Haaveena vauva 2023

Pahoittelut @Wintersun ❤

Onnittelut @Tiutau13 💕

Uuden hedelmällisyys testin teen tiistaina jolloin kp 10.
Olen ollut jo pari päivää kotona flunssan kourissa joten aikaa ajatella ja murehtia on ollut ihan liikaa 😔 Tässä olen miettinyt miten ehkäisyn jätön jälkeen oli jonkin aikaa todella runsaat vuodot ja ovulaation aikaan tunsin kipuja , jo jonkin aikaa ollut niukemmat vuodot enkä joka kuukausi ole tuntenut ovulaatiota. Toki tässä iässä ovulaatiot harventuu.Mietinkin että kun ne rinnat kipeytyy oletetun oviksen jälkeen niin onko merkki ollenkaan ovulaatiosta?Suht säännöllinen kierto kumminkin kertoisi ovulaatiosta. Missään kohtaa kierto ei ole ollut yli 29 päivää, kun kerrotaan että esivaihdevuosissa kierto alkaa pitenemään 🤔 Rinnathan koko kierron ajan jollain lailla arat.
Ei auta kun tehdä se uusi testi ja soittaa neuvolaan.
 
Jännittää monien puolesta kun niin lupaavia oireita :)

Mä en nyt tiedä oliks toi eilinen ovisplussa vai ei. Yleensä mul on tullu one stepeillä ihan tosi tumma viiva, ja oisin odottanu et aamulla ois tullut sellainen mut oli ehkä hiukan haaleempi kun eilisillan tikku. Ehkä se huippu oli sitten yöllä, tai sit se on vielä tulossa. Testaan vielä pari päivää ja jos näyttää et se huippu meni niin sit se ovis varmaan oli. Oireet on kuitenkin selkeet. Olis tääkin paljon helpompaa kun ei testailis ollenkaan, mut kun haluan tietää tarkat dpo-päivät niin pakko testaa toi ovis.
 
vierailija
Hei! Osaako kukaan sanoa semmoisesta että onko se merkki jostain jos ovulaatiolimoja ei tule ja valkovuoto pitkin kiertoa on hyvin vähäistä? En pysty päättelemään valkovuodosta yhtään mitään kierron vaihetta kun sama tilanne kokoajan.
Minulla on taustalla pcos ja kierrot ovat pitkään olleet 6-7 viikkoa. Mutta noissa kierrossa aikaisemmin useimmin tuli ovulaatio limat ym oireet kaksi viikkoa ennen menkkoja. Viimeisin vuoden aikana en ole huomannut ovulaatiolimoja kuin vain yhdessä kierrossa. Ja nyt viimeisen puolen vuoden aikana kierto yhtäkkiä säännöllistyi 34 päivään mutta ovulaatiolimoja ei siltikään, kipuja kylläkin on. Itse olen epäillyt ettei koko ovulaatiota tapahdu mutta nyt kun gynellä kävin niin sanoi että oli tapahtunut ainakin siinä kierrossa. Voiko raskautuminen olla hankalampaa jos limoja ei tule tms?
 
