Haaveena vauva 2023

Mua nii pelottaa tällä hetkellä. Ihan näitä seuraavia päiviä oli esikoisesta kun alkoi tulla oireita. Lähipiirissä on nii paljon nyt ekalla plussanneita et pelottaa et mä oon nyt se joka ei plussais. Vaikka me on kärsitty vain sosiaalisesta lapsettomuudesta, se lapsettomuuden kokemus on ollut mukana jo vuosia. (ja vaikka yksi lapsikin jo on). Meillä ei myöskään oo varaa mennä heti ensi kiertoon uudelleen jos nyt ei tärppää vaan joudutaan varmaan noudattaa sellaista joka toinen kierto metodia ja sekös kans sattuu . Toki oon koittanut olla ajattelematta näitä kun toisaalta on ollut jo alkuvuodesta nii vahva tunne et nyt tärppäisi mut siis silti nyt alkoi ihan kunnolla pelottaa et jos ei tärpääkkään Mulla on ollut nyt pari päivää selvästi liikaa aikaa miettiä
Tsemppiä! Oishan se joka toinen kierto pitkä aika odotella, kun yksikin kierto tuntuu pitkältä. Toivottavasti jatkuisi samalla linjalla kuin sun lähipiirissä ja tärppäisi myös ekalla 🤩
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Nyt dpo 5 ja kyllä tää vaan on pitkä aika odottaa. Nyt toki voi pikkuhiljaa odotella jotain kiinnittymisoireita edes.

Onnea plussanneille !

Tsempit kanssapiinailijoille.
Täällä myös pitkiä päiviä! 😂 dpo7 nyt. Mielenkiinnolla odottelen seuraavia päiviä, sillä mulla oli viime kierrossa tosi voimakkaat pms-oireet, että mitä tällä kertaa. Ja just sit taas niin, että ei tiedä voisiko ne olla raskausoireita vai pms:ää vai mistä oli kyse. Pahoinvointia, rinnat oli tosi voimakkaasti arat ja turvoksissa, voimakkaat mielialanheittelyt, väsymys… Jos nyt ei tärppää niin toivottavasti pms ei olisi niin voimakas.

Ja huomenta vaan 😊 täällä on vähän kiritty viikonloppujen univelkoja kiinni, mies on onneksi auttanut arjen touhuissa kun itse on ollut niin väsynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Mamiks


Heräsin jo puoli 4 pissahätään, sinnittelin vielä tunnin ja nousin tekemään😅 tässä ultra 10miu dpo11 , pc haaleampi kuin eilen 😪 heti analysoin että johtuu siitä että aikaiset päivät ja aamupissasta saa monesti heikommat viivat kuin päivällä (jos vaan on pidättänyt tarpeeksi kauan 😅)
Sit rupesikin pelko hiipimään pe*seeseen, viimeksi pc lähti vaalenemaan ensin , kun oli se km.
Aion tänään tehdä uuden pc:n, piste. 😅 tuo ultra on nyt kuitenkin jo vahvempi kuin km-kierrossa kertaakaan, se antaa toivoa!

@Mammuzka oireita vähän, mahan nippailua (nyt ei kylläkään ollenkaan, mikä tietty rupes huolettaan) ja oikea rinta välillä kipeä mutta se lienee ihan muuta 😅

@Tiukuna musta tuntui noilla piinapäivillä kans ihan siltä että ei tästä tärppiä tullut 😄 tuli kyllä tärppi. Toivottavasti pysyvä sellainen! Sulle myös tärppi tilattu!😄😄❤

@Kiemura jaksamista piinapäiviin!! Pian on sun vuoro!😄❤
 
Mähän siis rämmin näissä oloissani edelleen joten jotain iloa elämään ja odotusta tuo TESTAAMINEN! 🤣 Eka tikku uitettu ja tänään toinen 🤭🤭🤭

Onneksi täällä ei tuomita❤

Eilen illalla aivastellessani tuli oikealle puolelle repäisypistoja 👍😊

Tallettelut osui muuten tässä kierrossa -1 ja -3.

Uskokaa tai älkää, tilasin eilen mikroskoopin, ne jotka meidän tarinaa tietää niin arvaa mitä mä meinaan sillä tutkia 🤞🤞Se on kuulkaa ihan mahdollista. Tutkia siis miehen siittiöitä. Tarvii olla 400x suurentava, se riittää.

