Haaveena vauva 2023

Mulla kans aina jäätävät turvotukset loppukierrosta! 😅

@Mamiks paranemisia! ❤

Tsempit kaikille piinailijoille, kiva kun moni suht samoilla päivillä ja lupaavan kuulosia oireita! Kunpa saataisiin kunnon plussa-aalto tänne 😍


Mä kävin äsken hakemassa lisää testejä ja investoin myös yhteen tällaiseen cb herkkään digiin, sen mukaan olisin raskaana 😱


Voi tää jäädä kemialliseksikin niin en vielä siirry plussanneisiin, ootetaan nyt ainakin että menkat on myöhässä ennen kun uskallan iloita enempää. Vielä ei vaan pysty uskomaan 🙈

Tuli eilen kans töissä juotua pari lasia skumppaa kun kilisteltiin yhen onnistuneen projektin kunniaksi ja olin aivan varma etten raskaana ole, toivottavasti en aiheuttanut vahinkoa mahdolliselle vauvalle..
 
Mulla kans aina jäätävät turvotukset loppukierrosta!

@Mamiks paranemisia!

Tsempit kaikille piinailijoille, kiva kun moni suht samoilla päivillä ja lupaavan kuulosia oireita! Kunpa saataisiin kunnon plussa-aalto tänne


Mä kävin äsken hakemassa lisää testejä ja investoin myös yhteen tällaiseen cb herkkään digiin, sen mukaan olisin raskaana


Voi tää jäädä kemialliseksikin niin en vielä siirry plussanneisiin, ootetaan nyt ainakin että menkat on myöhässä ennen kun uskallan iloita enempää. Vielä ei vaan pysty uskomaan

Tuli eilen kans töissä juotua pari lasia skumppaa kun kilisteltiin yhen onnistuneen projektin kunniaksi ja olin aivan varma etten raskaana ole, toivottavasti en aiheuttanut vahinkoa mahdolliselle vauvalle..
😍😍😍 onnea!!!
Millä päivillä testasit?
 
onnea!!!
Millä päivillä testasit?
Kiitos 😍 Testasin eilen dpo 11 aamulla ekaa kertaa ja oli ihan selvä nega, ja tänään dpo 12 aamulla tuli toi haamu pc:llä ja sit päivällä digiin tää plussa. En tosin tikuttanut ovista vaan oireiden ja Flon ennustusten mukaan nuo dpo:t laskettu niin voi olla vähän heittoa päivissä
 
  • Tykkää
Reactions: Milaas ja Tiutau13
Mun vasempaan munasarjaan alkoi tänään pari h sit sellai tuikkiva kipu. Oon pistänyt ovitrellen torstaina klo9. Eikai ovis oo voinut jättää tulematta siitä huolimatta ja tulla vasta nyt 😭 eihän ne pakastetut ja käsitellyt siittiöt näin kauan elä. Eilen klo 15 oli inssi. En jostain syystä oo tuntenut ovulaatioo nyt ku oli tuo ovitrelle. Yleensä ovis tuntuu erilaiselta. Toinen vaihtoehto olis et keltarauhanen tuikkisi. Tää tuntuu ihan samalta. Mut eikai se näin ajoissa kiertoa sitä aloita 🤔 pelottaa et joku on mennyt inssin kanssa pieleen.
 
Mun vasempaan munasarjaan alkoi tänään pari h sit sellai tuikkiva kipu. Oon pistänyt ovitrellen torstaina klo9. Eikai ovis oo voinut jättää tulematta siitä huolimatta ja tulla vasta nyt eihän ne pakastetut ja käsitellyt siittiöt näin kauan elä. Eilen klo 15 oli inssi. En jostain syystä oo tuntenut ovulaatioo nyt ku oli tuo ovitrelle. Yleensä ovis tuntuu erilaiselta. Toinen vaihtoehto olis et keltarauhanen tuikkisi. Tää tuntuu ihan samalta. Mut eikai se näin ajoissa kiertoa sitä aloita pelottaa et joku on mennyt inssin kanssa pieleen.
Ainakin mun sijaislääkärin mukaan voi elää 😁😁 ja mulla ovitrellessä oli montakin päivää hurjiakin tuntemuksia joten älä heitä toivoa ! 😄❤

@Mirkkuli26 mitäää!! Wau!! Ei jää arpomisen varaa, onnea!! 😍 minkä merkkinen testi tuo olikaan?
 
