Olen loman aikana käynyt päivittäin lukemassa kuulumisia, mutten ole ehtinyt vastailla! Nyt osan asioista olenkin jo ehtinyt unohtaa joihin piti kommentoida.
joku kyseli ainakin hikoilemisesta. Itsellä ekan raskauden jälkeen alkoi hikoilu, jota ei aiemmin ollut yhtään. Nyt tuntuu että hikoilen lähes koko ajan. Nyt tosin kun tästä puhuttiin, niin aloin miettimään, että voisiko tosiaan aina pms luonteisesti pahentua ennen menkkoja itselläkin
Paljon plussia, haamuja ja lupaavia oireita täällä, hurjat onnittelut kaikille näistä
@Kyfi olen niin pahoillani, hurjasti jaksamista teille Toivottavasti plussa tulee teille pian uudelleen kun pääsette taas jatkamaanyritystä.
@Wintersun olisinpa niin toivonut teille plussaa
plussatuulia myös mm
@Mirkkuli26 seuraavaa kiertoon!!
me saatiin vihdoin miehen kanssa omaa aikaa ja onneksi hänkin oli nyt sitä mieltä, että voidaan jo loppuvuodesta aloittaa yritys pitäisi nyt varailla aikaa siis kierukan poistoon pikku hiljaa! Sen sijaan omat aiemmin säntilliset menkat olivat nyt viikon myöhässä.. saa stressaamaan että varmaan taas vie siis aikaa että kierto tasoittuu ja hahmoitan oviksen. Huoh. Olin niin toivonut että olisi heti voinut yrittää kun kierukka poistetaan mutta hakuammunnaksihan se menee jos kierto ei ole tasainen enkä tunnista ovista.