jotkut mega-pms-oireet tai jotain 😤 ja siis olen pari päivää ollut ihan varma, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä jo, mutta ei. Huomenna aamulla koitan jaksaa tehä testin, piti tänä aamuna, mutta kävin kans aamuyöstä vessassa enkä silloin vielä jaksanut 😅
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
@Mimerkki mietin kans et toi puhdas plus ois aikalailla edullisempi… täytyy kattoo mitä anoppi meinaa. Sillä oli joku kontakti mistä saa. Meen ens viikolla vitamiiniostoksille. Lomalla kerkee 😬

Muutenki oon miettiny et pitääkö näiden menkkojen takia hakeutuu lääkäriin. Niin reilusti vuotaa ja välillä usean sentin kokokoisia hyytymiä myös… oon aina kärsinyt runsaista kuukautisista mut nyt on pahentunut…
 
Onko muilla jotain jomotteluja jo hyvissä ajoin muniksissa?

Mulla oli viime kierrossa kp 6 alkaen jomottelua vasemmalla puolella ja siltä puolelta myös tuli ovis. Nyt kp 4 ja eilen alko jomotella oikealta puolelta.
Mulla on kans välillä jomotellu tosi ajoissa, ja musta ne tuntuu aina tuolla vasemmalla. Selvästi jo ennen ovista on tuntemuksia. Ihan tarkkaa kp en oo tajunnu miettii, mut sanoisin et jopa viikkoa ennen tuntuu.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7

Yhteistyössä