Lisäksi, (mulla näköjään on nyt luppoaikaa) YouTuben ihmeellinen maailma kertoo vesilasikikasta.

Vesilasiin vettä täyteen melkein. Tuotokset sinne kaadetaan, odota 2-5min. Jos on siittiöitä normaali määrä ne pitäisi mennä pohjaan. Jos alentunut niin jää keskivaiheille ja jos huono niin jäävät pinnalle.

Kaikkea sitä lukeekin 😊

Ihanaa tiutau kun näkyy testistä ilman purkamatta, 😍😍😍
 

Aamun toka pissa, pc uusiksi, testiajalla. Saa jo sentään kuvaankin eka pc kuivuttuaan toi enemmän hailuraa esille mutta testiajalla oli toooooosi häilyvä, joutui kääntelemään testiä että näki mitään..
Oikein ihana viiva siellä.❤
Me mennään sitten samoilla dpo:lla.

Tottahan munkin piti taas aamulla testata noin tunnin pissasta.
Ei tästä testaamisesta pääse minnekään. Testattava sen kaksi kertaa päivässä, varmaan sinne asti, kun tasavahva viivanen.
Ehkä mä vielä viikkonöytöllisen digin ostan. Sen 3+ haluisin nähdä.

Mutta tälläistä aamulla.
Hyvin vahvistunut eilisestä aamusta ja päivästä.
Mulla tosiaan päivällä näyttää paremmin. On kai se päivälläkin testattava.
Josko sitten malttaisi pitää päivän tauon. 🙈
Uskooko siihen kukaan, että onnistunun.🤣

Mutta ne kuvat



 
Viimeksi muokattu:
Luulin jo että menkat alkaa oli aamuyöstä sellaista juilimista alavatsalla. No ei ainakaan vielä vuotoa 😡. KP 61 menossa. Flon mukaan on 29 päivää myöhässä. Toinen sovellus kertoi että nyt pitäisi olla kp1. Jotenkin se ei osaa laskea näin yli pitkää kiertoa 😂. Onneksi maanantaina on lääkäri. Jos en tule kipeäksi sitä ennen. Esikoinen on ollut pari päivää kuumeessa ja nyt aloitti kuopus. Eli eiköhän minäkin sen pöpön saa. Esikoinen aloitti päikyn 2 vko sitten niin on ns pöpömagneetti. Infektio herkkä ym.
 
Pitäisikö lähetteen ensikäynnille näkyä kannassa?
Sori unohdin vastata tähän. TK aika ei näkynyt mutta lapsettomuuspolin lähete näkyi. Jos sitä lähetettä ei sinne ilmesty niin soittele TK perään. Lapsettomuuspolilta tuli kyllä myös postissa ohjeet ja varattu aika, eli silloin voi olla viimeistään huoleti.

Voi kun täällä on jo niin hyviä viivoja että iskee himo jo testata. 😀 Mun viime dpo 12 viiva oli niin hailakka että ei kuitenkaan kannata. Jos vertaa oireita edelliseen niin nyt ei ollut samanlaista alaselkäsärkyä mutta lonkat oli tosi kipeet joskus ovulaation jälkeen. Alavatsajuilintaa ei myöskään ole yhtä paljon kuin silloin. Ihan samat aknenäppylät kyllä on tulleet uudestaan ja jonkin verran tissikipua. Tänä aamuna ei nyt tietty ole juuri mitään paitsi tukkoinen nenä, mikä on kyllä mulle muutenkin normaalia. Ainiin jäätävä turvotus on myös mutta sekin kai normaalia.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille

Fazeriina82: Tsemppiä! Mä en ihan luottaisi vielä kotitestiin ja heittäisi ainakaan kaikkea toivoa.

Tänään neljäs pistospäivä ja kuten epäilinkin lääkäri haluaa mut jo ultraan huomenna, toiveet on taas korkealla, mies on kipeä toivottavasti nyt ehtii edes parantumaan ennen irrotus piikin aikaa.
Kiitos ❤ Tsemppiä sinullekin 💕
 
@Fazeriina82 mä oon niin pahoillani ❤. Koska on sen toisen vuoro? Oot ajatuksissa 🙏🏻

Ja plussia satelee, ihanaa 😍🤩. Onnea @Tiutau13 ja @Mammuzka 🥳.