Pahoittelut @Wintersun

Onnittelut @Tiutau13

Uuden hedelmällisyys testin teen tiistaina jolloin kp 10.
Olen ollut jo pari päivää kotona flunssan kourissa joten aikaa ajatella ja murehtia on ollut ihan liikaa Tässä olen miettinyt miten ehkäisyn jätön jälkeen oli jonkin aikaa todella runsaat vuodot ja ovulaation aikaan tunsin kipuja , jo jonkin aikaa ollut niukemmat vuodot enkä joka kuukausi ole tuntenut ovulaatiota. Toki tässä iässä ovulaatiot harventuu.Mietinkin että kun ne rinnat kipeytyy oletetun oviksen jälkeen niin onko merkki ollenkaan ovulaatiosta?Suht säännöllinen kierto kumminkin kertoisi ovulaatiosta. Missään kohtaa kierto ei ole ollut yli 29 päivää, kun kerrotaan että esivaihdevuosissa kierto alkaa pitenemään Rinnathan koko kierron ajan jollain lailla arat.
Ei auta kun tehdä se uusi testi ja soittaa neuvolaan.
Muistanko oikein eikö sun kierto ollut lyhentynyt jossain vaiheessa? Esivaihdevuosissa kierto saattaa ensi lyhentyä ja sitten pidentyä kunnes loppuu kokonaan. Toivottavasti tuo sinun hedelmällisyys testi ois väärässä. Niihin kun ei ihan 100 % kannata luottaa. Pidetään peukkuja että ei ole vaihdevuosista kyse vaan jostain muusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Muistanko oikein eikö sun kierto ollut lyhentynyt jossain vaiheessa? Esivaihdevuosissa kierto saattaa ensi lyhentyä ja sitten pidentyä kunnes loppuu kokonaan. Toivottavasti tuo sinun hedelmällisyys testi ois väärässä. Niihin kun ei ihan 100 % kannata luottaa. Pidetään peukkuja että ei ole vaihdevuosista kyse vaan jostain muusta.
Tämän koko ajan jonka olen ollut ilman ehkäisyä, niin kierrot ollut 24-29 päivää.Hormoni kierukka oli 7v ennemmin ja silloin joka kk tuli jonkinlaiset menkat, kirjaa en niistä sen kummemmin pitänyt. Keskimäärin kierrot kestää sen 25-27 päivää eli onhan ne ehkä sen pari päivää lyhentynyt jos ajatellaan että 28 se yleisin.
Mutta kun ajattelen ,että yritystä on jo reippaasti takana ja plussaa ei ole tullut niin kyllähän se sopisi hedelmällisyyden reippaaseen laskuun ☹Toki minulla ollut terveydellisiä juttuja tänä aikana ja kroppa stressi tilassa, joka varmasti vaikuttaa kaikkeen 😥
 
Olen loman aikana käynyt päivittäin lukemassa kuulumisia, mutten ole ehtinyt vastailla! Nyt osan asioista olenkin jo ehtinyt unohtaa joihin piti kommentoida.

joku kyseli ainakin hikoilemisesta. Itsellä ekan raskauden jälkeen alkoi hikoilu, jota ei aiemmin ollut yhtään. Nyt tuntuu että hikoilen lähes koko ajan. Nyt tosin kun tästä puhuttiin, niin aloin miettimään, että voisiko tosiaan aina pms luonteisesti pahentua ennen menkkoja itselläkin 🤔

Paljon plussia, haamuja ja lupaavia oireita täällä, hurjat onnittelut kaikille näistä 🤩😍

@Kyfi olen niin pahoillani, hurjasti jaksamista teille ❤ Toivottavasti plussa tulee teille pian uudelleen kun pääsette taas jatkamaanyritystä.

@Wintersun olisinpa niin toivonut teille plussaa ❤

plussatuulia myös mm @Mirkkuli26 seuraavaa kiertoon!!

me saatiin vihdoin miehen kanssa omaa aikaa ja onneksi hänkin oli nyt sitä mieltä, että voidaan jo loppuvuodesta aloittaa yritys 😍 pitäisi nyt varailla aikaa siis kierukan poistoon pikku hiljaa! Sen sijaan omat aiemmin säntilliset menkat olivat nyt viikon myöhässä.. saa stressaamaan että varmaan taas vie siis aikaa että kierto tasoittuu ja hahmoitan oviksen. Huoh. Olin niin toivonut että olisi heti voinut yrittää kun kierukka poistetaan mutta hakuammunnaksihan se menee jos kierto ei ole tasainen enkä tunnista ovista.
 
Olen loman aikana käynyt päivittäin lukemassa kuulumisia, mutten ole ehtinyt vastailla! Nyt osan asioista olenkin jo ehtinyt unohtaa joihin piti kommentoida.

joku kyseli ainakin hikoilemisesta. Itsellä ekan raskauden jälkeen alkoi hikoilu, jota ei aiemmin ollut yhtään. Nyt tuntuu että hikoilen lähes koko ajan. Nyt tosin kun tästä puhuttiin, niin aloin miettimään, että voisiko tosiaan aina pms luonteisesti pahentua ennen menkkoja itselläkin

Paljon plussia, haamuja ja lupaavia oireita täällä, hurjat onnittelut kaikille näistä

@Kyfi olen niin pahoillani, hurjasti jaksamista teille Toivottavasti plussa tulee teille pian uudelleen kun pääsette taas jatkamaanyritystä.