Ainakin mun sijaislääkärin mukaan voi elää ja mulla ovitrellessä oli montakin päivää hurjiakin tuntemuksia joten älä heitä toivoa !

@Mirkkuli26 mitäää!! Wau!! Ei jää arpomisen varaa, onnea!! minkä merkkinen testi tuo olikaan?
Kiitos kai?! 😅🥰 tää on predictor early 😊 vähän vielä suhtaudun varoen, ennen ku nään vahvistumista ettei varmasti oo mitään km häntiä. Toki raskausoireita on kuitenkin 👀😌
 
Varovaisia onnitteluja haamuilijoille❤

@Wintersun voi kunpa olid ihan oikea alkava haamu sulla, ei kuvaa olis?

Täällä juhlitaan sitä että kaikki eiliset syödyt on vielä vatsassa. Oon kärsinyt nälkä neljä päivää ja ihanaa kun ne pysyy sisällä.

Mua pelottaa toi kortisonin määrä mitä joudun nyt syömään että voiko siitä alkio(jos sellasta nyt sattuis olemaan) selvitä. Lääkäri sanoi ettei haittaa kun yrittää ym ym mutta silti, syön siis reumaan päivittäin 5mg mutta nyt annos on eri merkkiä 64mg 5päivää ja 32mg 5 päivää.
Onko joku muu joutunut syömään yllättäin johonkin tulehdukseen? Eli tää mun normaali on prednisoloni ja nyt mitä otan korvaan on metyyliprednisoloni.
 
Varovaisia onnitteluja haamuilijoille

@Wintersun voi kunpa olid ihan oikea alkava haamu sulla, ei kuvaa olis?

Täällä juhlitaan sitä että kaikki eiliset syödyt on vielä vatsassa. Oon kärsinyt nälkä neljä päivää ja ihanaa kun ne pysyy sisällä.

Mua pelottaa toi kortisonin määrä mitä joudun nyt syömään että voiko siitä alkio(jos sellasta nyt sattuis olemaan) selvitä. Lääkäri sanoi ettei haittaa kun yrittää ym ym mutta silti, syön siis reumaan päivittäin 5mg mutta nyt annos on eri merkkiä 64mg 5päivää ja 32mg 5 päivää.
Onko joku muu joutunut syömään yllättäin johonkin tulehdukseen? Eli tää mun normaali on prednisoloni ja nyt mitä otan korvaan on metyyliprednisoloni.
Yleensä lyhyen (eli esim. tuo 10 pv) kortisonikuurin haitat on onneksi hyvin pieniä, vaikka annos olisi reilumman kokoinen. En oo tainnut koskaan katsoa, mitä juuri metyyliprednisolonista sanotaan raskaus ja imetys -tietokannassa, mutta koska lääkärikin on tietoinen yrityksestä, voit varmasti olla rauhallisin mielin 😊 huippua, että olo on parempaan päin!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
@Mamiks on ei ne kyllä näy. Tai ehkä toi reippaasti yli testiajan.

Tää oli siis testiajalla, mut avasin


Ja testiajan jälkeen, kuivana
Kyllä näkyy myös testiajalla otetussa kuvassa, ja minä en monesti viivoja nää vaikka muut näkee 🧐🧐🧐 voisko olla..?! 😍😍

Joo, tuo PC on kyllä jännä kun lukee että 25miu ja silti noin herkkä.. mietin sitä hcg:n määrääkin vielä kropassa, kun selkeä haamu vrt. helmikuun keskenmenneessä hcg oli verestä 9 ja hädin tuskin näki (mutta näki kuitenkin) ..

Elämme jänniä aikoja!😁

@Mirkkuli26 päivän testiä odottelen täällä. 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
@Wintersun mäkin näen jotain kyllä, toivotaan 🤞
@Mamiks mulla oli toi sama, tai siis ei ollut tulehdusta vaan sudden deafness, verenkiertohäiriö, joka vei kuulon ja tasapainon. Silloin ei ollut raskauden yritystä joten vaikutuksesta en minäkään tiedä mutta hirveen kiukkuiseksi se mut teki. Siis kortisoni, täysin ilman syytä ja hirveä kiukku päälle 2h lääkkeen ottamisen jälkeen. Onneksi olin yksin kotona niin en miehelle kiukunnut turhaan 🤭

ON: vieläkään en ole terve, olo lähes ok mutta kurkkukipu etenkin iltaisin ihan hirveä. Ei oikein jaksa innostua puuhasteluun mutta yritetään silti. Ovistestit alkoi eilen vihdoin tummentua, tänään kp 18 ja melkein tasavahvat, ovis+ varmaan illalla tai huomenna, alavatsalla sopien myös painon tunnetta. Toivottavasti kohta ovis tulisi vaikkakaan en jaksa isosti tähän kiertoon uskoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun ja Milaas
Saattaa olla jo reilusti yli dpo7 tai paria päivää vajaa, en pystynyt ovista tikuttamaan reissuun asti, mutta alkoi testissä näkymään jotain juuri ennen reissua, eli luulisin tallettelujen osuneen aika hyville päiville.

