Hakutulokset

1. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Onnea @Earhart 😍 Tsemppiä tähän kiertoon @Tiukuna 😊👍 Tänään ois menkat pitänyt alkaa mutta sen sijaan viivat vahvistuu ihan hyvin. https://aijaa.com/cMwXZW Mut voi vaikka siirtää plussanneisiin 😍 Palaan sitten takaisin jos huonosti käy. Tänne kaikille toivotan plussaonnea ❤️
  2. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Earhart Kokeilepa pc niin oon varma että näkyy selkee plussa 😍 toi one step näyttää paljon heikommin kun pc.
  3. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@tiipanen Kyllä mäkin aamusta yleensä testit teen. Tosin oon tehnyt myös muulloin ja tuntuu ettei sillä edes suurta merkitystä ole oonko pidättänyt koko yön vai tunnin. @jempppis Mä sain nyt selkeen haamun dpo9 illalla 🙂 aamulla en kyl testannutkaan, en tiedä olisko näkynyt. @Mimerkki ootko...
  4. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Vielä täältäkin pahoittelut @SandraB 😔❤️ Monilla täällä nyt näköjään ovis päällä. Tärppionnea!! ❤️ Tässä mun dpo11 aamun testi: 🥺❤️ https://aijaa.com/Vxw3wW Jotenkin on luotto aika korkealla nyt, kun plussa tuli ajoissa ja näyttäis vahvistuvan hyvin. Toivotaan parasta 🙏
  5. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Kyfi Mun mielestä ovistestiin tulee kyllä aina jonkinlainen haalea viiva, en oo ainakaan itse saanut tikkuun koskaan pelkkää yhtä viivaa.
  6. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Joo, aamun pc ihan hitusen vahvistunut ja himotestaajana ajattelin tuhlata vielä tollaisen one stepin puikon iltapäivästä. Nyt on siis dpo10 että mitään vahvoja viivoja en odotakaan, mut kyllä toi pc on ihan selkeä viiva jo. Pakko nyt katsoa päivä kerrallaan miten tää etenee..
  7. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Sori kun omanapailen nyt mutta tein äsken myös pc:n ja ei hitto, haamua siihen tulee, ihan testiajalla. Ja toi one step on kuivuttuaan jo ihan selkeä. Koitin ottaa kuvan mun suhmukameralla: https://aijaa.com/f9LfV7 Tästä alkaa hirveä jännitys vahvistuuko viivat, kun kokemusta on niin monesta...
  8. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Tiukuna Pahoittelut ja voimia sulle 😔 Multakin mennyt ohi että miksi julkinen ei oo vaihtoehto? Koska on ennestään lapsia, vai? Mä en vaan pystyny oottaa testien kans huomiseen. Tein one stepin puikon nyt dpo9 iltapäivällä ja kuivuttuaan mä nään siinä viivan, siis varmasti viivanpaikka kyllä...
  9. peanut_butter

Kaksi kemiallista raskautta peräkkäin

Hei, me yritettiin esikoista 8 kuukautta, jonka aikana taisin saada neljä kemiallista raskautta. Menivät just noin että sain kyllä plussan, mutta viiva vahvistui tosi hitaasti kunnes lakkasi haalistumasta ja sitten alkoi vuoto. Kuitenkin, yk8 tuotti tulosta ja raskauduin normaalisti ja siitä...
  10. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Tiukuna pahoittelut :( @Mimerkki Oi kun jännää, laita tänne kuvaa testistä? :) Täällä dpo9 ja todelliset piinapäivät on käsillä. Olo on tosi oireeton ja vahva olo siitä ettei ole tärpännyt. Toisaalta tiedän, että oikeesti tässä vaiheessa oireista ei pysty päättelemään oikein mitään ja viime...
  11. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Onnea @Milaas <3 @Kiemura Mulla on sellanen mielikuva että ainakin ennen noi one stepit näytti tosi paljon huonommin viivoja kuin vaikka pregcheck, joten kokeile tehdä vaikka pc? Muistan myös että edellisessä raskaudessa kun tein niitä testejä alkuun, niin oli siellä välissä jostain syystä yks...
  12. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@tiipanen Mulla alkaa selkeesti kirkas ja venyvä vuoto muutama päivä ennen ovista, ja ovispäivänä selkee toispuoleinen jomotus noin 1-2h ajan vatsalla. @Poiski hienoa että oot saanut apua, ja tosi paljon tsemppiä että raskautuisit luomuna kuitenkin. :)
  13. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Milaas onnea! <3 @Kiemura Ui jännää, tee toinen testi, noi näyttää mun mielestä tosi heikosti mitään. :) @Tiukuna pahoittelut :/ Täällä dpo6 ja nyt alkaa todelliset piinapäivät. Toistaiseksi ei mitään oireita vielä. Päivien edetessä huomaan että myös kasvaa pelko ettei tuu plussaa. Mul on...
  14. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Onnea @liebling ❤️ @Tiukuna jännittävää, odotan sun testituloksia 😍 Onks kellään kokemusta Normalin liusksraskaustesteistä? 5kpl pkt oli 3,50€ niin ostin kokeiluun 🤔
  15. peanut_butter

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Voishan tännekin taas huvikseen päivitellä. Tokan yritys ja yk2. Dpo 0 - Tunsin selkeästi ovulaation aamupäivästä. Dpo 1-4 - Väsyttää, ei oikein muuta. Dpo 5 - Rinnat alkaa aristaa sivuilta. Dpo 6 - Sama kun eilen, ihan hienoista jomotusta iltapäivällä vatsalla, pää vähän kipeä illalla. Dpo 7 -...
  16. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Earhart Kyllä mäkin plussaksi sanoisin, mullakin jäi just tolleen toisesta reunasta toi viiva haaleemmaksi, onkohan noissa one stepin testeissä nyt jotain miks viiva jää sellaiseks.. Mut jos jo testiajalla tuli selkee vahva viiva ja oireet täsmää niin plussa varmaan, ellei sit vahvistu vielä...
  17. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Totta @Millis86, mulla oli olevinaan aamusta niin selkeet oviskivutkin et mä nyt luulen että tänään on dpo0, ja huomiselle voi siis merkkaa dpo1. Päivitetään sit jos ovistestit vielä näyttää jotain muuta. Vähän erikoista mulle näin aikainen ovis kyllä mutta kai se riittävä on sen puolesta et...
  18. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

Jännittää monien puolesta kun niin lupaavia oireita :) Mä en nyt tiedä oliks toi eilinen ovisplussa vai ei. Yleensä mul on tullu one stepeillä ihan tosi tumma viiva, ja oisin odottanu et aamulla ois tullut sellainen mut oli ehkä hiukan haaleempi kun eilisillan tikku. Ehkä se huippu oli sitten...
  19. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/1kRShq Onks toi jo ovisplussa? 😄 Ylempi eilen, alempi tänään tunnin pidätyksel et äkkiä vahvistu. Mun ovisoireet on edellisen raskauden jälkeen voimistunu tosi paljon ja selkee jomotus käy vasempaan munasarjaan. Eilen onneks talleteltiin, oiskohan nyt sit parempi tänään vai...
  20. peanut_butter

Haaveena vauva 2023

@Mammuzka Oi hienosti vahvistuu :) Täällä paukahtikin jo ihan lähes ovisplussa, luulen et jos toi ei oo plussa niin se tulee viimeistään illalla tai huomenna, jee!

Yhteistyössä