@Wintersun testasitko tänään??

Lomalla, mahtavat kelit. Ovis varmaan ens viikolla ja helposti onnistuu tallettelut ku molemmat jossain välissä kotona samaan aikaan.
Mulla oli lyhyemmät menkat tässä kierrossa mitä aikoihin. Vuotoa olikin sen verran et ihan hyvä näin 😅
Tänään ois tarkotus käydä ostaa nestemäistä rautaa ja vitamiineja. Tää viikkoa ollaan reissussa niin ei kotihommia ja kerkee miettii muuta.
 
Noniin, ehkä mäkin voisin nyt siirtyä tänne aktiivisemmin kirjottelemaan, kun yrityksen aloitus lähestyy. Päätettiin, että kokeillaan vasta syyskuun oviksesta nyt kuitenkin, eikä vielä tästä elokuun. Oon kuitenkin tikutellut jo ovista tässä kierrossa, että varmistuisi sen tapahtumisesta. Nyt kp 13 ja vielä ei oo tullut plussaa, mutta veikkaan kyllä lähestyvän.:unsure: Outoa, kun kierto on edelleen raskauden ja imetyksen jälkeen vähän kummallinen ja epätasainen, kun aina ennen raskautta oli kellontarkka.
 
Noniin, minä taas päivittelen. Rinnat on hyvin vähän turvoksissa/kipeät, kun normaalisti ennen menkkoja ne on niin kipeät ja pinkeät, että suihkukin sattuu. Ihme pahoinvointi "kohtauksia" ollut nyt parina päivänä, mutta saattanut olla oireita flunssasta, kun nyt joku sellainen alkamassa. Ollut menkkajuilimisia kyllä myös. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi 6 päivän päästä.
 
Mähän siis rämmin näissä oloissani edelleen joten jotain iloa elämään ja odotusta tuo TESTAAMINEN! Eka tikku uitettu ja tänään toinen

Onneksi täällä ei tuomita

Eilen illalla aivastellessani tuli oikealle puolelle repäisypistoja

Tallettelut osui muuten tässä kierrossa -1 ja -3.

Uskokaa tai älkää, tilasin eilen mikroskoopin, ne jotka meidän tarinaa tietää niin arvaa mitä mä meinaan sillä tutkia Se on kuulkaa ihan mahdollista. Tutkia siis miehen siittiöitä. Tarvii olla 400x suurentava, se riittää.

Lisäksi, (mulla näköjään on nyt luppoaikaa) YouTuben ihmeellinen maailma kertoo vesilasikikasta.

Vesilasiin vettä täyteen melkein. Tuotokset sinne kaadetaan, odota 2-5min. Jos on siittiöitä normaali määrä ne pitäisi mennä pohjaan. Jos alentunut niin jää keskivaiheille ja jos huono niin jäävät pinnalle.

Kaikkea sitä lukeekin

Ihanaa tiutau kun näkyy testistä ilman purkamatta,
Kuulostaa just siltä mitä mäkin tekisin jos olisi sama tilanne 🤭 Eli ymmärrän ,😀 Omatkin oireet ja nää mun vitamiinihoidot on tutkittu ja selvitetty kaverin kanssa lukemalla tukuittain tutkimuksia PubMedistä. Toki hän on tutkija ja mä hoitoalalla joten yhteistyössä on pohdittu mikä tutlimus on luotettava jne.
 
Kuulostaa just siltä mitä mäkin tekisin jos olisi sama tilanne 🤭 Eli ymmärrän ,😀 Omatkin oireet ja nää mun vitamiinihoidot on tutkittu ja selvitetty kaverin kanssa lukemalla tukuittain tutkimuksia PubMedistä. Toki hän on tutkija ja mä hoitoalalla joten yhteistyössä on pohdittu mikä tutlimus on luotettava jne.
Ja mehän jo testattiin toi vesilasi juttu 😬
Yli puolet painui pohjaan ja loput jäi pinnalle. 🤞😅 Mutta mielenkiintoista on kyllä 😊😊
 

Yhteistyössä