Mut en tiiä, rinnat alkaa kipeytymään niinkuin muutenkin n. viikkoa ennen menkkoja. Ja nyt ihmeellistä menkkajomotusta ja tänään saanu kyllä normaalia enemmän käydä vessassa, mutta oon kyllä juonu kahviakin ja energiajuomankin, hupsista.
 
Kyllä se kp 1 on jo tänään , siteeseen asti tulee jo rusehtavaa vuotoa ☹ Aivan kamala hiki myös päällä, kun vähän jotain touhuaa.Menkka kivut vielä puuttuu. Milloin teillä muilla tulee menkka kivut? Minulla monesti enteilee jo useamman päivän mutta vasta kp2 yleensä pahimmat krampit 🤔

Todella ristiriitainen olo tällä hetkellä. Ollaan yhdessä puhuttu ettei mihinkään hoitoihin mennä ja toivoisin niin kovin että se plussa vielä tulisi ilman apuja, mutta totuushan se on ,että aika epätodennäköistä tai jopa mahdotonta se on, kun kohta 2,5 v oltu ilman ehkäisyä ja ovulaation aikaan yrittämälläkin yritetty eikä mitään plussaan viittaavaa ole tullut 😥 Julkiselta puolelta on ihan turha kuvitella saavansa mitään apua kun lapsia 4. Johonkin vaan pitäisi päättää se milloin lopettaa yrittäminen 😭 Mitkään "kevyet" avutkaan, kun ei ole tae onnistumiselle ja sille että kaikki menisi loppuun asti hyvin .Täytyisi löytää elämään jotain muuta mieleistä haavetta/ päämäärää jotta luovuttaminen olisi helpompaa.
Yksityinen gyne minulle sanoi silloin vuoden yrittämisen jälkeen että 42-vuotiaaksi asti kannattaa yrittää omilla munasoluilla jonka jälkeen enää hyvin pieni mahdollisuus raskautua. Siihen itsellä se 2v. Mietin, että miten toiset jaksaa yrittää useita vuosia, käydä läpi kaikki mahdolliset hoidot ja niistäkään huolimatta eivät raskaudu 😥 Itse raskautunut ilman hoitoja joten en voi samaistua niihin jotka hoitoja ovat saaneet.

Anteeksi hyvin omanapainen viesti mutta johonkin täytyi nämä ajatukset purkaa 💔
 
Saattaa olla jo reilusti yli dpo7 tai paria päivää vajaa, en pystynyt ovista tikuttamaan reissuun asti, mutta alkoi testissä näkymään jotain juuri ennen reissua, eli luulisin tallettelujen osuneen aika hyville päiville.

Mut en tiiä, rinnat alkaa kipeytymään niinkuin muutenkin n. viikkoa ennen menkkoja. Ja nyt ihmeellistä menkkajomotusta ja tänään saanu kyllä normaalia enemmän käydä vessassa, mutta oon kyllä juonu kahviakin ja energiajuomankin, hupsista.
Toi ihmeellinen menkkajomotus n. Viikko oviksesta ei ole ehkä yhtään ainakaan huono merkki 🤞
 
  • Tykkää
Reactions: kehänkiertäjä
@Wintersun mäkin näen jotain kyllä, toivotaan 🤞
@Mamiks mulla oli toi sama, tai siis ei ollut tulehdusta vaan sudden deafness, verenkiertohäiriö, joka vei kuulon ja tasapainon. Silloin ei ollut raskauden yritystä joten vaikutuksesta en minäkään tiedä mutta hirveen kiukkuiseksi se mut teki. Siis kortisoni, täysin ilman syytä ja hirveä kiukku päälle 2h lääkkeen ottamisen jälkeen. Onneksi olin yksin kotona niin en miehelle kiukunnut turhaan 🤭

ON: vieläkään en ole terve, olo lähes ok mutta kurkkukipu etenkin iltaisin ihan hirveä. Ei oikein jaksa innostua puuhasteluun mutta yritetään silti. Ovistestit alkoi eilen vihdoin tummentua, tänään kp 18 ja melkein tasavahvat, ovis+ varmaan illalla tai huomenna, alavatsalla sopien myös painon tunnetta. Toivottavasti kohta ovis tulisi vaikkakaan en jaksa isosti tähän kiertoon uskoa.
Okei, kiitos kun kerroit. Osaan varautua. Kaksi annosta otettu joten ainakaan vielä en ole kiukustunut 😌
Toivotaan ettei mitään vakavampaa tulis .