@Wintersun olisinpa niin toivonut teille plussaa

plussatuulia myös mm @Mirkkuli26 seuraavaa kiertoon!!

me saatiin vihdoin miehen kanssa omaa aikaa ja onneksi hänkin oli nyt sitä mieltä, että voidaan jo loppuvuodesta aloittaa yritys pitäisi nyt varailla aikaa siis kierukan poistoon pikku hiljaa! Sen sijaan omat aiemmin säntilliset menkat olivat nyt viikon myöhässä.. saa stressaamaan että varmaan taas vie siis aikaa että kierto tasoittuu ja hahmoitan oviksen. Huoh. Olin niin toivonut että olisi heti voinut yrittää kun kierukka poistetaan mutta hakuammunnaksihan se menee jos kierto ei ole tasainen enkä tunnista ovista.
Mutta hakuammunnallakin voi osua, kuten me ☺ Mutta nyt jälkikäteen ajateltuna itse olisin ottanut kierukan pois vieläkin aiemmin ennen yritystä ja antanut elimistön tasaantua ennen yritystä. Tuskin kierukalla syytä keskenmenoon oli mutta se vaivaa edelleen mieltä että oliko sittenkin. Ainakaan ei tarvitsisi miettiä turhaan nyt olisiko pitänyt tehdä toisin.
Mutta hyvä kun pääsitte yhteisymmärrykseen yrityksestä, siitä se sitten etenee 😉
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Voi @Wintersun , pahoittelut negasta. Oli niin lupaavat haamut. 😞

@Tiutau13 Hyvältä näyttää!

@peanut_butter Jos tikku jo haalenee niin kyllä se positiivinen sitten eilen oli! Kyllä se sen verran vahva oli että luottaisin siihen, varsinkin jos ei mitenkään outoon kierron aikaan tullut.

Aamulla poltteli testaustikut kaapissa mutta päätin sitten olla testaamatta ja odottaa ehkä jopa lauantaille. Pitäisi silloin kuitenkin testata niin säästyypä tikut. Tänä aamuna ei kyllä ole ollut hirveästi oireitakaan, joten odotukset matalalla.
 
Totta @Millis86, mulla oli olevinaan aamusta niin selkeet oviskivutkin et mä nyt luulen että tänään on dpo0, ja huomiselle voi siis merkkaa dpo1. Päivitetään sit jos ovistestit vielä näyttää jotain muuta. Vähän erikoista mulle näin aikainen ovis kyllä mutta kai se riittävä on sen puolesta et raskautuminen on mahdollista, ja tallettelut onnistui nyt -2 ja -1 dpo, ehkä vielä tänään jos jaksaa. Onneks oon ottanu koko ens vk täyteen töitä niin aika toivottavasti menee nopeesti :D

@hemuliina90 Jee, kiva että asia konkretisoituu ja toivottavasti kierto tasoittuu pian :)

@Fazeriina82 Voimia, älä vielä heitä kirvestä kaivoon ennenkun oot tehnyt sen toisen testin ja saaut lääkäriltä varmistuksen. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86 ja Tiukuna
@Wintersun pahoittelut negasta ❤

Täällä on nyt ovistestin tulkinta hakusessa, viimeks näitä tehnyt silloin kun enkelityttöä yritettiin. Tässä nyt on eilinen yläpuolella ja aamun testi alapuolella. Onko toi aamuinen nyt jo positiivinen vai ei?

Eilen illalla ja tänään aamupäivästä ollut myös sellaiset megaeggikset, että huhhuh. Miestä ei onneksi tarvinnut juurikaan vietellä, ihan vihjaisu riitti. :ROFLMAO:
 
@Wintersun pahoittelut negasta ❤

Täällä on nyt ovistestin tulkinta hakusessa, viimeks näitä tehnyt silloin kun enkelityttöä yritettiin. Tässä nyt on eilinen yläpuolella ja aamun testi alapuolella. Onko toi aamuinen nyt jo positiivinen vai ei?

Eilen illalla ja tänään aamupäivästä ollut myös sellaiset megaeggikset, että huhhuh. Miestä ei onneksi tarvinnut juurikaan vietellä, ihan vihjaisu riitti. :ROFLMAO:
Mä sanoisin plussaksi, niin lähellä kyllä jo on 🥰
 
  • Tykkää
Reactions: Earhart
@Earhart Kyllä mäkin plussaksi sanoisin, mullakin jäi just tolleen toisesta reunasta toi viiva haaleemmaksi, onkohan noissa one stepin testeissä nyt jotain miks viiva jää sellaiseks.. Mut jos jo testiajalla tuli selkee vahva viiva ja oireet täsmää niin plussa varmaan, ellei sit vahvistu vielä vaikka seuraavaan testiin. :)
 
@Wintersun pahoittelut negasta

Täällä on nyt ovistestin tulkinta hakusessa, viimeks näitä tehnyt silloin kun enkelityttöä yritettiin. Tässä nyt on eilinen yläpuolella ja aamun testi alapuolella. Onko toi aamuinen nyt jo positiivinen vai ei?

