Haaveena vauva 2023


Onks toi jo ovisplussa? Ylempi eilen, alempi tänään tunnin pidätyksel et äkkiä vahvistu. Mun ovisoireet on edellisen raskauden jälkeen voimistunu tosi paljon ja selkee jomotus käy vasempaan munasarjaan. Eilen onneks talleteltiin, oiskohan nyt sit parempi tänään vai huomenna vielä
En ole näitä testejä käyttänyt mutta kyllä ne lähes tasavahvoilta näyttää! Jos ei tänään niin viimeistään huomenna!
 
Lääkärissä käyty ja vielä muutama päivä pistoksia ennen irrotus piikkiä, ei ollut niin hyvin kasvanut kuin aiemmin tässä kiertopäivässä, toivottavasti ei ole huono merkki. Sain myös terolutin tukilääkkeeksi irrotus piikin jälkeen se oli myös uusi tieto että sitäkin voi käyttää. Nyt vaan hyvin ajoitetut tallettelut niin jos vaikka onni suosisi ☺ parisataa taas lääkäri ja lääkkeet päälle melkein satasen..huh kun tekee pahaa🙄
 

Onks toi jo ovisplussa? Ylempi eilen, alempi tänään tunnin pidätyksel et äkkiä vahvistu. Mun ovisoireet on edellisen raskauden jälkeen voimistunu tosi paljon ja selkee jomotus käy vasempaan munasarjaan. Eilen onneks talleteltiin, oiskohan nyt sit parempi tänään vai huomenna vielä
Mä taisin testata samoilla testeillä 😊 eli sanoisin että on tai jos ei niin ihan viittä vaille! Kannattaa tänään sekä huomenna talletella!
 
  • Tykkää
Reactions: peanut_butter
Lääkärissä käyty ja vielä muutama päivä pistoksia ennen irrotus piikkiä, ei ollut niin hyvin kasvanut kuin aiemmin tässä kiertopäivässä, toivottavasti ei ole huono merkki. Sain myös terolutin tukilääkkeeksi irrotus piikin jälkeen se oli myös uusi tieto että sitäkin voi käyttää. Nyt vaan hyvin ajoitetut tallettelut niin jos vaikka onni suosisi parisataa taas lääkäri ja lääkkeet päälle melkein satasen..huh kun tekee pahaa
Toivotaan parasta , että onni suosisi 💕

Tiedän tuon tunteen ,kun rahan meno hirvittää 😔 En edes viitsi laskea paljonko minulla on mennyt tähän prosessiin rahaa..tekee tosi pahaa jos kaikki onkin ollut turhaa 😥
 
  • Surullinen
Reactions: nobelius
Heipparallaa!
Hurjan ihania plussia näkyy täällä olevan! Onpa mahtavaa!

En ole itse nyt ehtinyt aktiivisesti tehdä mitään täällä, mutta lukemassa kyllä olen käynyt. Ehkä vähän tylsä vaihe ollut kierrossa ja työt kun alkoi, niin ei muuta ehdi ajatellakaan. Vähän turhan paljon stressiä omaan makuun.

Menkat oli ja meni, varmastikin niukimmat ikinä, mikä vähän ihmetyttää. Normaalisti verta on tullut kuin kurkusta ja lysti on kestänyt viikon, mikään supertamponikaan ei sitä ole pidätellyt. Nyt tuntui että pelkkää kevyttä vuotoa 5 päivää. Nyt sitten on jo eilen ja tänään vielä voimakkaammin tuntunut ovulaatiokipuakin. Testaan nyt ovista sofin testeillä ja tän aamun testi oli vahvistunut eilisestä tosi paljon. Teen varmaan vielä illasta toisen, että vaihteleeko kovinkin, vai vahvistuuko ihan tasaisesti. Eikös se lh-piikki voi tulla ihan yllättäen, vaikka edellinen testi olisi ihan haaleakin?
 
En tiedä onko merkki lähestyvistä menkoista. Mutta tuskin on raskauteen viittaavia. Mutta mulla on hajuaisti herkistynyt ja koko ajan nälkä. Mies jättänyt kiinni olevan sillipurkin keittiöön ja minusta koko kämppä haisi sillille samoin kissan ruuat haisi pirun pahalle. Olisipa nämä pms oireita jotka tulee ennen menkkoja. Lisäksi himoitsen kylmää ruokaa tai siis jäähtynyttä ruokaa. Ajattelin kyllä omaksi kiusaksi maanantaina testata ennen lääkäriä. Voisi sitten jos jollain ihmeen kaupalla ois plussa niin pyytää ultraa. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
Onpa ihana katsoa muiden viivojen vahvistumista. Itse kädet ristissä odotan että viivat häviäisi jotta päästään yritystä jatkamaan. Tilasin testejä, yllätys oli suuri kun postissa tuli 40kpl raskaustestejä, olevinaan tilasin ovulaatio testejä. Taisi mennä väärinpäin nyt tilaus ... Mutta testi kun testi.
Mies laittais mut varmaa ulos nukkumaan jos oisin tilannu 40 raskaustestiä 🤣🤣🤣
 
Täällä koko pv jos jonkinmoisia jomotteluja kohdun seudulla/alavatsalla. Hetkeksi menk myös nenä tukkoon. Nyt alkaa siis tosissaan oireiden kuvittelu ja kehittely.
Tervetuloa joukkoon, täällä olen kanssa jos jonkinlaista oiretta ruvennut keksimään. Aamusta tai aamupäivästä kuvittelin nähneeni haalean punaista vuotoakin. Pelästyin että ei kai menkat jo nyt ala. No se ei toistunut sentään. Nyt illemmasta on ollut huonoa oloa, joka oletettavasti johtui närästyksestä. Onneksi se helpotti syömällä. Turvotusta on myös edelleen.
 
Voi harmi @Wintersun ☹❤ Olisi niin ollut sullekin se kahden viivan aika!

Täällä takana tosi huonosti nukuttu yö, toissapäiväisen salitreenin ja eilisen 300km ajon jälkeen on kroppa aika tukossa, eikä ihmekään 😅 hartiat on ihan juntturassa. Dpo8, ei kummempia oireita suuntaan eikä toiseen muuta kuin että päivät kuluu hitaasti!! 😄 Lauantaille varattu testi (se apteekin herkkä) odottelee kaapissa.
 
@Wintersun eikä 😓 voimaa ja ❤❤

@Tiukuna kuulostaa hyvältä😍

Ja joo, tämä kierros oli normaalia "halvempi" koska pregnyl klinikalla oli 11e (ovitrelle apteekissa 50e) , kontrolliultra jäi väliin koska siirryttiinkin heti inssiin = "säästöä" 200e. Plus näillä polttoaineen hinnoilla suon laskea matkakulutkin, säästyi 20 euroa siinäkin 😅 Hintalapuksi tuli tälle inssille n. 1100e. Eka inssi + edeltävät toimenpiteet oli siellä 2000 euron yli (ensikäynnit, suunnittelukäynti, psykologi, verikokeita jne).

Tässä tämän aamuinen, ei tarvinut odotella kuin että pissa menee yli ja vähän tasaa väriä niin nämä jäi näkyviin:

 

Yhteistyössä