Juu, minäkin odottelen rauhassa viivojen vahvistumista vielä.Kiitos kaikki en vielä poistu mihkään ennen virallista testipäivää ja plussanneidenkin osio saa hetken odottaa, vahvempia viivoja
Toivon, et vahvistuu.
Juu, minäkin odottelen rauhassa viivojen vahvistumista vielä.Kiitos kaikki en vielä poistu mihkään ennen virallista testipäivää ja plussanneidenkin osio saa hetken odottaa, vahvempia viivoja
Tsemppiä! Oishan se joka toinen kierto pitkä aika odotella, kun yksikin kierto tuntuu pitkältä. Toivottavasti jatkuisi samalla linjalla kuin sun lähipiirissä ja tärppäisi myös ekallaMua nii pelottaa tällä hetkellä. Ihan näitä seuraavia päiviä oli esikoisesta kun alkoi tulla oireita. Lähipiirissä on nii paljon nyt ekalla plussanneita et pelottaa et mä oon nyt se joka ei plussais. Vaikka me on kärsitty vain sosiaalisesta lapsettomuudesta, se lapsettomuuden kokemus on ollut mukana jo vuosia. (ja vaikka yksi lapsikin jo on). Meillä ei myöskään oo varaa mennä heti ensi kiertoon uudelleen jos nyt ei tärppää vaan joudutaan varmaan noudattaa sellaista joka toinen kierto metodia ja sekös kans sattuu . Toki oon koittanut olla ajattelematta näitä kun toisaalta on ollut jo alkuvuodesta nii vahva tunne et nyt tärppäisi mut siis silti nyt alkoi ihan kunnolla pelottaa et jos ei tärpääkkään Mulla on ollut nyt pari päivää selvästi liikaa aikaa miettiä
Täällä myös pitkiä päiviä! dpo7 nyt. Mielenkiinnolla odottelen seuraavia päiviä, sillä mulla oli viime kierrossa tosi voimakkaat pms-oireet, että mitä tällä kertaa. Ja just sit taas niin, että ei tiedä voisiko ne olla raskausoireita vai pms:ää vai mistä oli kyse. Pahoinvointia, rinnat oli tosi voimakkaasti arat ja turvoksissa, voimakkaat mielialanheittelyt, väsymys… Jos nyt ei tärppää niin toivottavasti pms ei olisi niin voimakas.Nyt dpo 5 ja kyllä tää vaan on pitkä aika odottaa. Nyt toki voi pikkuhiljaa odotella jotain kiinnittymisoireita edes.
Onnea plussanneille !
Tsempit kanssapiinailijoille.
Tosiaan mullahan on oireseuranta jäänyt kokonaan taka-alalle kun on tää hitsin olotila vieläNyt dpo 5 ja kyllä tää vaan on pitkä aika odottaa. Nyt toki voi pikkuhiljaa odotella jotain kiinnittymisoireita edes.
Onnea plussanneille !
Tsempit kanssapiinailijoille.
Oikein ihana viiva siellä.
Aamun toka pissa, pc uusiksi, testiajalla. Saa jo sentään kuvaankin eka pc kuivuttuaan toi enemmän hailuraa esille mutta testiajalla oli toooooosi häilyvä, joutui kääntelemään testiä että näki mitään..
Ei vielä plussanneisiin.Tervetuloa ja onnea @Mammuzka
Tuossa listassa on ollut yrityksen aloitus, kuinka mones, kp listalla sitten menossa olevat päivät ja dpot piinalistalla. Vai halusitko suoraan plussanneisiin?
Sori unohdin vastata tähän. TK aika ei näkynyt mutta lapsettomuuspolin lähete näkyi. Jos sitä lähetettä ei sinne ilmesty niin soittele TK perään. Lapsettomuuspolilta tuli kyllä myös postissa ohjeet ja varattu aika, eli silloin voi olla viimeistään huoleti.Pitäisikö lähetteen ensikäynnille näkyä kannassa?
Kiitos Tsemppiä sinullekinOnnea plussanneille
Fazeriina82: Tsemppiä! Mä en ihan luottaisi vielä kotitestiin ja heittäisi ainakaan kaikkea toivoa.
Tänään neljäs pistospäivä ja kuten epäilinkin lääkäri haluaa mut jo ultraan huomenna, toiveet on taas korkealla, mies on kipeä toivottavasti nyt ehtii edes parantumaan ennen irrotus piikin aikaa.
Kuulostaa just siltä mitä mäkin tekisin jos olisi sama tilanne Eli ymmärrän , Omatkin oireet ja nää mun vitamiinihoidot on tutkittu ja selvitetty kaverin kanssa lukemalla tukuittain tutkimuksia PubMedistä. Toki hän on tutkija ja mä hoitoalalla joten yhteistyössä on pohdittu mikä tutlimus on luotettava jne.Mähän siis rämmin näissä oloissani edelleen joten jotain iloa elämään ja odotusta tuo TESTAAMINEN! Eka tikku uitettu ja tänään toinen
Onneksi täällä ei tuomita
Eilen illalla aivastellessani tuli oikealle puolelle repäisypistoja
Tallettelut osui muuten tässä kierrossa -1 ja -3.
Uskokaa tai älkää, tilasin eilen mikroskoopin, ne jotka meidän tarinaa tietää niin arvaa mitä mä meinaan sillä tutkia Se on kuulkaa ihan mahdollista. Tutkia siis miehen siittiöitä. Tarvii olla 400x suurentava, se riittää.
Lisäksi, (mulla näköjään on nyt luppoaikaa) YouTuben ihmeellinen maailma kertoo vesilasikikasta.
Vesilasiin vettä täyteen melkein. Tuotokset sinne kaadetaan, odota 2-5min. Jos on siittiöitä normaali määrä ne pitäisi mennä pohjaan. Jos alentunut niin jää keskivaiheille ja jos huono niin jäävät pinnalle.
Kaikkea sitä lukeekin
Ihanaa tiutau kun näkyy testistä ilman purkamatta,
Ja mehän jo testattiin toi vesilasi juttuKuulostaa just siltä mitä mäkin tekisin jos olisi sama tilanne Eli ymmärrän , Omatkin oireet ja nää mun vitamiinihoidot on tutkittu ja selvitetty kaverin kanssa lukemalla tukuittain tutkimuksia PubMedistä. Toki hän on tutkija ja mä hoitoalalla joten yhteistyössä on pohdittu mikä tutlimus on luotettava jne.