Eilen illalla ja tänään aamupäivästä ollut myös sellaiset megaeggikset, että huhhuh. Miestä ei onneksi tarvinnut juurikaan vietellä, ihan vihjaisu riitti.
Mä veikkaisin kans ovis+, käytin samoja ja noissa tuo viiva jää tuollaiseksi kapoisaksi. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Earhart
@Earhart Kyllä mäkin plussaksi sanoisin, mullakin jäi just tolleen toisesta reunasta toi viiva haaleemmaksi, onkohan noissa one stepin testeissä nyt jotain miks viiva jää sellaiseks.. Mut jos jo testiajalla tuli selkee vahva viiva ja oireet täsmää niin plussa varmaan, ellei sit vahvistu vielä vaikka seuraavaan testiin.
Testiajalla tuli ja tänään ollut vähän molemmin puolin jomotusta alavatsalla. Testaan vielä huomenna, koska jos se haalenee, niin kyllä se huippu tänään sit kai on, eli sit ovis olis huomenna. Ehkä? Hurjaa arvailua silti vaikka testitkin on :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emzy
En oo enää yhtään varma missä tää kierto menee...🤦‍♀️ Limaa tulee ku ois ovis ja mahassa tuntuu samanlaista kipua kun sillon mut ei läheskään yhtä paljon. Kokeilin ovulaatio testiäki eilen ja tänään ja ihan puhtaita negoja ovat 🤷‍♀️en toki koskaan niihin oo kahta kertaa nnon viivaa saanu vaikka lapsia kolme kuitenki tullu 😆 eikös niitten testien pitäis tunnus aina päivä päivältä enemmän ku ovis lähestyy? 🤔
Mietin kans oisko ovis kuitenki tullu jo sillon aikasemmin kp12 ku sillonki tuli yhen päivän limaa mut sillon ei ollu mahassa tuntemuksia... Sillon ois nyt dpo9🤔 ääh pitäisiköhän tehä viikonloppuna testi varuiks ku kyl se eka mahdollinen oviski hyödynnettiin. Mut ei varmaan vielä dpo9 tulis tämmösiä raskausoireita...? Ainakaan ennen oo tullu🙈 osaapa olla hankalaa
 
Mulla edellisessä kierrossa oli ihan haalee ovis viiva kunnes yhtäkkiä olikin tosi tumma, ero aamusta iltaan oli tosi iso. Toisessa kierossa taas ovisviivat oli jo suht tummat, tummeni kolme päivää ja sitten vasta ovis. Eli samallakin ihmisellä on vaihtelua.
 
  • Tykkää
Reactions: jempppis
En oo enää yhtään varma missä tää kierto menee...🤦‍♀️ Limaa tulee ku ois ovis ja mahassa tuntuu samanlaista kipua kun sillon mut ei läheskään yhtä paljon. Kokeilin ovulaatio testiäki eilen ja tänään ja ihan puhtaita negoja ovat 🤷‍♀️en toki koskaan niihin oo kahta kertaa nnon viivaa saanu vaikka lapsia kolme kuitenki tullu 😆 eikös niitten testien pitäis tunnus aina päivä päivältä enemmän ku ovis lähestyy? 🤔
Mietin kans oisko ovis kuitenki tullu jo sillon aikasemmin kp12 ku sillonki tuli yhen päivän limaa mut sillon ei ollu mahassa tuntemuksia... Sillon ois nyt dpo9🤔 ääh pitäisiköhän tehä viikonloppuna testi varuiks ku kyl se eka mahdollinen oviski hyödynnettiin. Mut ei varmaan vielä dpo9 tulis tämmösiä raskausoireita...? Ainakaan ennen oo tullu🙈 osaapa olla hankalaa
Minulla saattanut yhtäkkiä olla ovisplussa, että ei ole selkeästi lähtenyt tummumaan päivä päivältä. Mutta sitten taas joskus tummentunut ns. pikkuhiljaa. Aloin saada oviksen testeillä kiinni vasta siinä kohtaa kun aloitin testaamisen hyvissä ajoin ja testasin kaksikin kertaa päivässä. Ja hoitoja varten otin digitestit myös käyttöön. Voisihan raskaustestin tehdä varuiksi, dpo9 voisi hyvinkin olla jo raskausoireita! :)
 
  • Tykkää
Reactions: jempppis
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@ansi91 7/2022 2.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu
@vauvakuume78/2022 7.
@jempppis 8/2022 4.

