Oi mikä vahvistuminen
En ole näitä testejä käyttänyt mutta kyllä ne lähes tasavahvoilta näyttää! Jos ei tänään niin viimeistään huomenna!
Onks toi jo ovisplussa? Ylempi eilen, alempi tänään tunnin pidätyksel et äkkiä vahvistu. Mun ovisoireet on edellisen raskauden jälkeen voimistunu tosi paljon ja selkee jomotus käy vasempaan munasarjaan. Eilen onneks talleteltiin, oiskohan nyt sit parempi tänään vai huomenna vielä
Mä taisin testata samoilla testeillä eli sanoisin että on tai jos ei niin ihan viittä vaille! Kannattaa tänään sekä huomenna talletella!
Onks toi jo ovisplussa? Ylempi eilen, alempi tänään tunnin pidätyksel et äkkiä vahvistu. Mun ovisoireet on edellisen raskauden jälkeen voimistunu tosi paljon ja selkee jomotus käy vasempaan munasarjaan. Eilen onneks talleteltiin, oiskohan nyt sit parempi tänään vai huomenna vielä
Toivotaan parasta , että onni suosisiLääkärissä käyty ja vielä muutama päivä pistoksia ennen irrotus piikkiä, ei ollut niin hyvin kasvanut kuin aiemmin tässä kiertopäivässä, toivottavasti ei ole huono merkki. Sain myös terolutin tukilääkkeeksi irrotus piikin jälkeen se oli myös uusi tieto että sitäkin voi käyttää. Nyt vaan hyvin ajoitetut tallettelut niin jos vaikka onni suosisi parisataa taas lääkäri ja lääkkeet päälle melkein satasen..huh kun tekee pahaa
Mies laittais mut varmaa ulos nukkumaan jos oisin tilannu 40 raskaustestiäOnpa ihana katsoa muiden viivojen vahvistumista. Itse kädet ristissä odotan että viivat häviäisi jotta päästään yritystä jatkamaan. Tilasin testejä, yllätys oli suuri kun postissa tuli 40kpl raskaustestejä, olevinaan tilasin ovulaatio testejä. Taisi mennä väärinpäin nyt tilaus ... Mutta testi kun testi.
Ei pidä miehelle kertoa!Mies laittais mut varmaa ulos nukkumaan jos oisin tilannu 40 raskaustestiä
Tervetuloa joukkoon, täällä olen kanssa jos jonkinlaista oiretta ruvennut keksimään. Aamusta tai aamupäivästä kuvittelin nähneeni haalean punaista vuotoakin. Pelästyin että ei kai menkat jo nyt ala. No se ei toistunut sentään. Nyt illemmasta on ollut huonoa oloa, joka oletettavasti johtui närästyksestä. Onneksi se helpotti syömällä. Turvotusta on myös edelleen.Täällä koko pv jos jonkinmoisia jomotteluja kohdun seudulla/alavatsalla. Hetkeksi menk myös nenä tukkoon. Nyt alkaa siis tosissaan oireiden kuvittelu ja kehittely.