Tsemppiä petipuuhiin 😉
 
Kyllä se kp 1 on jo tänään , siteeseen asti tulee jo rusehtavaa vuotoa ☹ Aivan kamala hiki myös päällä, kun vähän jotain touhuaa.Menkka kivut vielä puuttuu. Milloin teillä muilla tulee menkka kivut? Minulla monesti enteilee jo useamman päivän mutta vasta kp2 yleensä pahimmat krampit 🤔

Todella ristiriitainen olo tällä hetkellä. Ollaan yhdessä puhuttu ettei mihinkään hoitoihin mennä ja toivoisin niin kovin että se plussa vielä tulisi ilman apuja, mutta totuushan se on ,että aika epätodennäköistä tai jopa mahdotonta se on, kun kohta 2,5 v oltu ilman ehkäisyä ja ovulaation aikaan yrittämälläkin yritetty eikä mitään plussaan viittaavaa ole tullut 😥 Julkiselta puolelta on ihan turha kuvitella saavansa mitään apua kun lapsia 4. Johonkin vaan pitäisi päättää se milloin lopettaa yrittäminen 😭 Mitkään "kevyet" avutkaan, kun ei ole tae onnistumiselle ja sille että kaikki menisi loppuun asti hyvin .Täytyisi löytää elämään jotain muuta mieleistä haavetta/ päämäärää jotta luovuttaminen olisi helpompaa.
Yksityinen gyne minulle sanoi silloin vuoden yrittämisen jälkeen että 42-vuotiaaksi asti kannattaa yrittää omilla munasoluilla jonka jälkeen enää hyvin pieni mahdollisuus raskautua. Siihen itsellä se 2v. Mietin, että miten toiset jaksaa yrittää useita vuosia, käydä läpi kaikki mahdolliset hoidot ja niistäkään huolimatta eivät raskaudu 😥 Itse raskautunut ilman hoitoja joten en voi samaistua niihin jotka hoitoja ovat saaneet.

Anteeksi hyvin omanapainen viesti mutta johonkin täytyi nämä ajatukset purkaa 💔
En muista oletko sä kokeillut näitä vippaskonsteja, gelee, inositol , vehnänalkioöljyä ym? Miten sun miehesi, miehille myös ravintolisiä jos siellä siittiöissä jotain hitautta tai muuta. Se olis vielä aika kevyttä jos hoitoihin ei halua mennä. Olitko käynyt jotain verikokeita itseltä katsomassa ?
 
En muista oletko sä kokeillut näitä vippaskonsteja, gelee, inositol , vehnänalkioöljyä ym? Miten sun miehesi, miehille myös ravintolisiä jos siellä siittiöissä jotain hitautta tai muuta. Se olis vielä aika kevyttä jos hoitoihin ei halua mennä. Olitko käynyt jotain verikokeita itseltä katsomassa ?
Gelee kokeiltu. Vehnänalkioöljy ei, en siedä oikein vehnää, ei ole keliakiaa kuitenkaan löydetty . En tiedä voiko gluteeni herkkä käyttää vehnänalkio öljyä.Osaako joku kertoa? Tuo inositol myöskin kokeilematta.

Miehellä monivitamiinit, ottaa kun muistaa eli ei jatkuvasti.

Verikokeista otettu kilpparit ja ferritiini joka aina vaan matala.En saa ferritiiniä nousemaan😕

Sen hedelllisyystestin teen kp3 ja kp10 ja mikäli molemmat positiivisia niin aion soittaa meidän neuvolaan ja pyytää gynen aikaa.

Saas nähdä minkälaiset menkat nyt on, mutta harmittavan lyhyt oli kierto. Edellinen oli kumminkin 27 päivää nyt 24. Luteliaali oli 12 päivää, yleensä 12-14.

Kehenkään ei voi eikä kannata verrata ,mutta yksi ystäväni sai lapsensa vasta +40v , toki en tiedä montako vuotta yrittivät ensimmäistään 🤔
 

Yhteistyössä