★★★★★★★★★★★★★★★★

18.8.2022 Torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@~SeaWind KP 39/29-31
@Quesadilla kp 34/30
@Eadni1992 kp 29/26-28
@Kiemura kp 28/28-31
@nobelius kp 26/28-30
@Mammuzka Kp 26/??
@Salasauma kp 25/25
@Tiutau13 kp 24/28-31
@Milaas 23/27
@Tiukuna 23/28-30
@Niisq kp 21/25
@Mamiks kp 20/24-28
@Sanelma_ kp 19/28
@Jossu_95 kp 18/28-30
@Poiski kp 16/36-39
@tätimoonika kp 14/29-31
@peanut_butter kp 12/28-30
@Earhart kp 11/28-30
@vauvakuume7 kp 10/28
@Selis kp 8/28
@Sipiriina kp 7/25
@eeveon kp 5/32
@Mirkkuli26 kp 4/22-25
@Laurenzia kp 2/31

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Tiutau13 DPO 12
@nobelius DPO 12
@Mammuzka DPO 12
@Millis86 DPO 11
@liebling DPO 10
@Milaas DPO 8
@Niisq DPO 8
@Mamiks DPO 7
@Sanelma DPO 7
@Tiukuna DPO 6
@Kiemura DPO 6
@ansi91 DPO 6
@Jossu_95 DPO 2
@tätimoonika DPO 1
@peanut_butter DPO 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Quesadilla 7/22 1.8/22
Voisin tulla listalle Minttuni ★ 6/2022 ★ 2.

Kp ja dpo listoille en vielä tule, mutta laitetaan tiedot tuohon ylempään kun täällä käyn kurkkimassa joka päivä :D
 
Minulla saattanut yhtäkkiä olla ovisplussa, että ei ole selkeästi lähtenyt tummumaan päivä päivältä. Mutta sitten taas joskus tummentunut ns. pikkuhiljaa. Aloin saada oviksen testeillä kiinni vasta siinä kohtaa kun aloitin testaamisen hyvissä ajoin ja testasin kaksikin kertaa päivässä. Ja hoitoja varten otin digitestit myös käyttöön. Voisihan raskaustestin tehdä varuiksi, dpo9 voisi hyvinkin olla jo raskausoireita!

Okei eli voi mennä vähän miten millonki 🙈varmaan muutaman päivän päästä teen varuiks testin jos ei mitään ihmeellistä tässä ilmaannu🤔
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Tänään pp3 ja pistin aamulla gonapeptyl pistoksen, jonka ilmeisesti pitäisi tukea kiinnittymistä, jännityksellä odottaa tulevaa testipäivää 😍 tilasin juuri kasan raskaustestejä valmiiksi, mutta aloin sitten miettimään että enhän vain tuottanut tällä huonoa onnea tai karmaa kun niin positiivisesti ajattelen tämän hoitokierron tuovan sen plussan ja yhteisen lapsen meille 🙈 Ja on se ihmisen mieli kyllä ihmeellinen,olin niin pettynyt hoidon aloituksen tuomiin tuloksiin ensin ja nyt ääni muuttunut kellossa ihan päinvastaiseksi 😆
 
En oo enää yhtään varma missä tää kierto menee...🤦‍♀️ Limaa tulee ku ois ovis ja mahassa tuntuu samanlaista kipua kun sillon mut ei läheskään yhtä paljon. Kokeilin ovulaatio testiäki eilen ja tänään ja ihan puhtaita negoja ovat 🤷‍♀️en toki koskaan niihin oo kahta kertaa nnon viivaa saanu vaikka lapsia kolme kuitenki tullu 😆 eikös niitten testien pitäis tunnus aina päivä päivältä enemmän ku ovis lähestyy? 🤔
Mietin kans oisko ovis kuitenki tullu jo sillon aikasemmin kp12 ku sillonki tuli yhen päivän limaa mut sillon ei ollu mahassa tuntemuksia... Sillon ois nyt dpo9🤔 ääh pitäisiköhän tehä viikonloppuna testi varuiks ku kyl se eka mahdollinen oviski hyödynnettiin. Mut ei varmaan vielä dpo9 tulis tämmösiä raskausoireita...? Ainakaan ennen oo tullu🙈 osaapa olla hankalaa
Tee testi 😍😍😍
 

Yhteistyössä